روش برگزاری وبینار آنلاین - نحوه ی  برگزاری وبینار و  ثبت نام آنلاین

روش برگزاری وبینار آنلاین - نحوه ی برگزاری وبینار و ثبت نام آنلاین

یکی از بخش های آموزشی در حال حاضر آموزش آنلاین با استفاده از سیستم آنلاین و وبینار است. در وبینار شما به راحتی می توانید به صورت آنلاین آنچه را که می خواهید به صورت کاملا انلاین برای کاربران خود توضیح دهید. در ادامه به بررسی وبینار آنلاین خواهیم پرداخت.

وبینار چیست؟

یکی از سوالات که ممکن است با ان در ابتدا مواجه شوید، این است که وبینار چیست. وبینار یک سمیناری است که به صورت مجازی برگزار می شود. همانطور که مشخص است که این اتفاق از طریق اپلیکیشن یا سرویسی انجام می شود که صدا و تصویر شما و یا پاورپوینت و فایل های شما را با کاربرانتان به صورت آنلاین و لحظه ای به اشتراک می گذارد و به این صورت سمینار شما به صورت وبینار و با مخاطب بیشتر و با کمترین دغدغه ای برگزار می شود. وبینار در حوزه ی بازاریابی دیجتال بسیار نقش اساسی را بازی می کند و بسیاری از این روش برای بازاریابی استفاده می کنند. همچنین برای برگزاری جلسات آموزشی و ... نیز از وبینار استفاده می شود.

 

چگونه وبینار رایگان برگزار کنم؟

برای برگزاری وبینار رایگان می توانید از سایت کلاس من استفاده کنید. به این صورت که شما وارد سایت کلاس من شده و از بخش ویژگی های کلاس من می توانید به عنوان آموزشگاه یا شخص حقیقی ثبت نام کرده و بتوانید اولین وبینار آنلاین خود را برگزار کنید.

توجه داشته باشید که بدون هیچ هزینه ای می توانید کلاس آنلاین و وبینار خود را برگزار کنید و از فضای فارسی کلاس من و سیستم کلاس من برای برگزاری بهتر وبینار خود استفاده کنید.

 

آیا من برای برگزاری وبینار خود نیاز به سایت دارم؟

خیر - همانطور که بیان شد کلاس من ویژگی های مختلفی برای بازاریابی شما دارد و شما بدون هیچ سایتی به راحتی می توانید وبینار خود را ایجاد کنید برگزار کنید و حتی درآمد از ان کسب کنید.

 

 

برای ثبت نام وبینار و کلاس آنلاین خود چگونه اقدام کنم؟

کلاس من در کنار این که به شما کمک می کند وبینار خود را برگزار کنید، قابلیت ثبت نام آنلاین را نیز برای وبینار شما ایجاد کرده است. به این صورت که شما با قابلیت ثبت نام کلاس من می توانید وبینار خود را برگزار کنید و از امکانات جانبی کلاس من استفاده کنید و برای بازاریابی بهتر و همچنین برای تبلیغ کلاس های دیگر خود استفاده کنید. شما می توانید برای ثبت نام کد تخفیف در نظر بگیرید یا در سایت های مختلف تبلیغ کنید.

 

قابلیت های کلاس من برای ثبت نام وبینار و کلاس آنلاین چیست؟

از قابلیت های مختلف کلاس من می توان به امکان معرفی به دوستان و قابلیت ارسال پیامک بدون پنل جداگانه، لینک بازاریابی برای شبکه های اجتماعی، امکان در نظر گرفتن حد نصاب برای وبینار، ثبت در گوگل و نشان داده شدن در صفحات اول گوگل،  

لینک و کد اختصاصی برای شما، ثبت نام برای ترم های آینده و وبینار های دیگر شما و ... .

 

قابلیت معرفی به دوستان وبینار آنلاین در کلاس من چیست؟

یکی از بحث های مهم در وبینار می توان به بازاریابی است. یکی از بهترین بازاریابی های موجود برای ارائه کالا یا خدمت، بازاریابی دهان به دهان است. این روش، روشی است که در کلاس من به کار گرفته شده است. شما می توانید به راحتی با یک کلیک قابلیت معرفی به دوستان را برای کلاس خود فعال کنید تا هر کاربر پس از ثبت نام در کلاس یا وبینار انلاین شما، کد اختصاصی دریافت کنید و با ثبت نام دیگر کاربران یا دوستان فرد مورد نظر با لینک اون درصدی تخفیف برای اون در نظر گرفته شود. به این معنی که اگر وبینار 100 هزارتومان برای اون بوده شما 20 درصد تخفیف برای کاربر مورد نظر در نظر می گیرید. به ازای هر نفر که با لینک کاربر ثبت نام کند 20 هزار تومان به کاربر اولیه بازگشت داده می شود. حداکثر این میزان تا 100 درصد هزینه که در این مثال 100 هزار تومان است، خواهد بود. با این روش شما 500 هزارتومان به دریافتی خود اضافه کرده اید و در حالی که فقط 100 هزار تومان از شما کاسته شده که این میزان به دلیل انلاین بودن و بستر کلاس من ، فقط سود برای برگزار کننده خواهد بود. 

 

سرعت اینترنت در وبینار کلاس من چگونه باید باشد؟

برای برگزاری وبینار نیاز به سرعت بسیار بالایی نیستید، کافی است با سرعت 1 مگابیت بر ثانیه به اینترنت دسترسی داشته باشد. که این سرعت را به مگابایت بر ثانیه تبدیل کنید که چیزی در حدود 128 کیلوبایت بر ثانیه خواهد بود. البته اگه سرعت شما در حد 512 یا بیشتر باشد از هر نظر خیال شما راحت خواهد بود. البته توجه داشته باشید که سرعت اینترنت تا حدی مهم هست و کیفیت اینترنت بسیار مهم تر است. در صورتی که کیفیت اینترنت شما پایین باشد و هر دقیقه قطع و وصل شود قطعا با سرعت 16 مگابیت بر ثانیه هم وبینار نمی توان استفاده کرد.

روش برگزاری وبینار

چه اینترنتی را برای برگزاری وبینار پیشنهاد می کنید؟

یکی از سوال هایی که بسیار در مورد اینترنت و کیفیت اینترنت برای برگزاری وبینار می پرسند این است که از چه اینترنتی استفاده کنیم تا مشکلی برای ما ایجاد نشود. این پاسخ برای هر فرد متفاوت است.زیر منطقه جغرافیایی، استان و حتی شهر شما در این انتخاب متفاوت است. اما به طور کلی اینترنت موبایل از پایداری بهتری در اکثر مناطق بهره می برد. بنابراین استفاده از اینترنت موبایل بهتر است. باز بسته به منطقه شما، انتخاب با شماست.

 

کاربران برای برگزاری وبینار آنلاین یا کلاس انلاین چه سرعتی باید داشته باشند؟

کاربران شما هم برای برگزاری کلاس آنلاین نیاز به سرعت بالایی ندارد. با سرعت 1 مگابیت بر ثانیه (128 کیلوبایت بر ثانیه و بیشتر ) به راحتی می توانند از وبینار شما استفاده کنند.

 

برای برگزاری وبینار در کلاس من نیاز به اپلیکیشن خاصی است؟

خیر برای برگزای وبینار در کلاس من شما نیاز به هیچ نرم افزار خاصی نیستید. فقط باید از مرورگر های به روز مثل کروم و موزیلا استفاده کرده و اقدام به برگزاری وبینار نمایید. کاربران شما هم با ورود به کلاس من می توانند وارد وبینار شما شده و کاربران شما هم نیاز به اپلیکیشن خاصی ندارند.

 

وسایل مورد نیاز برای برگزاری وبینار آنلاین چیست؟

برای برگزاری یک وبینار انلاین به یک لپ تاپ (لپ تاپ ها امروز اکثرا دارای وبکم و میکروفون هستند!)نیاز دارید. در صورتی که لپ تاپ شما به وبکم و میکروفون مجهز نیست می توانید با هزینه کم وبکم یا میکروفون تهیه کنید و کلاس ها و وبینار آنلاین خود را برگزار کنید. همچنین می توانید از گوشی موبایل خود و دوربین ان برای برگزاری کلاس استفاده نمایید.

 

سرویس وبینار کلاس من به چه صورت است؟

سرویس وبینار کلاس من، به صورت کاملا فارسی است، و به راحتی می توانید با کاربران تعامل داشته و فایل های خود را  با کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید تصویر دسکتاپ، یک اپلیکیشن خاص، یک تب از مرورگر خود را با کاربرانتان به اشتراک بگذارید. در کنار این قابلیت ها می توانید از مدرسین دیگر هم در حین برگزاری کلاس استفاده کرده تا وبینارهایی که چند مدرس دارند، به راحتی و بدون هیچ مشکلی برگزار شوند.

 

روش برگزاری وبینار - سمینار آنلاین در کلاس من

روند برگزاری کلاس انلاین در کلاس من چیست؟

در صورتی که شما شخص حقیقی هستید می توانید از این لینک اقدام به ثبت نام نمایید. 

در صورتی که شما آموزشگاه یا شخص حقوقی هستید می توانید از این لینک اقدام به ثبت نام نمایید.

پس از ثبت نام کلاس من اکانت شما را تایید و شما می توانید اقدام به ایجاد اولین کلاس آنلاین خود نمایید. 

در کنار ثبت نام کلاس آنلاین، کلاس من برای اشخاصحقوقی و اموزشگاه ها امکان برگزاری کلاس حضوری و با ثبت نام در کلاس من را نیز ایجاد کرده است که به راحتی بتوانند به صورت آنلاین قدام به جذب کاربر و ثبت نام راحت کاربران نمایند. 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی