ثبت نام انلاین کلاس اموزشی | ثبت نام کلاس در سامانه کلاس من

ثبت نام انلاین کلاس اموزشی | ثبت نام کلاس در سامانه کلاس من

ثبت نام انلاین کلاس اموزشی | ثبت نام کلاس در سامانه کلاس من ثبت نام کلاس اموزشی در کلاس من | ثبت نام کلاس در کلاس من :یکی از دغدغه های امروز ، ثبت نام کلاس اموزشی بوده که بسیاری به علت نبود فرصت کافی و برنامه ریزی مناسب از کلاس های اموزشی مورد نیاز خود به دور می مانند. بسیاری از همایش ها به علت طولانی بودن زمان و نامشخص بودن زمان های برگزاری و علاوه بر ان طولانی بودن دوره های اموزشی و پراکنده بودن بازه زمانی ان ، از حضور در کلاس های اموزشی اجتناب می کنند .

علاوه بر ان به علت اطلاع رسانی ضعیف و ناقص بسیاری از برگزاری کلاس ها با خبر نمی شوند. همه این موارد ما را به این سمت سوق داد تا با ایجاد سامانه ای فعال و به روز به نام سامانه ثبت نام کلاس اموزشی کلاس من به این مشکلات خاتمه دهیم . در کلاس من سعی شده تا با انعطاف بسیار بالایی تمامی درخواست ها و نیاز های علاقمندان را اجرایی کنیم . یکی از مشکلاتی که در راستای ثبت نام کلاس اموزشی وجود دارد نبود ثبات در هزینه ها و بالا بودن قیمت های ثبت نام کلاس می باشد . در ادامه در مورد تمامی موارد به بهترین نحو به گفت و گو خواهیم نشست.

یکی از موارد نگرانی های شرکت کنندگان و از اصلی ترین دغدغه های این عزیزان هم سطح نبودن شرکت کنندگان بوده که موجب خواهد ش تا سطح برگزاری کلاس های اموزشی تنزل یابد. برای این دسته از عزیزان نیز در زمینه هایی که نیازی مبرم به تعیین سطح احساس می شود ، ازمونی انلاین برای تعیین سطح برگزار خواهد شد.

 

ثبت نام انلاین کلاس اموزشی | ثبت نام کلاس در سامانه کلاس من


علت ثبت نام کلاس اموزشی در کلاس من

 

در ابتدا در باب مشکلات و اکثر دغدغه های ثبت نام کلاس انوزشی پرداختیم . در این قسمت یعی داریم تا درباره تمامی امکاناتی که با ثبت نام در کلاس من برای ما حاصل می شود با شما صحبت کنیم .

 


سامانه پرداخت انلاین و غیر حضوری همراه با تخفیف های شگفت انگیز

 

کلاس من با توجه به درخواست کاربران پرداخت غیر حضوری و چند مرحله را در دستور کار خود نیز قرار داده است. با پرداخت به موقع و انلاین از امتیاز های ویژه برخوردار شوید. تمامی تلاش های کلاس من در  جهت تسهیل شما در فرایند ثبت نام و پرداخت است.

 

 

 

 

برخورداری از امتیاز رزرو کلاس با توجه به امتیاز کاربری به صورت رایگان

 

یکی از ویژگی هایی که در کلاس من و ثبت نام انلاین کلاس اموزشی در کلاس من رزرو رایگان کلاس بوده که باتوجه به امتیازاتی که در طی ثبت نام های قبلی به دست اورده اید این ویژگی با درصد بیشتری رایگان خواهد بود.

 

 

 

 

استفاده از تخفیف های لحظه اخری کلاس های اموزشی

 

کلاس من با توجه به تکمیل ظرفیت کلاس ها و به موجب تسهیل شرکت در کلاس های اموزشی کلاس ها را با تخفیف های شگفت انگیز 50 درصد و بیشتر به شما معرفی می کند.

 

 

 

 

مشاوره با مشاوران کلاس من در راستای انتخاب برترین کلاس های اموزشی

 

در زمینه انتخاب برترین کلاس ها علاوه بر فیلتر برترین ها می توانید برا اطمینان بیشتر از مشاوران تخصصی کلاس من بهره ببرید. همواره و در هر زمان منتظر پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی