چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت دوم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت دوم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت دوم) :در ادامه اموزش راهکار های افزایش اعتماد به نفس در کلاس من با ما همراه باشید تا درباره چند راهکار اصولی که برای همه ان ها تحقیق به عمل امده است،  با شما حرف بزنیم. قبل از هرچیزی بازم لازم است به شما بگوییم که اعتماد به نفس از اصلی ترین عوامل موفقیت به شمار می رود.پس همیشه  در بد ترین شرایط به این زمینه نیز فکر کنید تا هر چند اندک اعتماد به نفس خود را باز یابید. اما سعی داریم تا قدم ها را فراتر از راهکار های پیش پا افتاد بگذاریم.برای مثال اگر یکی از نزدیک ترین افراد نظری غیر قابل پذیرش به ما ارائه کند ، ما نمی توانیم ان را بپذیریم . ناتوانی در پذیرش انتقاد یکی از راه هایی است که می توانید خود را در اعتماد به نفس ارزیابی کنید.

پرورش ذهنی با تصورات مثبتچگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت دوم)

این نکته بسیاری شنیده اید که نباید خود را دست کم گرفت. اما این نکته در عمل اشکار نخواهد شد. اگر ذهن خود را به گونه ای پرورش دهید که در هر لحظه به دنبال بهترین ها برای تصور کردن باشد ، شما در این زمینه موفق شده اید.زمانی که شما بتوانید از دیدن خود در ذهنتان لذت ببرید، این پرورش ذهن مثبت گرا تحقق یافته است.

با توجه به این امر که بسیاری از اعتماد به نفس پایین حرف میزنند ، باید بدانید که همه این افراد ، خود شناسی ضعیفی دارند.یاد بگیرید که همیشه نیمه پر لیوان را ببنید و از کم و کاستی ها کمتر شکایت کنید.اگر در زمان خاصی بدترین شرایط را هم داشتید ، به فکر بهتر شدن خود باشید و بهترین خودتان را تصور کنید.

ناپلئون نیز در این باره می گوید :انچه که ذهن توانایی باور و پذیرشش را دارد ، می توان ان را به دست اورد.برای باور کردن این سخن لازم است به این سخن نیز توجه داشته باشیم که اگر شما در ذهنتان ریاست دانشگاه هاروارد را می پرورانید به این معنی است که توانایی رسیدن به ان را دارید. اما باید شرایتان را خوب به پیش ببرید. ولی همین ارزو برای حیوانات بی معنی است.پس توجه کنید که هر چه در ذهن نکته را پرورش دهد، دست یافتنی تر خواهد شد. پس هر چه در ذهنتان امد پتانسیل تبدیل شدن به ان را دارید فقط مواظب باشید کدام یک از جنبه های ذهنتان را تقویت خواهید کرد.

با ما در ادامه همراه باشید تا یک به یک به راهکار های افزایش تقویت اعتماد به نفس بپردازیم . منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم . همچنین می توانید با دنبال کردن هشتگ های مربوط به هر موضوعی به تمامی اطلاعات در این باره دست پیدا نمایید.

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی