ثبت نام آنلاین کلاس ریاضی | ثبت نام کلاس ریاضی

ثبت نام آنلاین کلاس ریاضی | ثبت نام کلاس ریاضی

ثبت نام آنلاین کلاس ریاضی | ثبت نام کلاس ریاضی ثبت نام آنلاین کلاس ریاضی | ثبت نام کلاس ریاضی : با نام و یاد خدا . در این قسمت سعی داریم تا با شما همراه باشیم و به برسی درس ریاضی و اهمیت ان بپردازیم. درسی که بسیاری ان را نادیده گرفته و به علت فرار از ان برخی رشته های دیگر را انتخاب می کنند. و یا علاقه خاصی به ریاضی دارند اما توانایی اثبات خود در ان درس را ندارند و نمی توانند نمرات خوبی را از ان کسب کنند. در این بخش قرار است تا به اهمیت درس ریاضی پرداخته شود و در ادامه به راهکار های تقویت ریاضی و ثبت نام کلاس ریاضی بپردازیم. لطفا تا انتها همراه ما باشید.

بسیاری از کنکوری ها اذعان دارند که به یکسری دروس علاقه نداشته و نمی توانند نمرات قابل قبولی را از ان کسب کنند. البته بسیاری از دانش اموزان دیگر هستند که در رشته تجربی اعتقاد دارند که اهمیت زیست نسبت به سایر دروس بیشتر بوده و از درس ریاضی کناره گیری می کنند. فارغ از اینکه توجه ندارند که نباید هیچ درسی را کنار گذاشت و یا از اهمیت ان صرف نظر کرد. در زمینه ریاضی این مورد برعمس عمل خواهد کرد. چرا که کمتر کسی در این رقابت خواهیم داشت که به اهمیت زیست اذعان نکند و ان را مطالعه نداشته باشد اما بسیاری هستند که ریاضی را کنار گذاشته و یا به اندازه زیست برای ان وقت نمی گذارند. این دسته به علت بی توجهی زیاد به درس ریاضی شکست قریب الوقوعی را تجربه خواهند کرد. برای مثال بیایید درصد صد زیست را با درصد صد ریاضی در تجربی را مقایسه کنیم. با توجه به اینکه در زیست بازه 80 تا 100 درصد از فراوانی بیشتری نسبت به درس ریاضی دارد ، رقابت بین کسانی خواهد بود که ریاضی را بهتر زده باشند تا زیست. چرا که رتبه خوب را تمایز شما با سایرین مشخص خواهد کرد. پس با اندکی توجه می توان خود را به رتبه های بهتری رساند.  در ادامه به راهکار های موجود خواهیم پرداخت تا بهتر بتوانید درس ریاضی را متوجه شوید. همراه کلاس من باشید. هم اکنون می توانید برای ثبت نام کلاس به صورت انلاین در کلاس من به لینک روبرو مراجعه کنید. ثبت نام انلاین کلاس در کلاس من

ثبت نام آنلاین کلاس ریاضی | ثبت نام کلاس ریاضی ثبت نام کلاس ریاضی

در این قسمت قرار است تا به راهکاری بپردازیم تا علاقه به درس ریاضی را بیش از پیش در وجود ما نهادینه کند. قبل از هر چیزی لازم است بدانید که علاقه به دروس اولین قدمی است که می توانید با ایجاد انگیزه های گوناگون ان را در خود ایجاد کنید. باری این مورد بیاید یکی از دانش اموزان کنکوری را برای شما مثال بزنید. یکی از دانش اموزان کنکور سراسری در سال 96 که در کنکور تجربی شرکت کرد و درس عربی را با 13 درصد به اتمام رساند. رتبه او در کنکور سراسری حدود ده هزار شد. در زمینه اینکه چرا در س خاصعربی را به این شدت پایین زده بود گفته بود که علاقه خاصی به عربی ندارم و از این درس متنفرم. اما همین دانش اموز با توجه به اینکه نقاط ضعف خود را شناسایی کرده بود ، در سال 97 در کنکور سراسری شرکت کرد و عربی را به درصد 80 رساند. اما چگونه می ود در 9 ماه این کار را کرد و اینهمه تغییر را ایجاد کرد. این داشن اموز اذعان داشت که از ان روزی که کنکور اول را به شدت خراب کردم و هدف خود را به دست نیاوردم سعی کردم تا از ان به بعد با هیچ درسی بد رفتاری نکنم و هر درسی را برای موفقیت خود دوست داشته باشم. برای همین هر روز با ممارست بیشتر روی نقاط ضعف خود کار کردم. پس متوجه شدید که برای موفقیت حتی زهر نیز باید نوشید و از ان لذت برد چه برسد به درس خاصی مثل ریاضی که اگر بتوانید به طور اصولی ان را فرا بگیرید بسیار شیرین خواهد بود. علاوه بر ایجاد انگیزه برای مطالعه یک درس می توان از اساتید برتری در این زمینه استفاده کرد . اساتیدی که می توانند افراد را در راهی درست قرار داده و ان ها را بهترین شیوه ممکن اموزش دهند. در این زمینه سامانه انلاین کلاس من در خدمت شماست تا بتواند بهترین تجربه ثبت نام کلاس ریاضی را برای شما به ارمغان اورد.

ثبت نام آنلاین کلاس ریاضی | ثبت نام کلاس ریاضی با ثبت نام در کلاس من می توانید از ویژگی های بارزی در این سامانه برخوردار شوید که عبارتند از :

  • ثبت نام کلاس در هر نقطه از کشور به صورت انلاین
  • برخورداری از امکانات پنل کاربری کلاس من
  • استفاده از سیستم مشاوره کلاس من به صورت رایگان
  • استفاده از تخفیف های ویژه ثبت نام کلاس کلاس من
  • استفاده از بهترین اساتید در زمینه اموزش

 

 

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی