ثبت نام کلاس ارزان و به صرفه در کلاس من| ثبت نام انلاین کلاس در کلاس من

ثبت نام کلاس ارزان و به صرفه در کلاس من| ثبت نام انلاین کلاس در کلاس من

ثبت نام کلاس ارزان و به صرفه در کلاس من : با نام و یاد خدا . در این قسمت همراه شما عزیزان شدیم تا با ارائه یکی از خدمات کلاس من شما را بیش از پیش با سامانه ثبت نام انلاین کلاس و ورکشاپ اشنا کنیم. همانگونه که می دانید ، تمام تلاش کلاس من در جهت خدمت رسانی رایگان و ارزان به همه شما مشتریان عزیز بوده است . برای همین سعی داریم تا با ارائه کلاس هایی با شهریه های پایین و به صرفه ،میل شما دوستان را به مطالعه و فراگیری یک سری هنر و حرفه بیشتر نموده و در این راستا حداقل کاری که می توان انجام داد را به بهترین نحو برای شما به اتمام برسانیم . کلاس های با شهریه های ارزان و کم ایده ای ابتکاری از کلاس من بوده که با استفاده از تعداد زیاد شرکت کننده ها ان ها را به وجود اورده است . به عنوان مثال ، اموزش تبلیغات و نحوه برقراری ارتباط با مشتریان طرفدار زیادی داشته و کلاس های خصوصی ان تکمیل نمی شود ولی با این حال در خواست های زیادی مبنی بر کلاس های بیشتر خواهیم داشت .

ثبت نام کلاس ارزان و به صرفه اموزشی در کلاس منبا توجه به این مشکل به وجود امده کلاس هایی در این راستا برگذار خواهد شد ان هم با قیمت های بسیار پایین که در صورت کامل شدن حداقل ظرفیت ان ها می توانید با هزینه ای بسیار مایین تر از هزینه واقعی ان در ان کلاس شرکت کنید. این راهکار برای توسعه اموزش به همه شما عزیزان صورت گرفت . اما همه این اقدامات در این زمینه به اتمام نخواهد رسید چرا که سامانه کلاس من با طراحی اپ فوق العاده هوشمند خود کلاس های ارزان را با طبقه بندی خاص به شما نشان داده و قیمت ها و شهریه های متغیری را به شما نشان خواهد داد. با توجه به اینکه چگونه کاربری هستید و سلایق شما چگونه بوده ، کلاس های دلخواه را به شما پیشنهاد کرده و با ارائه تخفیف های باور نکردنی ۶۰ ، ۷۰ درصدی شما را برای حضور در کلاس های ارزان ترغیب خواهد نمود.

 

ثبت نام کلاس ارزان و به صرفه اموزشی در کلاس منثبت نام کلاس ارزان در کلاس من | ویژگی های کلاس من

با توجه به درخواست زیاد برای برگزاری کلاس ان همبه صورت رایگان و ارزان ، سعی داریم تا ویژگی های کلاس من را در ثبت نام کلاس را برای شما شرح دهیم. شما می توانید با ثبت نام در کلاس من از یک سری ویژگی هایی که هیچ کدام از سامانه های ثبت نم انلاین برای شما فراهم نمیکنند را در اختیار داشته باشید.

اولین خدمتی که توسط مشاوران ما به شما به صورت رایگان ارائه می شود ، مشاوره رایگان در هر زمینه ایست که شما فکرش را بکنید. از مشاوره خانواده تا ثبت نام کلاس کنکور . مشاوره رایگان باعث خواهد شد تا شما با دید کاملی کلاس مورد نیاز خود را انتخاب کنید و در ان شرکت کنید. هر لحظه و در هر مکان فقط با داشتن یک گوشی همراه می توانید تمامی سوالات خود را از ما جویا شوید.

کلاس من سعی بر این دارد تا یکسری کلاس ها را به صورت انلاین و رایگان برای شما برگزار نموده تا بتوانید سطح معلومات شما را حتی اندک ارتقا بخشید. هر کس با ثبت نام رایگان در کلاس من قادر خواهد بود به صورت انلاین در کلاس ها شرکت کرده و از یادگیری لذت ببرد.

کلاس من برای افزایش کیفیت کلاس ها با طراحی یک پرسش نامه در انتهای ازمون سعی دارد در صورت نارضایتی شما هزینه شما را به شما بازگرداند بدون حتی اندکی کم شدن هزینه پرداختی. در این راستا لازم است حداقل  3 مورد از مشکلات کلاس را با ارائه مدرک مستند ، تمام پول خود را بگیرد. برای همین سعی داریم تا کلس ای بی عیب و نقصی را برای شما عزیزان برگزار کنیم.

یکی دیگر از مواردی که کلاس من جزو لزومات برگزرای کلاس هایش در نظر گرفته است ، ارائه فایل های تخصصی قبل از حضور در کلاس و بعد از کلاس بوده که می توانید هم به صورت ویس و هم به صورت فایل پی دی اف ان را مطالعه کنید. ازمون های رایگان بعد از کلاس باعث خواهد شد تا نکاتی که متوجه نشده اید را بشناسید و روی فهم ان ها کار کنید.

هم اکنون می توانید با مشاوران ما به گفت و گو بنشینید. صفحات ما را در اینستاگرامی و توییتر دنبال کنید و از جدید ترین کلاس ها اطلاع یابید.

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی