قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

زمان به روز رسانی قوانین : 1399/6/29

کاربر ثبت نام کننده:

   

1-کاربر ثبت نام کننده باید دارای سن قانونی باشد.
    

2- کاربر ثبت نام کننده در صورتی که تفاوتی بین اطلاعات (ساعت، مدرس و اطلاعات روز کلاس) کلاس ثبت نامی در کلاس من و کلاس برگزار شده را متوجه شد باید این مورد را در 48 ساعت پس از شروع کلاس  با پشتیبانی کلاس من، در میان گذارد در غیر این صورت "کلاس من"  هیچ مسئولیتی در قبال کلاس نداشته و کاربر باید مستقیما مشکل را با آموزشگاه و یا ارائه دهنده کلاس در میان بگذارد. البته در این بین "کلاس من" می تواند به عنوان مرجع حل اختلاف عمل کند.


3- کاربر باید در تخفیف های خاصی که  ممکن است هر اموزشگاه یا ارائه دهنده برای گروه های خاصی در نظر می گیرد، در صورت داشتن مدارک اثبات کننده تخفیف مورد نظر را انتخاب کند. این مدارک باید در روز تشکیل کلاس نشان داده شود. در صورتی که مدرک مورد نظر برای کاربر ثبت نام کننده نباشد یا مدرک اثبات کننده نباشد یا منقضی باشد، کاربر باید مابقی پول را به آموزشگاه یا ارائه دهنده بدهد یا در غیر این صورت با کسر جریمه 50 درصد از هزینه ی پرداخت شده، مابقی هزینه پرداخت شده از طرف اموزشگاه یا ارائه دهنده کلاس بازگشت داده می شود.


4- هر کلاس دارای حد نصاب اولیه می باشد، در صورتی که کلاس به حد نصاب مورد نظر نرسد، کلاس تشکیل نخواهد شد و هزینه ی  پرداخت شده توسط کاربر برای کلاس کنسل شده توسط "کلاس من"  به حساب پرداخت کننده ی هزینه  ثبت نامی کلاس بازگشت داده خواهد شد.


5- کاربر در صورتی که قابلیت کنسل شدن فعال باشد می تواند ثبت نام خود در کلاس را لغو کند. بر اساس این مورد در صورتی که بیش از 72 ساعت تا شروع کلاس باقی مانده باشد، 10 درصد کسر شده و مابقی به حساب کاربر واریز می گردد. در صورتی که از 72 تا 48 ساعت به شروع کلاس زمان باقی مانده باشد، 20 درصد جریمه کسر شده و مابقی به حساب کاربر واریز می گردد. در صورتی که از 48 ساعت تا 24 ساعت قبل از شروع کلاس زمان باقی مانده باشد، 35 درصد از هزینه کلاس به عنوان جریمه کسر خواهد شد و در صورتی که از 24 تا 12 ساعت قبل شروع کلاس کنسل گردد جریمه ی کنسلی 50 درصد بوده و مابقی به حساب کاربر برگشت داده خواهد شد. برای تایید کنسل کردن حتما باید کد ارسال شده به موبایل وارد شود و کلاس من هیچ مسئولیتی نسبت به کنسلی بی مورد، اتفاقی و ...  توسط کاربر ندارد.


    
6- کلاس من به عنوان تسهیل کننده ی ثبت نام و اطلاع رسانی کلاس ، همایش و ... می باشد، لذا کلاس ها از اموزشگاه ها و ارائه دهندگان کلاس ، همایش و ... می باشد و مسئولیت کلاس ها با آموزشگاه ها و ارائه دهندگان می باشد.
    
7- ثبت نام زمانی تکمیل می شود که پول واریز شود و کاربر پس از تکمیل پرداخت وارد سایت کلاس من شود و پیام ثبت نام انجام شد را مشاهده کند. در صورتی که در این حین ظرفیت کلاس تکمیل گردد و حتی کاربر با موفقیت پرداخت را انجام دهد، ثبت نام انجام نشده و پول واریز شده کاربر برای ثبت نام آن کلاس، توسط psp و یا بانک به حساب کاربر واریز می گردد.


    
8- مسئولیت اطلاعات درج شده در صفحه کلاس ، همایش و ... و همچنین مسئولیت سیستم اطلاع رسانی بر عهده ی آموزشگاه و یا ارائه دهنده می باشد.

 

9- کاربر خریدار سیستم کلاس انلاین یا سیستم وبینار کلاس من، امکان ارتقا پکیج خود را در هر زمان دارا می باشد. لیکن امکان بازگشت وجه به هیچ عنوان وجود ندارد و بهتر است کاربر کمترین هزینه را انتخاب کرده و در صورت نیاز هر زمان ان را ارتقا دهید.

 

10 در سیستم کلاس انلاین اجاره ای کلاس من، هزینه ی امکانات ضبط کلاس به صورت جداگانه بوده و نهایت زمان نگهداری کلاس ضبط شده 30 روز بوده و پس از این زمان کلاس من مسئولیتی در قبال کلاس ضبط شده ندارد. لیکن کاربر می تواند از کلاس من درخواست نگهداری زمان بیشتری را داشته باشد. (پس از برگزاری کلاس بهتر است کاربر از کلاس ضبط شده، فیلم تهیه کند که برای این عمل می تواند از نرم افزار های ضبط صفحه نمایش استفاده کند.)
    
کاربر با استفاده از سایت و نرم افزار کلاس من ، همه ی قوانین سایت را می پذیرد.

 


 

آموزشگاه ها و ارائه دهندگان کلاس:

    
1-ارائه دهنده به کسی که کلاس ، همایش ، کارگروه و ... در سایت کلاس من قرار می دهد گفته می شود.


    
2- کلاس من به عنوان تسهیل کننده ی ثبت نام و اطلاع رسانی کلاس ، همایش و ... می باشد، لذا کلاس ها از اموزشگاه ها و ارائه دهندگان کلاس ، همایش و ... می باشد و مسئولیت کلاس ها، همایش ها، کارگروه ها، کارگاه ها و ... با آموزشگاه ها و ارائه دهندگان می باشد.


    
3- آموزشگاه یا ارائه دهنده باید هزینه ی ثبت نام کلاس در "کلاس من" را مطابق هزینه ی ثبت نامی خود به صورت سنتی  قرار دهد. در صورتی که هزینه ی کلاسی در کلاس من بیشتر از هزینه ی ثبت نام کلاس در اموزشگاه یا هر روش ثبت نامی دیگر باشد، کلاس من به عنوان جریمه اکانت آموزشگاه یا ارائه دهنده را مسدود خواهد کرد.


    
4- تسویه حساب با آموزشگاه ها و یا ارائه دهندگان، 72 ساعت پس از برگزاری اولین جلسه خواهد بود. این زمان به دلیل بررسی حد نصاب و همچنین بررسی صحت برگزاری کلاس، همایش، ... می باشد. در صورت عدم تشکیل کلاس یا هر مغایرتی که در اطلاعات صفحه از جمله  زمان کلاس ، روز های تشکیل کلاس ، ادرس و ... با  کلاس برگزار شده باشد، "کلاس من" حق بازگرداندن وجه به کاربر را برای خود محفوظ می داند و "کلاس من " می تواند کلاس را برای کاربر لغو کند.


    
5- مسئولیت اطلاعات درج شده در صفحه کلاس ، همایش و ... و همچنین مسئولیت سیستم اطلاع رسانی و بخش آموزشگاهی کلاس من بر عهده ی آموزشگاه و یا ارائه دهنده می باشد.


    
6- آموزشگاه موظف است با دقت فیلد های کلاس و زمان کلاس را تکمیل نماید.


    
7- در بخش زمان ثبت نام، بخش حد نصاب باید به دقت تکمیل شود و در صورتی افراد ثبت نام کننده در کلاس به حد نصاب نرسد کلاس به صورت خودکار کنسل خواهد شد و هیچ جریمه ای از آموزشگاه و یا ارائه دهنده دریافت نخواهد شد.


    
8- در صورتی که تعداد افراد ثبت نامی در زمان مورد نظر یک کلاس یا همایش یا ...، به حد نصاب برسد و اموزشگاه به هر دلیل از برگزاری کلاس خودداری کند و یا کلاس توسط اموزشگاه لغو گردد، هزینه ها توسط کلاس من به صورت کامل به کاربران ثبت نام کننده برگرداننده خواهد شد و حق ارائه خدمات کلاس من پا برجا خواهد بود. در صورتی که کلاس و ... تا 48 ساعت از شروع دوره برگزار و بعد از آن لغو گردد، ارائه دهنده راسا باید برای برگشت هزینه به ثبت نام کنندگان اقدام کند.


    
9- کلاس من 4 درصد از هزینه ی کلاس های برگزار شده توسط اموزشگاه یا ارائه دهنده را به عنوان حق ارائه خدمات دریافت خواهد کرد و مابقی به حساب آموزشگاه یا ارائه دهنده واریز خواهد شد.


    
10 -استفاده از سایت و سرویس های "کلاس من" به معنای قبول قوانین و مقررات سایت می باشد.

هشتگ ها:
برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی