ثبت نام انلاین کلاس کنکوری |ویژگی های یک کلاس کنکوری

ثبت نام انلاین کلاس کنکوری |ویژگی های یک کلاس کنکوری

ثبت نام انلاین کلاس کنکوری |ویژگی های یک کلاس کنکوری ثبت نام انلاین کلاس کنکوری |ویژگی های یک کلاس کنکوری : با نام و یاد خدا در این قسمت قصد داریم تا در مورد ثبت نام انلاین کلاس با شما به بحث بنشینیم. یکی از زمینه هایی که تعداد زیادی ا مخاطبان را به سمت خود کشانده کنکور و کلاس های تقویتی مربوط به ان است. کلاس هایی که روزانه و به صورت قوی در سطح کشور در حال برگزاری است و سعی می شود تا سطح دانش اموزان را ارتقا بخشد. اما قرار است در این قسمت ابتدا از مشکلات و موانع ثبت نام کلاس با شما صحبت کنیم و در ادامه ان از ویژگی ها مورد تایید یک کلاس مناسب با شما صحبت کنیم تا حداقل ویژگی های یک کلاس را بهتر بشناسید. همراه ما باشید. پس لازم است تا بدانیم که چگونه کلاس های مفید را انتخاب کنیم.

اما همانگونه که میدانید ثبت نام کلاس مشکلات بزرگی را داریم یکی از ان ها هزینه های بالای ثبت نام است. ثبت نام کلاس ان هم کنکور متاسفانه روز به روز بیشتر شده چه برسد به اساتید خاصی که در هر زمینه هزینه های مختلفی را از دانش اموزان طلب می کنند. امروزه هزینه های کتاب های کنکوری و هزینه های جانبی کنکوری فشار بیشتری را روی خانواده ها خواهد اورد. برای همین لازم است تا با برسی ها اقتصادی و مشکلات موجود هزینه های تحمیل شده را کاهش داد. یکی دیگر از مشکلات موجود، نبود سامانه تخصصی برای ثبت نام کلاس است. مشکلی که شما و والدینتان را برای مدت زمان زیادی درگیر می کند . چرا که ثبت نام کلاس های کنکور سریعا تمام شده و شما باید چندین اموزشگاه را مراجعه کنید تا شاید برای مدتی نامعلوم برای کلاس اماده شوید. در حالی که اگر سامانه جامعی در این باره وجود داشت تمامی کلاس های اساتید را چک می کردید بدون اینکه راه طولانی را طی کنید و با هزینه های مقرون به صرفه در ان ها ثبت نام کنید. یکی از این مشکلات مربوط به رزرو کلاس هاست . رزروی که می توان با جرات گفت هیچ کدام از اموزشگاه ها این دست از ویژگی را ندارند. برای همین همراه ما باشید تا با ویژگی های کلاس و ویژگی های کلاس من شما را اشنا نماییم.ثبت نام انلاین کلاس در کلاس من

داشتن برنامه مشخص تدریس و روشی اصولی

مهم ترین قسمت در کلاس ها و دوره های اموزشی ، داشتن برنامه منظم و مشخص قبل از برگزاری ان می باشد . چرا که افراد با توجه به میزان محتوایی که در این برنامه پیش بینی شده قرار دارد در کلاس شما ثبت نام خواهند کرد. متاسفانه بسیاری از کلاس ها دانش اموزان را به سمت یک هدف مشخص هدایت نکرده و منتظر حضور دانش اموز بوده تا از او راه را پرس و جو کنند. شما فکر کنید یک دانش اموز با حضور در اینگونه کلاس ها ابتدا باید از مباحثی صحبت کند که مشکل دارد. و یا نه از استاد می خواهد تا برای مثال یک پایه خاصی را در درس خاصی توضیح دهد. این گون کلاس رفتن را به هیچ وجه انتخاب نکنید. چرا که با توجه به حجیم بودن مطالب نمی توان انتظار داشت که اساتید با این روش بهترین ها را به شما ارائه کنند. شما بایست قبل از کلاس های کنکوری با توجه به موضوع قابل بحث خود که از قبل مشخص شده و برنامه خاصی برای ان چیده شده است ، مطالعه کامل داشته باشید که بیهوده بابت مطالبی که مطالعه داشتید و به طور کامل بلد هستید هزینه پرداخت نکنید.

ثبت نام انلاین کلاس کنکوری |ویژگی های یک کلاس کنکوری حل کردن سوالات مختلف و اشنایی بیشتر با نحوه طراحی سوالات کنکور

در کلاس های کنکور نیاز اصلی ابتدایی دانش اموز فهم کامل و صحیح دروس و مباحث است. اگر مفاهیم به طور کامل جا نیوفتاده باشد در روند حل سوالات کنکور به شدت به مشکل خواهد خورد چرا که در تمامی دروس  سوالات مفهومی طراحی شده و شما را به شدت به چالش خواهد کشانید. اولین نکته پس فهم کامل مباحث است. بعد از ان نکته اصلی برسی تست زنی و نکا تستی حول موضوع قابل بحث است .اینکه یک کلاس کنکوری بدون تست زدن به پایان برسد بی هدف بودن ان و علاوه بر ان کاهش بازدهی ان را بازگو می کند. پس سعی داشته باشید در کلاس هایی شرکت کنید که قرار است ترکیبی از اموزش و تست با شما کار شود مگر اینکه یک کلاس را فقط و فقط به یک علت خاص مثل اموزش صفر تا صد شرکت کنید.

سابقه دار بودن مدرس همراه با مشخصات برجسته در تدریس

داشتن سابقه برای اساتیدی که به شما تدریس می کنند یکی از نشانه های خوبی است که نباید از ان بگذرید. به هیچ وجه در کلاس هایی که بی نام و نشان و بدون تعریف برگزرا می شود شرکت نکنید. اگر به دنبال بالاترین بازده هستید بهترین کلاس ها را با تخفیف های بسیار زیاد کلاس من شرکت کنید و بهترین نتیجه ها را از ان ها بگیرید. پس ابتدا به سابقه تدریس و ویژگی های خاص اساتید بپردازید. همه اساتید خوب هستند اما یه عده از ان ها واقعا با سایر اساتید متفاوت هستند. علاوه بر تمامی این نکات لازم است تا از این نکته شما را اگاه سازیم که اگر توانایی برسی دقیق اساتید را ندارید و به دنبال بهترین انتخاب هستید لازم است به سامانه کلاس من مراجعه کنید تا تمامی اطلاعات کامل اساتید را مشاهده کنید. همچنین در این سامانه نظرات و پیشنهادات در مورد اساتید نیز باعث خواهد شد تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

ثبت نام انلاین کلاس کنکوری |ویژگی های یک کلاس کنکوری جو مناسب کلاس و سطح مناسب ان

مشکل جدیدی که امروزه در کلاس های کنکوری وجود دارد تعدا زیادی از افرادی هستند که در دوره های اموزشی حضور دارند . برای همین باید سطح کلاس یکسان باشد تا دانش اموزان بتوانند بهترین نتیجه ها را از ان دوره یا کلاس اموزشی به دست اورند.اگر جو کلاس کنترل شده نباشد و اساتید نتوانند ان را کنترل کنند بازدهی کلاس به شدت پایین خواهد امد. اما سامانه کلاس من همراه شماست تا از این مشکل به راحتی عبور کنید. نظارت های سخت و محکم کلاس من باعث شده تا قبل از حضور در کلاس های به خصوص کلاس هایی که قبل از ان شرایط شرکت را اعلام کنند ، ازمون های انلاین به خصوصی گرفته شود که در صورت پذیرش در ان ها ، توانایی ثبت نام کلاس را داشته باشید.

جزوه در دسترس و مناسب و با کیفیت

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک کلاس باید داشته باشد ، داشتن جزوه ای از قبل اماده شده توسط اساتید است که دانش اموزش بتواند با مطالعه کامل ان تمامی مباحث ان کلاس را در یابد. چرا که بعضی اساتید با توجه به نا اگاهی و یا هر مورد دیگر ، این نکته را فراموش کرده و در سر کلاس ها شروع به جزوه نویسی می کنند و با توضیح دادن اهسته سعی بر جزوه نویسی دارند و یا یک دسته از اساتیدی که با خطی خوش و به اصطلاح جذاب شدن جزوه ، سعی در تلف کردن وقت و درامد بیشتر هستند. خوشبختانه در سامانه کلاس من در صورت این چنین اقداماتی هزینه به شما باز خواهد گشت و برخورد جدی با اساتید مروبطه خواهد شد. در یان زمینه کلاس من با تکیه بر سامانه خود می تواند کلاس های شما را به خوبی مدیریت کند.

توانایی ارتباط با اساتید به طور منظم

یکی از جالب ترین قسمت ها مربوط به ارتباط اساتید و دانش اموزان هست. به عنوان مثال برای پرسش چند سوال سطحی و اندک دانش اموز باید یک ساعت دیگر کلاس بگیرد تا بتواند چند سوال خود را بپرسد. برای همین نیاز است تا ارتباطی پایدار میان اساتید و دانش اموزان  طبق یک قانون کلی وجود داشته باشد. برای همین سامانه کلاس من در این جهت سیستم مشاوره اختصاصی خود را به راه انداخته است. تا برای پرسش تعدادی ار سوالاتتان تا چند روز بعد از کلاس به مشکل بر نخورید.

اعتماد متقابل و خوش زبانی اساتید در کلاس ها

ببیند در جامعه امروز نیاز است تا اعتماد دو طرفه میان افراد وجود داشته باشد تا بهترین نتیجه را از کار به دست اوریم. برای همین سعی بر ان است تا انجایی که اعتماد دوطرفه خدشه دار نشده ، این راه را به درستی به پیش برد. برای همین باید اعتمادی کامل وجود داشته باشد. علاوه بر ان خوش زبانی اساتید نیز می تواند در جهت بهبود کیفیت کلاس به ما کمک کند. کلاس من دقیق در مورد تمامی ویژگی های اساتید و کلاس ها با شما رو راست خواهد بود.

همچنین می توانید برای ثبت نام کلاس کنکور به لینک روبرو مراجعه کنیدثبت نام کلاس کنکور

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی