نرم افزار تدریس مجازی رایگان کلاس من | تدریس مجازی رایگان

نرم افزار تدریس مجازی رایگان کلاس من | تدریس مجازی رایگان

نرم افزار تدریس مجازی رایگان کلاس من | تدریس مجازی رایگان : با نام و یاد خدا . در این قسمت همراه شما هستم تا در مورد یکی از مهم ترین نرم افزار های موجود برای ثبت نام کلاس و برای تدریس مجازی ان هم به صورت رایگان با شما به بحث و چالش بنشینیم. با توجه به اینکه خیلی از اساتید از وضعیت موجود رضایت کافی نداشته و نمی توانند با حداقل هزینه به تدریس بپردازند و بسیاری از دانشجویان خود را به این علت از دست داده اند ، سعی دارند تا با جست و جو در اینترنت به دنبال نرم افزاری رایگان باشند که بتواند بهترین خدمات را برای برگزاری و تدریس مجازی برایشان فراهم اورد.

بسیاری از ویژگی های به خصوصی که هر کدام از اساتید به دنبال ان هستند اما متاسفانه سامانه های برگزاری توانایی برقراری تمامی شرایط را برای مدرسان نداشته اند. فارغ از ان بسیاری از اساتید به دنبال هزینه های کمتر برای برگزاری کلاس هستند. در ادامه همراه ما باشید تا به طور کامل با شما صحبت کنیم تا بتوانیم مورد به مورد و به صورت جزئی به تمامی جوانب یک تدریس بپردازیم و شما را با ان اشنا نماییم . در ادامه ارائه ویژگی ها و انواع امکانات ان ها ، به این نکته خواهیم پرداخت که چه سامانه ای می تواند به کمک شما اید تا بتوانید به بهترین سامانه و به بهترین نرم افزار برای تدریس مجازی رایگان در دست داشته باشید. برای ثبت نام سریع و رایگان به لینک روبرو مراجعه کنید. ( بر روی نوشته ابی شده کلیک کنید.) ثبت نام رایگان کلاس

تدریس مجازی رایگان و ویژگی های یک سامانه

با توجه به اینکه برای برگزاری یک کلاس و برای تدریس نیازمند یک سامانه جامع هستیم ، باید سعی کنیم تا بهترین سامانه را انتخاب کنیم. در ادامه به تک تک نیاز ها و تمامی امکانات هر کدام از سامانه های موجود بپردازیم. در انتها نیز به شما معرفی خواهیم نمود بهترین سامانه برای تدریس مجازی رایگان را همراه ما باشید.

فراهم کردن تمامی تجهیزات برای تدریس کامل

یک تدریس کامل نیاز به این خواهد داشت که تمامی امکانات در زمینه برگزاری کلاس را در اختیار داشته باشیم. برای همین نمی توان بدون در نظر گرفتن تمامی نکات ، دست به برگزاری کلاس بزنیم. در کلاس من سعی شده است تا تمامی امکاناتی که یک مدرس و استاد به ان نیاز دارد را فراهم کنیم . همچنین این امکانات متنوع بوده و شامل : تخت سیاه ، داشتن ویژگی اشتراک اسلاید با پشتیبانی کامل فارسی ، داشتن ویژگی تنظیمات ویس و تصویر . در ادامه همراه ما باشید تا به مورد مهمتری نیز بپردازیم.

طراحی نرم افزار با بهترین خصوصیات

این قسمت با توجه به اینکه بسیاری از مواقع با توجه به ضع طراحی سیستم عامل ها ، افراد به مشکل خورده اند و نتوانسته اند بهترین کلاس ها را به دانش اموزان و اساتید ارائه کنند. برای همین نیاز است تا با طراحی اصولی نرم افزار به خصوص به کمک هرچه بیشتر اساتید و دانش اموزان بیاییم. کلاس من توانسته است با طراحی بسیار جذاب و کاربردی و با هزینه های بسیار اندک به شما کمک نماید . در این زمینه مشکلات قطع و وصلی زیاد در سایر سامانه ها به خصوص در زمان پیک مصرف ، باعث شده تا نتوان بهترین کلاس ها را برگزار نمود. کلاس من با توجه به تجربه ای که در زمنیه طراحی بهترین نرم افزار برگزاری کلاس را دارد توانسته تمامی نیاز های شما را بر اورده نماید.

داشتن قابلیت ثبت نام برای شرکت کنندگان

بسیاری از سامانه های موجود با توجه به اینکه فقط با ارائه یک لینک به برگزاری کلاس می پردازند ، باعث شده است تا همگان نتوانند در هر کلاس دلبخواهی شرکت کنند. برای همین تمام سعی و تلاش ما بر این بوده است تا بتوانیم فرایندی بسیار شکیل در زمینه برگزاری کلاس و تدریس مجازی را برای شما فراهم اوریم. به این ترتیب که با ارائه بهترین کلاس ها به کمک شما امده و بهترین فرایند را برای شما تدارک دیده ایم. فارغ از همه این نکات ، می توانید با برگزاری انلاین کلاس و تدریس کلاس به کسب درامد بپردازید. برای این کار ابتدا در کلاس من ثبت نام کنید. سپس کلاس خود را ایجاد کنید و به فروش کلاس خود بپردازید. به همین سادگی .

 

پشتیبانی کامل از زبان فارسی و چت فارسی بدون نقص

اینکه یک سامانه بتوانید مهم ترین ویژگی مورد نیاز برای تسهیل تمامی امور را برای شما فراهم سازد بسیار حائز اهمیت است. یکی از این ویژگی ها که در اوایل به شدت بسیاری را درگیر خود نموده بود ، پشتیبانی از زبان فارسی و چت فارسی بدون مشکل بود. در این زمینه تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا بتوانیم سامانه ای رایگان و بدون هیچ مشکلی را در اختیار شما قرار دهیم. سامانه ای که چت فارسی داشته باشد و تمامی ابزار های ان نیز به صورت فارسی در دسترس باشد. برای همین لازم است تا همراه ما باشید تا به صورت کامل و ملموس ان را تجربه کنید. پشتیبانی کامل ان ها به صورت فارسی متاسفانه در بسیاری از سامانه های خارجی وجود ندارد و یا به صورت ناقص وجود دارد. کلاس من برای تدریس مجازی شما به صورت رایگان به این نکته نیز توجه داشته است.

ضبط کامل و خودکار جلسات برای بازبینی مجدد ان ها

و در این بخش رسیدیم به پر دردسر ترین مشکل موجود در سامانه های موجود فارسی و غیر قابل حل . اینکه نتوانسته اند به شما ارائه با ضبط کامل را بدهند نشان از ضعیف بودن سامانه در دسترس شماست. برای همین بسیاری دیگر نمی توانند تمامی نکات گفته شده را مشاهده نمایند و راهی برای مرور سریع وجود ندارد. با این مشکلات ، برگزاری و تدریس مجازی به مشکل برخواهد خورد. برای همین کلاس من با طراحی جدید و نوین سیستم برگزاری کلاس ، توانسته است تمامی جلسات را برای شما به صورت کامل سیو نموده و برای مشاهده مجدد ان برنامه ای بسیار مدون تنظیم نموده است. از این به بعد دیگر نگران غایبین کلاس خود نخواهید بود و مطمئن خواهید بود که کلاس سیو خواهد شد.

داشتن امکانات برای مدیریت کامل کلاس برای ورود و خروج کاربران

مدیریت کلاس از انجایی که در کلاس های حضوری به خوبی قابل انجام بود ، در کلاس های انلاین نیز باید به خوبی صورت بگیرد. به این گونه که اگر اساتیدی حضور به موقع دانش اموز برایشان مهم است توانایی بستن کلاس برای ورود جدید را داشته باشند . این کار باعث خواهد شد تا نظم کلاس را فرا بگیرد و دانش اموزان و دانشجویان به خوبی به تدریس استاد خود توجه داشه باشند و حواس پرتی به خصوصی برای ان ها به وجود نیاید. همچنین برای گزارش کاربرانی که در کلاس حضور داشته اند نیز این امر به خوبی می تواند به اساتید و معلمان عزیز و گرامی کمک نماید.

امکان انتخاب کیفیت صدا و تصویر برای برگزاری هرچه بهتر کلاس

یکی دیگر از ویژگی هایی که می توان از ان نام برد ، امکان تنظیم دوربین و صدا بوده به نحوی که با توجه به اینترنت به خصوصی که در دسترس شماست تنظیم شود تا قطعی و مشکلی برای برگزاری کلاس برای شما پیش نیاید. برای همین نهایت سعی خود را داشته ایم تا بتوانیم ارتباط شما را برای تدریس مجازی حفظ کنیم بدون ان که مشکلی برای مخاطبانتان به وجود اید. انتخاب کیفیت صدا و تصویر به این نکته نیز کمک خواهد کرد که در هر زمان که نیاز به تصویر نبود بتوانید ان را قطع کنید و فقط با صدا با مخاطبان در ارتباط باشید.

هزینه اندک برای برگزاری کلاس ها به صورت انلاین

نکته دیگری که متاسفانه در بسیاری از سامانه ها با هزینه های زیاد همراه است ، در دسترس بودن سامانه ی برگزاری کلاس است. به گونه ای که بسیاری با توجه به مشکلات مالی نمی توانند هزینه های زیادی را صرف سامانه تدریس بکنند. کلاس من توانسته است با کمترین هزینه و به صورت رایگان امکانات را در اختیار شما قرار دهد. البته در صورت دریافت هزینه ، نسبت به سایر سامانه ها به شدت کم بوده و توانایی ان را همگان خواهند داشت.

پشتیبانی 24 ساعته به بهترین شکل ممکن

سامانه های انلاین با توجه به ماهیت وابسته به اینترنت ، گاها به مشکلاتی برخورد خواهند نمود. برای همین نیاز است تا در سریع ترین زمان ممکن واحد پشتیبانی به مشکلات توجه داشته باشد و ان ها را رفع نماید. متاسفانه بسیاری از سامانه ها با توجه به نداشتن پشتیبان به میزان کافی و یا عدم توجه به مشکلات پیش امده ، کلاس های برگزار شده را رها نموده و از ان ها هیچ پشتیبانی به خصوصی را به عمل نخواهند اورد. کلاس من توانسته است با واحد پشتیبانی قوی خود در سریع ترین زمان ممکن به شما کمک نماید و تمامی مشکلات موجود را برای شما رفع نماید.

 

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید از طریق پشتیبانی درون پلنتون با ما در تماس باشید. همچنین برای نحوه ثبت نام و امور ثبت نام می توانید به صورت انلاین با ما در تماس باشید و تمامی سوالات خود را از قسمت انلاین که در کنار صفحه قرار دارد با مشاوران ما صحبت نمایید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم. امیدواریم با این کار توانسته باشیم اندکی از این مشکلات برگزاری کلاس را از دوش شما بکاهیم.

 



 

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی