کلاس آنلاین وبینار | برگزاری کلاس آنلاین وبینار

کلاس آنلاین وبینار | برگزاری کلاس آنلاین وبینار

کلاس آنلاین وبینار | برگزاری کلاس آنلاین وبینار : با نام و یاد خدا. در این قسمت همراه شما عزیزانیم تا در مورد یکی از مهم ترین سامانه ها و نیاز های امروزه جامعه با شما صحبت نماییم. در این مطلب قرار است ابتدا به طور کلی به وبینار و کلاس آنلاین بپردازیم و در ادامه ان از یکسری امکانات مورد نیاز و کمبود های ان در پلتفرم های امروزی صحبت نماییم. همراه ما باشید .

کلاس آنلاین وبینار ، از ان جهت که همه ما رو به سمتی هدایت خواهد نمودکه بهترین ها را به صورت آنلاین داشته باشیم ، کاری بسیار مفید و ارزشمند تلقی می شود و نمی توان ان را نادیده گرفت. در برگزاری کلاس آنلاین وبینار ، چندین مورد باید به صورت اصولی رعایت شود تا وبینار شما به بهترین شکل ممکن به مخاطبین ارائه شود.

وبینار چیست ؟

وبینار چیزی نیست که همین چند روز و یا چند هفته پیش طراحی شده باشد و معنی پیدا کرده باشد. وبینار ، به ساده ترین شکل ممکن به این معنی است که سمینار و همایش شما را بر پایه وب و به صورت مجازی برگزار نماید. در این تجربه به خصوص شما به صورت مجازی در کلاس ها و جلسات وبینار شرکت کرده و تمامی فعالیت های شرکت کنندگان و برگزاری کنندگان در همین فضا خلاصه خواهد شد. در همین راستا سیستم های بسیاری طراحی شده و در اختیار همگان قرار گرفته است. یکی از این سیستم ها سیستم داخلی کلاس من بوده که توانسته است به بهترین شکل ممکن به کمک برگزار کنندگان بیاید و بهترین ها را به انان ارائه نماید. برای ثبت نام رایگان در وبینار و برگزاری وبینار به لینک روبرو مراجعه کنید. ثبت نام رایگان وبینار و برگزاری کلاس انلاین

کلاس آنلاین وبینار | برگزاری کلاس آنلاین وبینار

مزایای وبینار و کلاس آنلاین وبینار چیست ؟

با توجه به اینکه ابتدا معنی به خصوص وبینار را به شما ارائه کردیم ، در این بخش سعی داریم تا از مزایای وبینار و کلاس آنلاین وبینار با شما صحبت نماییم. کلاس آنلاین وبینار از ان جهت که شما را در چندین جهت نیست به سایر اساتید پیش می اندازد برتری به خصوصی دارد. اول اینکه هیچ کدام از آموزش ها نتوانسته است به بهترین شکل ممکن برای تمامی دانش اموزان و یا شرکت کنندگان محترم به پیش برود. علت ان هم باز می گردد به اینکه متاسفانه در سمینار ها و همایش ها و کلاس های حضوری مشکلات جدی و به خصوصی برای ایجاد تمرکز برای همه وجود دارد و با اندک صدایی تمرکز همه به هم خواهد خورد. برای همین اولین نکته در مورد مزایا وبینار و کلاس آنلاین وبینار ، همین افزایش توجه و تمرکز برای همگان است. به نحوی که همه در صف ابتدایی کلاس قرار دارند و توجه و تمرکز آن ها به شدت بالاست. 

یکی دیگر از ویژگی هایی که در راستای کلاس آنلاین وبینار وجود دارد، توانایی مدیریت ثبت نامی ها است. به گونه ای که به صورت آنلاین و بدون هیچ مشکلی ،شرکت کنندگان مشخص می باشند . اطلاع رسانی نیز یکی از مشکلاتی است که بسیاری به دلیل نبود اطلاع رسانی دقیق در مورد برگزاری وبینار و کلاس ها نتوانسته اند بهره کافی از بهترین اساتید ببرند. برای همین سعی شده است تا سامانه کلاس من بتواند بهترین ها را در اختیار شما بگذارد. اطلاع رسانی توسط پیامک و ایمیل از راه هایی است که سامانه برگزاری وبینار کلاس من در اختیار شما قرار خواهد داد. با توجه به چند زمینه مورد علاقه شما ، پیامک های مربوط به برگزاری به شما ارسال خواهد شد.

یکی دیگر از مزایای برگزاری وبینار آنلاین ، منظم بودن برگزاری کلاس ها و وبینار هاست. به گونه ای که در ساعت مقرر شده کلاس بدون هیچ تاخیر برگزار و در ساعت مشخص به اتمام میرسد. علت عدم تاخیر نیز باز میگردد به اینکه افراد با همه دغدغه های خود ، می توانند حتی با تلفن همراه خود به سامانه برگزاری وبینار آنلاین و کلاس آنلاین متصل شده و کلاس خود را تحت هر شرایطی برگزار نمایند. پس به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی ، برگزاری کلاس آنلاین را به تعویق نیندازید.

کلاس آنلاین وبینار | برگزاری کلاس آنلاین وبینار

سامانه کلاس آنلاین وبینار و برگزاری وبینار کلاس من

در این قسمت به سامانه برگزاری وبینار کلاس من اشاره خواهیم نمود. سامانه ای که با توجه به تفاوت های بسیار با نمونه های داخلی توانسته است دست برتری نسبت به سایر سامانه ها داشته باشد. ویژگی های این سامانه به شرح زیر است که هرکدام را به صورت خلاصه اشاره خواهیم نمود. همراه ما باشید.

پشتیبانی کامل از زبان فارسی : پشتیبانی کامل از زبان فارسی ، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هنوز هم هیچ برنامه داخلی نتوانسته است به خوبی ان را اجرایی کند. چرا که پشتیبانی کامل از زبان فارسی شامل چت بدون نقص، اسلاید بدون نقص با زبان فارسی خواهد شد که بسیاری از سامانه ها به مشکل بر خواهند خورد. سامانه کلاس من توانسته است با بهره گیری از بهترین طراحی ها ، بهترین سامانه برگزاری را در اختیار شما قرار دهد.

نظرسنجی : یکی از جذاب ترین المان هایی که در این سامانه قرار داده شده است ، نظر سنجی است. به گونه ای که اساتید می توانند نظرات دانشجویان را بدون هیچ رودربایستی پرسیده و دانشجویان بدون هیچ نگرانی خاصی و هیچ ترس خاصی به سوالات نظر سنجی پاسخ دهند. باید توجه داشته باشید که کلاس های دیگر دانشجویان در صورت ارائه به بدترین شکل ممکن باز رضایت کامل خود را اعلام می کنند . سوالات و تمامی نظر سنجی های خود را می توانید به بهترین صورت به اشتراک بگذارید.

ثبت نام آنلاین برگزاری آنلاین کلاس : یکی از افتخارات کلاس من بر این است که توانسته است بهترین ها را در کنار هم برای شما فراهم اورد. به گونه ای که با ثبت نام کلاس بهترین برگزاری را برای شما به اشتراک گذاشته است. به نحوی که بتوانید هرانچه می خواهید را کنار هم داشته باشید . کمتر سامانه ای را داریم که بتواند ثبت نام کلاس و برگزاری کلاس را کنار هم داشته باشد و بهترین پشتیبانی را کنار ان به شما ارائه کند.

کلاس آنلاین وبینار | برگزاری کلاس آنلاین وبینار

امکان انتخاب و تنظیم کیفیت وب کم و صدا : با توجه به اینه متاسفانه اینترنت در سرتاسر این کشور یکسان نبوده و شاید اساتید از اینترنت قوی برخوردار نباشند ، با این امکانات می توانند در بد ترین شرایط نیز کلاس خود را برگزار کرده و بهترین ها را به دانشجویان و دانش اموزان و علاقه مندان ارائه نمایند. توجه داشته باشید که مهم ترین نقص در سیار سامانه ای موجود این است که افراد توانایی تغییر کیفیت دوربین و صدا خود را نداشته و در صورت ضعیف بودن نت متاسفانه کلاس به طور کامل کنسل می شود. این کنسل شدن کلاس ها بزرگترین اسیب را به دانشجویان و دانش اموزان خواهد زد. بی برنامه بودن و نامنظمی به طور کامل ه دور از محیط های آموزشی است.

وایت برد چند کاره : یکی از لزومات هر کلاس و وبیناری داشتن وایت برد است. اینکه ما نمی توانیم وبینار خود را به صورت حضوری برگزار کنیم ، نباید باعث شود تا از یکسری امکانات به دور بمانیم. برای همین نیاز داریم تا با استفاده از وایت برد چند کاره ، کار خود را به پیش ببریم و بهترین ها را در راستای کار خود به پیش ببریم.

عدم نیاز به نرم افزار به خصوص برای برگزاری : باید توجه داشته باشید که برای برگزاری کلاس ها و وبینار های گوناگون ، ساده ترین شکل ممکن را برای برگزاری فراهم کند. فراهم کردن شرایطی که بتوانید بهترین ها را کنار هم داشته باشید ، فقط و فقط از سیستمی می توان انتظار داشت که همه شرایط مورد نیاز برای راحتی شما را فراهم کند. بسیاری از سامانه های برگزاری کلاس ، متاسفانه نیاز به نرم افزار به خصوصی برای برگزاری داشته و این کار را برای دانشجویان و دانش اموزان سخت می کند. کلاس من توانسته است با فراهم کردن تمامی امکانات برای شما عزیزان به بهترین شکل ممکن ، بدون نیاز به نرم افزار خاصی برگزاری وبینار و کلاس آنلاین را فراهم کند.

برای مشاهده کامل امکانات و ویژگی های به خصوص می توانید به لینک روبرو مراجعه کنید. بهترین نرم افزار برگزاری وبینار رایگان

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی