ثبت نام کلاس تقویتی دهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه دهم

ثبت نام کلاس تقویتی دهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه دهم

ثبت نام کلاس تقویتی دهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه دهم : با نام و یاد خدا. برای اینکه بتوان به بهترین شکل ، پایه های تحصیلی خود را قوی کنیم نیاز داریم تا با برنامه ریزی دقیق و منظم ، تمامی دروس پایه مربوط به رشته مورد نظر خود را با قدرت به پیش ببریم. پایه دهم از لحاظی که با انتخاب رشته ، اینده خود را تا حد زیادی پیش بینی می کنند ، نیاز دارد تا با رفع مشکلات تدریس ، دانش اموزان را به سمت موفقیت هرچه بیشتر راهنمایی کنیم. متاسفانه امروزه مشکلات متعددی در زمینه اموزش وجود دارد که در ادامه به تمامی مشکلات خواهیم پرداخت.

ثبت نام کلاس تقویتی دهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه دهم فرصت ها و خلاهای اموزشی در پایه دهم

با توجه به تغییرات گسترده کتاب های درسی ، و علاوه بر ان ثابت ماندن فرصت های اموزشی ، دانش اموزان تحت فشار های گسترده قرار می گیرند به گونه ای که به اموزش سطحی بسیاری از مطالب اکتفا می کنند و بسیاری نیز فقط و فقط برای اوردن نمره کلاسی خوب تلاش می کنند. پایه دهم ، پایه اموزشی افراد برای ورود به دانشگاه به حساب امده و نیاز به توجه زیاد خواهد داشت. متاسفانه در بسیاری از مدارس کشور اساتید با کتب کمک اموزشی به طور کامل اشنا نبوده و به علت تنبل بودن دانش اموزان ، سعی بر افزایش راندمان کلاس های خود ندارند. در درس هایی مثل زیست ، شیمی ، فیزیک و ریاضی که واقعا نیاز به تدریس حرفه ای در کلاس درس دارد ،نمی شود اساتید را یک پایه محکم و اصولی دانش اموزان به حساب نیاورد. دروس عمومی نیز اگر اساتید به اموزش تستی و بسیاری از فنون می پرداختند ، کار قبولی برای دانش اموزان روز به روز راحت تر می شد. یکی دیگر از اشکالاتی که وجود دارد و دانش اموزان متوجه ان نخواهند شد ، نبود رقابت بین دانش اموزان پایه دهم نسبت به پایه دوازدهم است. از همه این اشکالات و خلا ها که بگذریم ، باید از چند نظر خرسند باشیم که :

سه سال تا پایان دوران تحصیلی دبیرستان وجود دارد و ما حتی اگر تا الان درس خواندن را جدی نگرفته ایم ، می توانیم با برنامه ریزی درست ، مسیر زندگی خود را تغییر دهیم .سه سالی که می تواند به عنوان برترین سال های زندگی ما تلقی شود و خاطرات خوبی را برای ما به جای بگذارد. خاطراتی که اینده شما را تضمین خواهند کرد . مهم ترین نکته ای که می توان در این زمان برای شما پایه دهمی های عزیز ذکر کرد این است که تمام تلاشتان را برای ساختن اینده ای خوب و مفید انجام دهید.

کلاس من و ثبت نام کلاس های تقویتی پایه دهم

تمام مواردی که در ابتدای مطلب با شما در میان گذاشتیم ، به این دلیل بود تا بتوانیم راهی حتی اندک برای پیشرفت شما عزیزان بگشاییم. کلاس من با توجه به تمامی مشکلات تمام تلاش خود را در جهت بهبود اموزش و یادگیری شما گذارده و در این راه از تعداد زیادی از اساتید برتر کشوری بهره می برد.

کلاس های تقویتی و کنکوری پایه دهم به صرت گسترده در سراسر کشور وجود دارد و نمی شود هیچکدام را با قطعیت رد نمود چرا که تمامی همکاران در سراسر کشور با توجه به سبک و سیاق خود به دانش اموزان نکات مهم را اموز شمی دهند. اما نکته اصلی به این مورد بر می گردد که کنکور و ازمون جامع از یک سری قواعد و از یک سری مطالب کلیشه ای سوال طرح می شود و نمی شود با نادیده گرفتن ان ها به اموزش دروس پرداخت. مشکلاتی که در سر راه دانش اموزان و خانواده های ان ها قرار دارد ، تعداد جلسات زیاد کلاس ها و راندمان پایین ان هاست . راندمان پایین کلاس ها را نمی توان افزایش داد مگر انکه با اساتید راجب این موارد صحبت کنید و این مشکل را حل نمایید. نبود نظارت بر روی کلاس ها و اساتید یکی از عللی است که منجر به چنین مشکلاتی شده است. در این راستا کلاس من همراه شما خواهد بود تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کند. همراه ما باشید.

اصول ابتدایی کلاس تقویتی و کنکوری ثبت نام کلاس تقویتی دهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه دهم

یکسری از اصول وجود دارد که در راستای اموزش کنکوری بایست در هر کلاسی اجرا شود. توجه داشته باشید که کلاس های تقویتی به شما کتاب را از ابتدا درس ندهند. بسیاری از اساتید به علت اینکه از معلومات شما اگاهی ندارند ، کتب را از ابتدا و با مسائلی پیش پا افتاده به شما اموزش می دهند. کلاس ها اگر چند نفری برگزار می شود از هم سطح بودن دانش اموزان دیگر با شما مطمئن شوید. چرا که در غیر این صورت کلاس های مدرسه برای برگزاری چنین کلاس های وجود دارد.

اصولی که باید در کلاس های تست و تقویتی باید اجرایی شوند عبارتند از :

  • ارائه نکات تستی و نکات مهم در طول کلاس
  • اموزش مباحث پیچیده و دشوار با توجه به نظرات دانش اموزان
  • برگزاری ازمون برای درک راندمان کلاس و رفع اشکال ان
  • رفع اشکال دانش اموزان در ابتدای کلاس
برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی