چگونه مهم به نظر برسیم؟| چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟

چگونه مهم به نظر برسیم؟| چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟

چگونه مهم به نظر برسیم؟| چگونه ارتباط برقرار کنیم؟ چگونه مهم به نظر برسیم؟| چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟ :یکی از مسائلی که امروزه نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفته است ، مهم به نظر رسیدن در جمع می باشد.بسیاری از اوقات پیش امده است که در یک مجلسی شرکت کنید و ی نفر بیش از نفرات دیگر در جمع جذاب تر و مهم به نظر برسد به گونه ای که افراد سعی دارند خود را بیش از پیش به ان ها نزدیک نمایندو احترام خاصی را برای او قائل هستند. این شخصیت که شما را بدون حتی حرف زدن در جمع مهم به نظر بیاورد نیاز به تمرین دارد تا اندک اندک شما را بهبود ببخشد. حتی بسیاری از زمان ها پیش امده است که بدون شناخت افراد و بدون هیچ اشنایی قبلی توانسته اند ما را به خود جذب کنند . همه این ها نشان از تمرین چند ویژگی مهم است.

1. تمرین بر روی لبخند خود

لبخند یکی از کلیدی ترین ابزاری هایی است که هر کس می تواند با استفاده از ان بسیاری از اطرافیان را به سمت خود جذب کند . یکی از کلیدی ترین ابزار در پیدا کردن دوست به شمار می رود.لبخند و نشان دادن تمامی دندان ها نیز احتیاج به رعایت اصولی خاص است. لبخندی که از ابتدا بر لب باشد باعث می شود تا اعتماد موجود در روابطن برود و فرد مانند دلقکی نمایان شود. برای همین باید لبخند موثر را در زمان خاصی بر لبان خود بیاوریم. اگر توجه کنید به محیط اطراف ، بزرگان سیاست و بزرگان تجارت همیشه لبخند بر لب نداشته و در زمان های خاص با لبخند هایی به جا بر تاثیر روابط خود می افزایند. لبخند نیز مانند تمامی رفتار های ما در دسته بندی خاصی قرار می گیرد.به گونه ای که در یک سر طیف لبخند، لبخند بدون کنترل و کامل یک کودک وجود دارد و یک سر ان لبخند دروغین و ظاهری . لبخند می تواند بی روح و یا گرم باشد. بسیاری از مواقع خود ما نیز تجربه نموده ایم که به صورت مصنوعی خندیده ایم و یا بدون هیچ کنترلی فضا را با صدای خنده خود پر نموده ایم.چگونه مهم به نظر برسیم؟| چگونه ارتباط برقرار کنیم؟

در یکی از خاطرات بزرگان تجارت امده است که برای جانشینی بر یکی از کار های تجارت ، دختری در کنار پدرش نصیحت شد . پدر به او گفت : دوستت دارم اما پاهای بزرگی داری!. سپس گفت اگر بخواهی ان را برای تو در تجارت بازنویسی کنم می گویم که : تو را دوست دارم اما لب هایت زیاد از حد می خندد. این نکته منجر شد به اینکه فرد در تمام کار های خود خمده را کنترل کند. در تمرین لبخند مناسب متوجه خواهید شد که افراد با لبخند های زیبا یک ویژگی مشترکی در لبخندهایشان وجود دارد که ان هم :عدم عجله در لبخند زدن بوده است. این لبخند صورت ان ها را در خود می کشاند و ان ها را در خنده خود غرق خواهد کرد.

چگونه لبخند غرق کننده را تمرین کنیم:

1. سعی کنید از ابتدا لبخند بر لب نداشته باشید.

2.اندکی در صورت افراد مکث کنیم و شخصیتش را برسی کنیم و لبخندی گرم و لطیف را با توجه به شخصیت فرد روانه صورت خود کنیم.

3. مکث را حتما اجرایی کنید. چراکه لبخند همیشه باعث می شود فرد را متقاعد نکند که ان لبخند اختصاصی است.

چگونه مهم به نظر برسیم؟| چگونه ارتباط برقرار کنیم؟  2. قدرت چشم های خود را دست کم نگیرید.

شاید داستان های متفاوتی را در مورد قدرت چشم ها شنیده باشید . از به اب انداختن کشتی ها تا نابود کردن دیوار ها. ما در این بخش همراه شماییم تا بگوییم که این ها همه یک داستان ساده نبود بلکه نشان از قدرتی است که چشمان همه ما دارد . باید سعی کنیم با تمرین و پشتکار ان را به دست اوریم.اولین توصیه که از نیاکان باقی مانده است ، نگاه کردن مستقیم به چشمان افراد است. این توصیه را جدا بر عکس تصور کنید و به ان عمل کنید. به هیچ وجه به صورت ارتباط طولانی به چشمان یک دیگر ننگرید. چرا که این نگاه کردن نشانه ای بد به حساب می اید و نشان از تجاوز خواهد بود. خارج از تجاوز ، جادوگری و یا تهدید و اهانت نیز از این حرکت تفسیر می شود. اما باز باید دقت کنید که در فرهنگ های هر کشور این کار به چه صورتی معنی می شود. ارتباط چشمی همانگونه که می تواند نشان از تهدید باشد ، می تواند ارامش خاصی یز به افراد دهد. طی تحقیقی در بوستون متوجه شدند در یک گفت و گوی دو دقیقه ای افرادی که به چشمان طرف مقابل خود می نگریستند ، ارامش بیشتری را در حین گفت و گو داشتند. ارتباط چشمی می تواند شما را در مقابل مخاطبانتان باهوش تر به نظر برساند و شما را بهتر جلوه کند. اینگه چگونه احساس احترام متقابل را با چشمانمان به افراد القا کنیم. برای تمرین این هنر و استفاده بهتر از چشمان در جهت ارتباط موثر با دیگران لازم است تا انگار چشمانتان را در صحبت با افراد با چسب به فرد روبرویتان وصل کرده اید. این اتصال باید به گونه ای باشد که افراد مشتاق ادامه صحبت با شما باشند. توجه داشته باشید که حتی اگر صحبت به شما به اتمام رسید چشمان خود را از او برندارید. و حتی اگر لازم بود چشمان خود را به سمت دیگری معطوف کنید لازم است تا خیلی ملایم چشمان خود را دور کنید . باید توجه داشتن که در برخورد با خانم ها این نکته چسب چشمان متفاوت است با جسب چشمان در رابطه بین مردان. چرا که در رابطه مردان نیاز نیست به شدت رابطه خانم ها باشد چرا که احساس خطر بیشتری را شما منتقل خواهید کرد . باید بدانید که ارتباط چشمی چند ثانیه بیشتر باعث خواهد شد که افراد حس فوق العاده ای از شما دریافت کنند به گونه ای که شما را فراموش نکنند.

اما برای ایجاد علاقه برای جذب افراد لازم است تا چسب های قطره رو وارد کار کرد . چسبی که به سرعت عمل کرده و افراد را به یک دیگر پیوند می دهد. از این چشم ها به نام اپوکسی یاد می شود. رییسان و پلیس ها برای ارزیابی افراد نیز از این تکنیک استفاده می نمایند. در رابطه های عاشقانه نیز چشم های اپوکسی می تواند اولین ابزار مورد نیاز برای هر کسی و با هر شرایطی باشد. برای اجرا نمودن قانون اپوکسی باید نفر سومی نیز در یک مکالمه وجود داشته باشد. چرا که قرار است یک نفر شروع به صحبت کردن کند و نفرات دیگر به ان گوش دهند. شما در اجرایی کردن چشم اپوکسی لازم است تا چشمانتان را دور از گوینده نگه دارید به گونه ای که به هدف خود توجه کنید. توجه داشته باشید که نباید به شدت این عمل را تکرار کنید چرا که به سوئ تدبیر منجرب خواهد شد. اندک زمان هایی را اینگونه عمل کنید. این تکنیک باعث خواهد شد تا فرد ثالث به این بیاندیشد که چرا به سمت او نگریسته اید. نتیجه ای که از این عمل گرفته می شود علاقه زیاد شماست به عکس العمل ای فرد ثالث. از این تکنیک می توان در شرکت های تجاری و قرارداد ها استفاده نمود تا افراد را ارزیابی نمود و در جهتی مشخص افکار را سوق داد. بسیاری این تکنیک را گستاخانه توصیف کرده اند اما می توان از ان در مواقع خاص استفاده کرد و از ان سود کافی را برد. این نکته را گوشزد کنیم که اگر از این تکنیک به شدت استفاده کنید باعث خواهد شد تا با عباراتی چون چشم چرانی و یا هر کلمه دور از شان شما مواجه شوید. در زمینه عشق و عاشقی نیز لازم است بدانید که این چشم دوختن به افراد سابقه طولانی داشته و اولین عضوی است که نقش بسیار پر رنگی را در روابط عاشقانه بازی می کند. ارتباط قوی چشمی ریتم قلب را تغییر داده و ضربان قلب را افزایش می دهد. هورمون های مختلفی نیز با رابطه چشمی شدید در بدن ترشح می شود.

3.طرز ایستادن و رفتار قهرمانانهچگونه مهم به نظر برسیم؟| چگونه ارتباط برقرار کنیم؟

به این نکته توجه کنید که افراد قهرمان چه رفتاری دارند و چگونه قهرمانی خود را جشن می گیرند. ان ها در ان لحظه ب طور ناگهانی سرشان را بالا می گیرند و با قامتی راست و طرز ایستادن و استایلی خاص قهرمانی خود را جشن می گیرند. این استایل و رفتار برای کسانی که علاقه مندهستند که متفاوت به نظر برسند نیز لازم است و نمی توان ان را نادیده بگیریم . با اعتماد به نفس راه بروید و غرور لازم را در حد تعادل داشته باشید. اینکه افراد همیشه ژست خوبی دارند نشانه ای است از اینکه همیشه علاقه مند به اوج هستند و نمی توانند دور از اوج بودن را تحمل کنند.برای همه ما پیش امده است که بسیاری تذکر دهند که راست راه برو و قوز نکن و یا محکم و با صلابت قدم بردار و سرتب الا باشد. همه این ها باعث می شود تا ندکی به سمت رفتار قهرمانانه پیشروی کنیم. در زمینه وقار و حرکت ها و رفتار های قهرمانانه نیاز است تا توجه شما را به سمت سیرک و یا تئاتری خاص جلب کنیم تا متوجه شوید تا هر کدام از حرکات برنامه ریزی شده است و فقط لازم است چند تا حرکت به اشتباه انجام شود تا کار گروهی ان ها با شکست همراه شود. تکنیکی که در این مورد می توان به شما عزیزان اموزش داد ان است که فرض کنید در زمان عبور از چارچوب ، چیری از سقف اویزان شده است و شما باید ان را با دندان هایتان محکم بگیرید . این تکنیک باعث می شود تمام عضلات شما کشیده شده و با اقتدار وارد مجالس و شرکت شوید.

هم اکنون نیز می توانید با مشاوران ما در این زمینه مشورت بگیرید و تمامی سوالات خود را از ما جویا شوید.

 

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی