کلاس من ( پلتفرم کلاس آنلاین ) | پلتفرم برگزاری کلاس

کلاس من ( پلتفرم کلاس آنلاین ) | پلتفرم برگزاری کلاس

کلاس من ( پلتفرم کلاس آنلاین ) | پلتفرم برگزاری کلاس : با توجه به مشکلات زیادی که در راه برگزاری کلاس وجود دارد ، کلاس من سعی نموده تا با فراهم اوردن بهترین سامانه برای برگزاری کلاس در خدمت شما باشد و بهترین تجربه را برای شما رقم بزند. در این مطلب قرار است تا ابتدا به مهم ترین نیازهای مرتبط با برگزاری کلاس بپردازیم و در ادامه ان به پلتفرم کلاس آنلاین کلاس من بپردازیم.

امروزه همه ما شاهد این امر هستیم که چگونه توسط یک ویروس تحت خطر قرار گرفته ایم و این ویروس توانسته است بسیاری از فعالیت ای عدی ما را تحت کنترل خودش دربیاورد. اینکه ما بتوانیم علیه این عامل اقداماتی مناسب را پیش بینی نمایم و از امکاناتی بهتر ، برای برگزاری بهتر کلاس ها استفاده کنیم ، ما را در این شرایط حساس پیروز خواهد نمود. متاسفانه با توجه به ناشناته بودن این عامل و بسیاری دیگر از عوامل که برگزاری کلاس های عادی را مختل نموده ، زمان به خصوصی را برای رهایی نمی توان مشخص نمود. در این راستا آموزش نیز خود می تواند با توجه به طولانی شدن پروسه این بیماری و یا هر نوع بیماری دیگر ، عقب افتاده و بسیاری مدت طولانی را بدون گذر دوره مناسب به پیش ببرند. برای همین تمام سعی و تلاش ما برای برگزاری هرچه بهتر کلاس ها به سرانجام رسید و پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین کلاس من را به صورت رایگان در اختیار همگان قرار داده ایم.

دانشگاه ها ، مدارس و بسیاری دیگر از آموزشگاه ها با توجه به اینکه نمی توانند با خیالی آسوده به برگزاری کلاس ها به صورت عادی و روتین ادامه دهند ، تا حدود زیادی تعطیل شده اند و آموزش به سختی پیش رفته است. استفاده از سامانه های مختلفی که موجود بوده است با توجه به شرایط مختلف هر کدام از ان ها ، نتوانسته است کلاس ها و آموزش را به خوبی به پیش ببرد. مشکلاتی که در ادامه به ان ها اشاره خواهیم نمود.

کلاس من ( پلتفرم کلاس آنلاین ) | پلتفرم برگزاری کلاس

پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین | ویژگی های پلتفرم کلاس آنلاین

با توجه به مواردی که در برگزاری کلاس داریم ، در این قسمت به مواردی اشاره خواهیم نمود که مورد نیاز است . ابتدا نیاز های کامل برای یک برگزاری کلاس درست حسابی را برسی می کنیم  ودر ادامه پلتفرم به خصوص برگزاری کلاس آنلاین را به شما معرفی خواهیم نمود. مشکلات زیاد سامانه ها و پلتفرم های برگزاری کلاس آنلاین باعث شده تا بسیاری از اساتید از برگزاری کلاس به صورت آنلاین رضایت کاملی نداشته و برای هر کدام از کلاس ها برنامه به خصوص خود را پیاده سازی نکنند. برای همین در ادامه این روند ، ضعف ساختاری آموزش در بین دانش آموزان و دانشجویان بیداد خواهد نمود. امکانات ساده و پیش پا افتاده ای که بسیاری از سامانه های موجود نتوانسته اند به طور کامل ان را به پیش ببرند. برای همین همراه ما باشید تا به تک تک موارد به صورت کامل اشاره کنیم.

 

پلتفرمی جامع و کامل در زمینه برگزاری کلاس و دوره آموزشی

با توجه به اینکه متاسفانه در برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی به مشکلات متعددی در زمینه برگزاری خورده ایم ، سامانه ای که بتواند به صورت تمام و کمال نیاز های آموزشی اساتید و دانشجویان و دانش اموزان را برطرف نماید تا کنون طراحی نشده است. به نحوی که بتوانند با ارتباط گرفتن ساده به آموزش خود پرداخته و فرایند آموزش به تعویق نیوفتد. با توجه به تمامی نکته های گفته شده ، سامانه کلاس من توانسته با فراهم اوردن تمامی این امکانات به کمک شما امده و تمامی امکاناتی که برای ارتباط گرفتن بدون نقص در زمینه برگزاری کلاس و برپایی کلاس نیاز هست را برای شما فراهم نموده است. این امکانات عبارتند از : امکان نظر سنجی به صورت انلاین ، پشتیبانی از زبان فارسی، چت فارسی بدون نقص ،عدم نیاز به نرم افزار،امکان انتخاب کیفیت وب کم و دوربین ،پشتیبانی از اسلاید به زبان فارسی ،پشتیبانی از بیش از 7000 فونت در اسلاید . با توجه به اینکه تمامی این موارد می تواند برای شما سوالاتی را در پی داشته باشد می توانید با واحد پشتیبانی در تماس باشید و یا به صورت آنلاین از مشاوران کلاس من این نکات را جویا شوید.

 

ارائه تمامی خدمات در جهت آموزش بهتر و بی نقص

اگر خود تجربه حضور در کلاس ها را داشته باشید می دانید که قرار نیست همه به طور یکسان تحت آموزش یکسان قرار بگیرند و سطح یکسانی از آموزش را تجربه کنند. یکی از برتری های کلاس های آنلاین ، توجه به همه مخاطبان است به گونه ای که همه در سطح اول کلاس قرار داشته و می توانند سوالات خود را به صورت نوشته و یا صوتی از استاد بپرسند. برای همین برتری هایی نیز در آموزش آنلاین دیده می شود که باید ان ها را لحاظ کرد. اما این خدمات زمانی می تواند به همگان کمک نماید که یک پلتفرم اصولی برگزاری کلاس ، بدون نقص تمامی موارد را فراهم اورد . کلاس من در این جهت توانسته به خوبی این نکات را به پیش ببرد و با پشتیبانی 24 ساعته در هر ساعت از شب به کمک شما امده و مشکلاتی که به ندرت پیش خواهند امد را برطرف نماید.

 

برگزاری دوره های آموزشی همراه با برگزاری آزمون های آزمایشی

یک سامانه و پلتفرم آموزشی زمانی می تواند جامع و کامل تلقی شود که از تمامی نظر ها کامل بوده و  تمام نیاز های یک آموزش را به خوبی بر اورده نماید. برای همین سامانه ای که هم بتواند کلاس ه را به صورت رایگان برگزار نماید و هم بتواند آزمون های مورد نظر را برگزار کند بهترین سامانه و پلتفرم آموزشی خواهد بود. اساتید و معلمان طبق روال گذشته اگر به دنبال اموزش بهتر خود باشند ، باید بتوانند هر زمانی که نیاز شد ازمون های مختلفی را از دانش اموزان گرفته و میزان مطالعه ان ها را ارزیابی نمایند. با این روال ، موفقیت دانش اموزان و دانشجویان تضمین خواهد شد. در غیر این صورت دانشجویان از فضای مطالعه دور شده و بازشگت ان ها به این فضا نیز به سختی صورت خواهد گرفت. پلتفرم آموزشی کلاس من نیز توانسته است در راستای تمامی این موارد پیش رفته و نیاز های شما را از برگزاری آنلاین کلاس تا برگزاری آزمون ها ازمایشی فراهم نماید. 

 

ارائه خدمات با ارزان ترین قیمت ممکن برای کاربران

در میان این مشکلاتی که با شما مطرح نمودیم یکی از المان هایی که بسیاری را از برگزاری کلاس به صورت آنلاین پشیمان نموده است ، هزینه های بالای پلتفرم های مختلف است . به گونه ای که هیچ گونه حمایتی از کلاس های کوچک و تازه بنیان نشده و فقط با گرفتن هزینه های کلان به شما ارائه خدمت خواهند داشت. متاسفانه با این روش شما به مشکل زیادی بر خواهید خورد. پلتفرم هایی بهتر و اب پشتیبانی بهتری نیز وجود دارند که با هزینه ها بسیار کمتر به شما خدمت رسانی می کنند . کلاس من در این زمینه نیز توانسته با کاهش قیمت ها و با ارائه تخفیف های زیاد به کمک شما امده و از کلاس های کوچک به خوبی حمایت نماید.

 

داشتن قابلیت ثبت نام و برگزاری کلاس و دوره به صورت همزمان

امروزه همه ما به دنبال راحت تر نمودن امکانات و کنار هم بودن امکانات عادت پیدا نموده ایم . در زمینه کلاس و برگزاری کلاس و آموزش متاسفانه سامانه های پراکنده باعث شده است تا ما نتوانیم به بهترین شکل ممکن آموزش را به پیش ببریم . به گونه ای که برای برگزاری آزمون به سایتی به خصوص باید رفت ، برای ثبت نام نیز باید به سایتی جداگانه رفت و برای حضور در کلاس نیز سایتی جداگانه. همه این انواع سایت ها خود نشان از ان دارد که سیستمی جامع تا کنون برپا نشده است تا به همه این موارد به صورت یکجا بپردازد. پلفرم کلاس من در این راستا توانسته است بهترین ها را برای شما فراهم اورد. به نحوی که با ثبت نام هر کلاسی که در نظر دارید ، می تانید ازمون های مربوط به ان ، کلاس های مربوط به ان و تمامی نکات پیرامون ان را یکجا کنار هم داشته باشید.

 

کلاس من ( پلتفرم کلاس آنلاین | برگزاری کلاس )

پلتفرم کلاس من با توجه به مشکلات و کمبود هایی که در زمنیه برگزاری کلاس وجود دارد ، طراحی شده است. تمامی سعی و تلاش سامانه کلاس من برای این خواهد بود که آموزش کشور به خوبی پیش برود و هیچ ایرانی از نعمت آموزش صحیح و بدون نقص به دور نماند. کلاس من با فراهم اوردن ثبت نام سریع در سامانه خود و ایجاد کلاس های آنلاین به ساده ترین شکل ممکن به کمک شما امده است تا بدون هیچ عیب و نقصی کار خود را به پیش ببرید. پلتفرمی که با پشتیبانی 24 ساعت خودش توانسته به به عنوان بهترین پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین در ایران شناخته شود. هزینه های این پلتفرم به شدت کمتر از سایر پلتفرم ها بوده و به شما کمک نموده است تا بهترین ها را کنار هم داشته باشید. امکاناتی که کلاس من دراختیار شما قرار خواهد داد عبارتند از :

قابلیت ثبت نام انلاین و دریافت هزینه از کاربران

یکی از امکاناتی که می توان در کلاس من در اختیار داشت ، قابلیت ثبت نام مخاطبین و مراجعین و علاوه بر ان درامد زایی برای اساتید و مدرسان می باشد. کلاس من با سیستم پیشرفته ثبت نام کلاس توانسته است تمامی کلاس های دلبخواه شما را در سامانه خود قرار دهد و با ثبت نام مراجعین و دریافت هزینه کلاس از این عزیزان به شما کمک نماید. متاسفانه بسیاری دیگر از سامانه ها امکانات تمام و کمال را نداشته و نمی توانند هم کلاس های به خصوص شما را پذیرش کنند و هم کلاس های آنلاین در اختیار شما قرار دهند. با ثبت نام در کلاس من می توانید تمامی سیستم هایی که نیاز دارید را یکجا و کنار هم ان هم با قیمت تمام شده بسیار اندک برای خود داشته باشید.

امکان نظر سنجی

یکی از امکاناتی که سامانه کلاس من در اختیار همه قرار داده است، برخورداری از امکان نظر سنجی در طول کلاس می باشد. متاسفانه سامانه هایی که در زمینه کلاس و برگزاری وجود دارد مشکلات متعددی را نشان داده اند. علاوه بر ان امکاناتی از این دست را تا کنون به مخاطبان ارائه نداده اند. خوشبختانه سامانه کلاس من و پلتفرم کلاس من توانسته است به خوبی نظر سنجی مخصوص شما را طراحی نماید و در زمینه های مختلف نظر سنجی برای شما اماده سازد. به عنوان مثال برای سنجش رضایت مخاطبین از کلاس می توان از این سامانه و امکان بهره برد و تمامی واقعیت ها را در لحظه دید. اینکه اساتید به صورت شفاهی رضایت کلاس را جویا خواهند شد، قرار نیست دانشجویی و یا دانش اموزی با صراحت تمام به کیفیت بد کلاس اشاره نماید . پس این امکان رو نیز نمی توان نادیده گرفت. علاوه بر ان می توان سوالات مربوط به درس را به صورت نظر سنجی مطرح نمود و نتیجه ان را برسی کرد.

پشتیبانی از زبان فارسی

بسیاری از اساتیدی که به دنبال برگزاری کلاس بوده و می خواند کلاس خوبی را ارائه کنند ، نیاز است تا با در نظر داشتن چند نکته مهم کار خود را شروع کنند. ساماه های رایگان خارج از ایران متاسفانه به دلیل عدم پشتیبانی از زبان فارسی ، به خوبی برای ما کاربرد ندارند و فایل های ما را به بدترین شکل ممکن نشان خواهند داد. علاوه بر ان قطع و وصلی های فراوان این سامانه ها نیز مشکلات به خصوص خود را خواهد داشت.

عدم نیاز به نرم افزار به خصوص، امکان انتخاب کیفیت وب کم و دوربین، پشتیبانی از اسلاید به زبان فارسی و ضبط رویداد و پخش مجدد از دیگر امکانات کلاس من برای شما خواهد بود.

 

 

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی