چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت سوم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت سوم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت سوم)چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت سوم) :با توجه به صحبت های صورت گرفته در زمینه اعتماد به نفس در این قسمت به ادامه مسیر باید توجه داشت tبه گونه ای که راهکار های دیگر را مطالعه نمود و هر کدام را تا حد امکان  بر روی خود اجرایی نمود. بیان چند نکته در ابتدای مسیر و یاداوری نکات مقدماتی در این قسمت خالی از لطف نیست. کلاس من با توجه به استقبال زیاد شما عزیزان و همراهان از موضوع اعتماد به نفس و نحوه افزایش اعتماد به نفس ، سعی دارد تا همه راهکار های اصولی را جمع اوری کرده و به شما بیاموزد. در ادامه قسمت دوم در این قسمت سعی داریم تا با تایید کردن خود در بسیاری از امور ،اعتماد به نفس خود را باز یابیم. همراه ما باشید. این نکته را باید یاد اوری کنیم اعتماد به نفس رمز اول موفقیت در هر کاری است چرا که اگر نتوانید تمام تمرکز خود را بر روی کار بگذارید ، شرایطی چون استرس ، ریسک پذیری کم، بر روی کار شما اثرات منفی خواهد گذاشت. با کلاس من همراه شوید تا بتوانیم بهترین راهکار ها را به شما اموزش دهیم.

تایید کردن خود

همیشه تایید کردن خود نتیجه خوبی را به دنبال نخواهد اورد . اما باید بدانید که اگر ذهنیت خود را پرورش داده باشید ، می توانید طبق تصویر ذهنی خود ، رفتار کنید.اگر خواهان تغییر بزرگ در خود هستید ، باید تصویر های خود را مثبت گردانید.تایید کردن خود در کار ها و افکار خود ، می تواند به صورت به سزایی بر روی اعتماد به نفس شما اثر بگذارد.اما این تایید کردن ها می تواند با صدای بلند صورت بگیرد تا اثر پذیری بیشتری را بر روی ذهن شما داشته باشد. ذهن ما به گونه ای شکل گرفته است که هر چه خودمان به خودمان بگوییم اثر پذیری بیشتری دارد و علاوه بر ان ، استفاده از چند حس برای درک یک نکته نیز از دسته مواردی است که در افزایش توجه ما به مطلب جدید اثر شایانی خواهد داشت.

اگر توجه داشته باشید بسیاری هستند که از نظر تیپ و یا نکات دیگری ضعیف بوده اما همین دسته از افراد ، به این موارد توجه ندارند و با اعتماد به نفس در جامعه زندگی می کنند. این مثال به ما می گوید اگر توانایی خود را از دیگر از مناظر بنگریم و ان را تایید کنیم ، می توان نکات منفی خود را نادیده گرفت و با اعتماد به نفس به زندگی ادامه داد.  اما راهکاری که در تایید کردن خود باید به شما گوشزد کنیم ، این است که به طور مثال نگویید من چقد خوب هستم ، بهتر از من نیست . خودتان را با چالش های جذاب و اثر گذار همراه با جملات سوالی تشویق نمایید برای مثال ، چرا هیچ کسی مثل من این همه خوب نیست؟

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر به این موارد بپردازیم. کلاس من منتظر نظرات و پیشنهاات شما عزیزان است.

 

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی