ثبت نام انلاین کلاس در تبریز | ثبت نام کلاس تبریز

ثبت نام انلاین کلاس در تبریز | ثبت نام کلاس تبریز

ثبت نام انلاین کلاس در تبریز | ثبت نام کلاس تبریز ثبت نام انلاین کلاس در تبریز | ثبت نام کلاس تبریز : با نام و یاد خداوند متعال . در ادامه معرفی شهر ها و استان های مختلف در این زمان نوبت به شهر بزرگ تبریز با لهجه شیرینشان رسید. شهری که در تاریخ خود را اثبات نموده و از امکانات بسیاری برخوردار است. مرکز اذربایجان شرقی و کلان شهری که است که در صدر شهر های اذربایجان قرار دارد. یکی دیگر از اطلاعاتی که لازم است در باره این شهر بدانید ، این شهر جزو یکی از پایتخت های ایران بوده که بیشتر از سایر شهر های این سرزمین قدمت پایتختی دارد. اما از همه این اثار و وجنات که بگذریم می رسیم به روند اموزش در این شهر که از قدیم تا اکنون روز به روز به سمت پیشرفت جهت گیری کرده و نتایج درخشانی را برای سرزمینمان ایران به ارمغان اورده است. اولین تحصبیلات که مربوط به تحصیلات ابتدایی بود در سده 19 در این شهر رواج یافت. میرزا حسن خان که از بیروت به تبریز بازگشته بود توانست اموزش دوره ابتدایی را در ایران رواج دهد.در این راه مشکلات بسیاری به وجود امد . اما بعد از چندین سال این مدارس و دوره ابتدایی در تهران نیز به اجرا در امد و استقبال زیادی از ان شد. در مورد تحصیلات عالی نیز باید بدانید تا قبل از دارلفنون هیچ تحصیلات عالی در ایران به دیگران اموزش داده نمی شد.  5 سال  بعد از تاسیس دارالفنون ، این موسسه در شهر تبریز برپا شد. پس جزو اولین شهر های ایران است که تحصیلات به طور کامل در ان پیاده شد. پیشرفت این شهر به قدری بوده است که در مقام های علمی بعد از تهران همه اشارات به سمت تبریز خواهد رفت. دانشگاه تبریز در رتبه بندی مجله تایمز در رده هشتمین دانشگاه ایران و سومین دانشگاه جامع قرار گرفته است. این نشان از سطح بالای دانشجویان این شهر است. در تایج کنکوری نیز دانش اموزان نتایج درخشانی را در کنکور خود به ارمغان اورده و شهر خود را تا کنون سرفراز نموده اند. در درس زیست شناسی کنکور رتبه اول را دانش اموزان تبریزی کسب نموده اند. از رتبه ها و افتخارات هرچه بگوییم کم گفته ایم. همه این موارد به این دلیل ذکر شد تا بدانید که شهر تبریز پتانسیل قطب اموزشی کشور را داشته و نیاز است تا با کمک یک دیگر در این جهت بکوشیم. میزان بالای هوش و تلاش و اساتید با تجربه باعث شده است تا تبریز تبدیل به یکی از برترین شهر های اموزشی و تحصیلی گردد. در ادامه همراه ما باشید تا با ارائه یک سامانه جدید شما را در جهت اموزش بهتر و ارزان تر راهنمایی کنیم. برای ثبت نام انلاین کلاس در کلاس من بر روی لینک روبرو کلیک کنید.ثبت نام انلاین کلاس در کلاس من

ثبت نام انلاین کلاس در تبریز

از ابتدای این مطلب درباره تبریز و پتانسیل های این شهر پرداختیم و متوجه شدیم که علاقمندان به اموزش و مطالعه در این شهر بیشتر از تعدادی است که می توان حدس زد. در این جهت نیاز است تا اموزش را برای همگان فراهم کنیم. وظیفه ای که در هر کشوری بر عهده دولت بوده اما نمی توان منتظر ایستاد تا همه با هم از نظر اموزش برابر شوند. یکی از راه های اموزش برابر و شرای طیکسان حضور در دوره های اموزشی است که سعی می کند تمامی مباحث جا مانده و یا مهم را برای شما توضیح دهد و سعی کند اگاهی شما را پیرامون یک موضوع به سمت حداکثر مقدار مورد نیاز برای شما برساند. یکی دیگر از اهدافی که اموزشگاه ها در تمام کشور دنبال خواهند کرد افزایش جذب علاقه مند به حضور در کلاس هاست . در این راستا یک سامانه ثبت نام انلاین کلاس به وجود امده است که با ثبت نام در ان می توانید تمامی کلاس ها را با تخفیف حداکثری ثبت نام کنید.

ثبت نام انلاین کلاس همراه با تخفیف های ویژه

تخفیف قسمت لذت بخش پرداخت هزینه است. در این قسمت کلاس من سعی دارد تا با ارائه بهترین تخفیف ها ، شما را راضی نگه داشته و هزینه تمامش ده را برای شما به شدت پایین اورد.

مقایسه بین اساتید یک مبحث و شرکت در کلاس بهترین اساتید

خیلی از دانش اموزان اطلاع دقیقی از کلاس ها و اساتید مربوط به ان ندارند و علاقمند هستند تا با توجه به نظرات و امتیازات بهترین استاد را بشناسند. کلاس من امکانی رابر ای شما فراهم اورده است که به راحتی  اساتید را با یک دیگر مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

امکان رزرو کلاس ها زودتر از زمان ثبت نام

یکی از جدیدترین امکاناتی که کلاس من برای کاربران خود در نظر می گیرد ، رزرو زودتر کلاس ها است . این رزرو باعث خواهد شد که بدون نگرانی به کلاس های خود بروید.

امکان برقراری ارتباط با اساتید به صورت انلاین

بسیاری علاقه مندند که با اساتید خود در ارتباط بوده و تمامیسولات خود را از اوی جویا شوند. برای همین کلاس من سیستم مشاوره انلاین با اساتید را برای شما فعال نموده است.

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی