چگونه شاد زندگی کنیم؟ |  اموزش بی دلیل شاد زیستن

چگونه شاد زندگی کنیم؟ | اموزش بی دلیل شاد زیستن

چگونه شاد زندگی کنیم؟ |  اموزش بی دلیل شاد زیستن چگونه شاد زندگی کنیم؟ |  اموزش بی دلیل شاد زیستن : با نام و یاد خدا . در این قسمت با توجه  به درخواست های بسیار زیادی که در زمینه اموزش سبک زندگی و تغییر ان از شما داشتیم بر ان شدیم تا بتوانیم با اموزش نحوه شاد زیستن اندکی هم اگر می شود ، زندگی ها را متحول کنیم. اینکه بی دلیل شاد باشیم و روز خود را با نهایت انرژی به پیش ببریم ، یک ویژگی برجسته ای خواهد بود که تعداد بسیار اندکی در جامعه این ویژگی را خواهند داشت. اما خارج از این ویژگی که بسیاری ان را با تمرین ها سخت به دست اورده اند باید به شما بگوییم که قرار نیست از ابتدای تولد و یا از یک زمان به بعد با به دست اوردن مال و یا پست شما شاد زندگی کنید. دقیقن ادم هایی را داریم که حتی با داشتن مال زیاد و ثروت فراوان احساس شادی در طول روز نداشته و شب ها را با هزاران دغدغه به بالین می روند. پس باید ابتدا خودمان خواهان تغییر باشیم و سپس در این جهت یکسری اموزش هایی ببینیم که ما را روز به روز قوی تر به پیش ببرد. کلاس من در این جهت سعی دارد تا با فراهم کردن شرایط و مهیا کردن اموزش های به روز ، در جهت پیشرفت شما قدم بردارد. با کلاس من همراه باشید تا در یک دوره اموزشی رایگان نحوه شاد زیستن را برای شما شرح دهیم .

شادی و اصول ابتدایی شاد زیستن

هر چیزی که قابل برسی باشد و بتوانیم ان را به چالش بکشانیم دارای حداقل اصولی است که ما باید ان را بدانیم تا بتوانیم بهتر از قبل به پیش برویم. در این قسمت ابتدا به اصول کلی می پردازیم و در ادام هرکدام از اصول پایه شاد زیستن را برای شما شرح می دهیم . باید بدانید که اگر بتوانید خود را همانگونه که هستید بپذیرید ، شما توانسته اید یک قدم موثر در جهت شادی خود بردارید. پس این نکته فراموش نشود در هر لحظه خود را بپذریم همانگونه که هستیم. این نکته باعث نشود که شما درجا بزنید و از پیشرفت دست بکشید. شما باید در مسیری که در حال پیشرفت هستید با توجه به میزان فعالیت و میزان نتایجی که به دست می اوید جایگاه خود را بسنجید. باید بدانید که اگر چیزی قابل تغییر نبود ، نباید برای داشتن ان ها روزانه غصه بخورید و خود را ناراحت کنید. بیشتر مشکلات ما بر میگردد به این که یک سری فاکتور های غیر قابل تغییر در ذهن خود داریم که دائم با فکر کردن به ان ها انواعی از ای کاش ها در ذهن ما پدید می اید. خارج از این بحث در مورد تمسخر یک نکته به شما بگیم. میگن افراد رو به خاطر چیز هایی که خودشان در تعیین ان نقش نداشتند را زیر سوال نبرید.به عنوان مثال چهره افراد ، خانه زندگی ان ها ، ماشین زیر پای ان ها و یک عالمه نکته که افراد در اون شرایط زندگی کرده و اون شرایط قابل تغییر نبوده است.

چگونه شاد زندگی کنیم؟ |  اموزش بی دلیل شاد زیستن کاهش تفکرات منفی

اگر طی روز به انواع ضعف های خود فکر می کنید ، ان را کاهش دهید. باید بدانیم که اگر قرار باشد دائم به دنبال ضعف خود بگردیم هیچ زمانی قرار نیست ضعف های ما خط پایانی داشته باشند و هیچکس نیز قرار بر این ندارد که شما انسانی کامل باشید. پس سعی کنید کمتر خود را با دیگران مقایسه کنید و خود را زیر سوال ببرید. در طی روز به خود انرژی بدهید و از حداقل کارهایی که در جهت رشد خود به پایان رساندید لذت ببرید و به افتخار کنید. به هیچ وجه نگذارید تا جمله های منفی در ذهن شما شکل بگیرند ان هم در مورد خودتان. مهم ترین مشکل بیان یک سری افکار بیهوده و منفی توسط خود فرد است که بیشتر از سایرین بر روی او تاثیر گذار است. اگر موردی در ذهن ما شکل گرفت که نتوانستیم ان را تغییر دهیم با ذهنی باز و بدون ناراحتی ان را بپذیریم.

تقویت نقاط مثبت

به جای نگرانی بابت فاکتور های غیر قابل تغییر ، بر روی فاکتور های قابل رشد خود تمرکز کنید. این نکته به ما یاد اوری می کند که نباید به نداشته های خود فکر کنیم. غصه بخوریم بلکه باید با توجه به قابلیت های خود و تمرکز روی ان موفقیت خود را مستحکم نماییم. پس همیشه به دنبال نقاط مثبت خود باشید و ان ها را روز به روز قوی تر کنید . به قول جیمز ویتکام : غر زدن ودی برای شما نخواهد داشت اما شاد بودن علاوه بر سود ، بسیار ارزان است.

هنر فراموشی اندوه و زندگی در لحظه

یک عده از مردم هنر فراموشی غم و انده گذشته را دارند و در حال زندگی می کنند. اگر بتوانید با اندوه اطراف خود کنار ایید ، شما می توانید روز ها را با نهایت خوشی سپری کنید . پس فراموش نکنید که مهم ترین قدم در زندگی شاد ، فراموشی ناراحتی و نگرانی است. در حال زندگی کنید و از انرژی های مثبت اطراف خود لذت ببرید و انرژِی های منفی را با پاسخی کوبنده از خود دور کنید.

هم اکنون می توانید با مشاورین کاربلد کلاس من در تماس باشید و تمامی سوالات خود را از ما جویا شوید.

 

 

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی