ثبت نام کلاس تقویتی دوازدهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه دوازدهم

ثبت نام کلاس تقویتی دوازدهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه دوازدهم

ثبت نام کلاس تقویتی دوازدهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه دوازدهم : با نام و یاد خدا. در راستای اموزش فراگیر و یکنواخت دانش اموزان در سرتاسر کشور لازم است تا با مشکلات متعددی که بر سر راه اموزش جامع و بدون نقص وجود دارد را برای شما ذکر کنیم. متاسفانه در بسیاری از مدارس روش درست و اصولی برای مطالعه و اموزش ابلاغ نشده و دانش اموزان زیادی به دلیل متوجه نشدن مطالب ، ضعیف خواهند ماند. البته این نکته نیز نباید فراموش شود که نقش اساتید در ایجاد انگیزه مطالعه و ایجاد رقابت میان دانش اموزان خود ، بسیار پررنگ می باشد. در ادامه به اموزش و ایجاد انگیزه میان دانش اموزان خواهیم پرداخت. همراه کلاس من باشید.

در پایه دوازدهم یکی از اساسی ترین و مهم ترین برنامه هایی که یک دانش اموز باید در راستای اهداف خود اجرا کند ، تست زنی مداوم و روزانه است. بسیاری از دانش اموزان متوسط به این دلیل متسط خواد ماند که به دنبال تقویت پایه های خود به پیش نمی روند به گونه ای که هر کدام از ان ها سعی بر این دارد تا مطالبی که خوانده فراموش نکند و راهی برای افزودن مطالب جدید برای خود نمی گشاید. تست و تکرار و تمرین باعث خواهد شد تا تک تک مطالب مورد نظر در ذهن شما تقش ببندد بدون انکه به مشکل خاصی بر بخورید. اگر مطالب به صورت یکسری جملاتی اشفته در ذهن شما وجود داشته باشد نتیجه بسیار مطلوبی از ان شما نخواهد شد. چرا که در ازمون های ازمایشی و ازمون کنکور قرار نیست از سطحی ترین نکات از شما پرس و جو شود بلکه به گونه ای از شما پرس و جو خواهد شد تا متوجه شوند که تمامی نکات مرتبط با موضوع ذکر شده را فرا گرفته اید.

ثبت نام کلاس تقویتی دوازدهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه دوازدهمنبود فرصت های کافی برای یادگیری

در روند اموزش پایه دوازدهم مشکل بزرگی که افراد را تهدید می کند ، نبود فرصت کافی برای تدریس کامل دروس به دانش اموزان است. از جهت دیگر دانش اموزان نیز با خستگی های پیش امده و مشکلاتی که در سر راه تحصیلشان وجود دارد ، نمی توانند در سال اخر تمامی مباحث را جمع نموده و دوره کنند. علاوه بر ان بسیاری به علت نبود فرصت کافی دست به تشریحی خواندن می زنند که به جد می توان گفت از بزرگترین کار های اشتباه در مسیر کنکور می باشد.

دانش اموزانی که احساس می کنند نبود فرصت دست و پای ان ها را بسته باید به فکر برنامه ریزی منظم باشند تا بتوانند تمامی کار های خود را در راستای افزایش سطح خود در کنکور سراسری از قبیل : تست ، کلاس های اموزشی ، مطالعه را به صورت منظم اجرایی کنند. برنامه ریزی نیز کاری شخصی به حساب می اید و نمی توان ان را به دست مشاوران داد. مشاوران به عنوان مشورت می توانند در راه به ما کمک کنند اما در راستای برنامه ریزی به هیچ وجه توانایی کمک به دانش اموزان را ندارند. اگر دانش اموزان از ابتدا خود را به دست مشاوران بسپارند متوجه خواهند شد که قرار است برنامه ای که شاید با او همخوانی ندارد را اجرا کند .در قسمتی دیگر به برنامه ریزی کنکوری خواهیم پرداخت . اما قبل از هرچیزی لازم است تا از اهمیت پایه دوازدهم برای شما بگوییم.

اهمیت پایه دوازدهم

همانگونه که می دانید ، پایه دوازدهم ، به قولی هم می تواند تبدیل به پلکان موفقیت شود و هم توانایی تبدیل به پرتگاهی وحشت ناک را دارد. انچنان که امروزه اهمیت کنکور را این همه پر رنگ نموده اند ، نباید با دانش اموزان برخورد شود. چرا که خارج از رشتههای مورد علاقه نیز می توان به موفقیت رسید. نکته جالب توجه باز می گردد به اینکه تلاش و پشتکار شما در هر رشته ای که پذیرفته شوید ، می تواند شما را به موفقیت در ان رشته برساند.

پایه دوازدهم ، اخرین سال تحصیلی شما خواهد بود که با مدرسه سر و کار خواهد داشت . متاسفانه برای کسانی که از ابتدا درس خواندن را شروع نکرده باشند کار اندکی مشکل تر خواهد بود .اما در این پایه نیاز است تا نواقص سال های تحصیلی دهم  یازدهم را ترمیم نمود به گونه ای که روزانه یک الی دو ساعت برای مرور مطالب و یادگیری مطالب گذشته برنامه ریزی شود. این نکته را همیشه در ذهن داشته باشد که اگر در پایه دوازدهم هستید نمی توانید به اندک زمان هدر رفته بی احساس باشید . تماما مطالب را در سر کلاس بیاموزید و مشکلات خود را با معلمان محترم به اشتراک بگذارید .

ثبت نام کلاس تقویتی دوازدهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه دوازدهمکلاس من و ثبت نام کلاس کنکوری پایه دوازدهم

با توجه به موارد ذکر شده به این نتیجه می رسیم که اگر در دروس به خصوصی مشکلات متعددی داریم باید ان ها را جمع اوری کرده و با ثبت نام در کلاس های تقویتی و کنکوری ان ها را به بهترین نحو اموزش ببینیم. در این راستا کلاس من تمام تلاش خود را داشته تا بتواند دسترسی شما عزیزان را به این امکانات افزایش دهد. علاوه بر افزایش امکانات ، کلاس من سعی دارد تا با تخفیف های حداکثری ، شرکت در کلاس های اموزشی را برای شما اسان تر نماید.

با ثبت نام در کلاس من می توانید از امکانات متونعی برخوردار شوید که عبارتند از :

  • ثبت نام انلاین کلاس در سامانه کلاس من
  • استفاده از برترین اساتید در سراسر کشور
  • ازمون های انلاین پس از کلاس برای افزایش سطح کلاس ها
  • ازمون تعیین سطح برای همنواختی کلاس ها

برای مشاوره با ما می توانید به صورت انلاین با مشاوران ما در تماس باشید.

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی