چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت چهارم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت چهارم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت چهارم) چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت چهارم) :در ادامه اموزش افزایش اعتماد به نفس و راهکار های مربوط به ان ، قصد داریم تا از مورد دیگری که بسیار در کارگاه های اموزشی و دیگر اموزش های اعتماد به نفس مطرح می شود.قبل از هرچیزی ، اعتماد به نفس خود را پس از طی کردن هر مرحله ارزیابی کنید. به گونه ای که یک هفته سعی کنید تنها یک مورد از این موارد را در خود تمرین کنید و خود را کامل ارزیابی کنید.با کلاس من همراه باشید تا طی چند جلسه به صورت کامل اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

نترس بودن

اگر از کاری می ترسید ، ان را بیشتر از کار های دیگر انجام دهید. این جمله یکی از جملاتی است که بسیار مطرح شده ولی باید بدانید که اثر بخشی ان بسیار زیاد است. با ما همراه باشید تا ان را بهتر و بیشتر توضیح دهیم. با توجه به نظریاتی که در روانشناسی وجود دارد ، بیان می شود که اگر منفی نگر باشید ، تمامی زندگی شما منفی خواهد شد و سعی خواهد داشت تا شما را شکست دهد. پس به دنبال این نباشید که نکات منفی را قوت ببخشید حتی در حالی که بد ترین ها برای شما در حال رقم خوردن است.

در بیان های دیگری که از نترس بودن از کارها امده است ، می گوید اگر شما از کار های خود اطمینان نداشته باشید ، باقی جهان نیز به شما اطمینان نخواهند داشت . هیچوقت رقابت های و ریسک و چالش های زندگی خود را دست نیافتنی نبینید . نیروی شما بیش از هر تصویری است که از خود دارید. پس با ما باشید تا بتوانیم زندگی لذت بخشی را به شما اموزش دهیم.

نترس بودن به این معنی نیست که شما هر کاری را بدون تفکر و با ریسک پذیری بالا به پیش ببرید. نترس بودن در اعتماد به نفس به این معنی است که اگر موردی را دست نیافتنی می بینم برای ان روزانه تلاش کنیم و خود را بیش از پیش با ان مواجه کنیم. باید هر روز و هر وعده ترس خود را کمتر کرده و از تجربیات مختلف در ان عرصه استفاده کنید.

پس در این مرحله ابتدا ترس های خود را یک به یک لیست نموده و تصمیم بگیرید که با هرکدام هر چه زودتر روبرو شوید.روبرو شدن با ترس ها می تواند شما را در بسیاری از زمینه ها شکوفا نماید.با دنبال کردن هشتگ های مربوطه می توانید ما را دنبال کنید و از مطالب بیشتری استفاده کنید.

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی