ثبت نام آنلاین کلاس در اردبیل | ثبت نام کلاس اردبیل

ثبت نام آنلاین کلاس در اردبیل | ثبت نام کلاس اردبیل

ثبت نام آنلاین کلاس در اردبیل | ثبت نام کلاس اردبیلثبت نام آنلاین کلاس در اردبیل | ثبت نام کلاس اردبیل : با یاد و نام خدا . با سلام خدمت همه مخاطبان عزیز. در این قسمت همراه شما خواهیم بود تا یکی از زیباترین شهر ها و استان های کشور را به شما معرفی نماییم. شهری با مردمانی خون گرم و دلنواز که اصالت اذربایجانی دارند. از لحاظ جاذبه های توریستی و اب گرم های فراوان ، این استان در تمام طول سال گردشگران به خصوصی را به سمت خود کشانده است. چشمه های اب گرم این استان که در سرعین واقع شده است ، طرفداران بسیار زیادی دارد. علاوه بر سرعین چشمه اب های دیگری نز در این استان واقع شده است که عبارتند از : چشمه شابیل و قوتورسویی .

اردبیل یکی از استان های شمال غربی ایران بوده که حدود یک درصد از وسعت کشور را در بر گرفته است. علاوه بر این این استان با جمعیت یک میلیون و سیصد هزار نفری بوده که اردبیل را به کلان شهر های اریان تبدیل نموده است. اب و هوای مطبوع این شهر در تابستان باعث شده تا این شهر تبدیل به بهترین شهر برای مسافرت های تابستانی باشد . سبلان یکی از اتشفشان های خاموش کشور نیز در این استان واقع شده است که با تنوع گوناگون گیاهی به نمای کوه رنگ و بویی خاص بخشیده است. رودخانه های بسیاری نیز در این شهر وجود دارد که هر کدام طراوت خاصی را به محیط زیبای اردبیل داده است. در زمینه اموزش نیز استان اردبیل یکی از پیشگامان عرصه اموزش و تاسیس مدارس بوده است به گونه ای که اولین مدرسه در سال 1284با همت میرزا حسین رشدیه و حاکم اردبیل ( محمد ولی خان  )مدرسه ادبیه یا نصریه را تاسیس نمودند. کتاب خوانی و کتابخانه در اردبیل قدمتی طولانی داشته است. در این وادی می توان نتیجه گرفت که اردبیل یکی از استان ها سطح بالا در سطح اموزشی بوده و دانش اموزان و دانشجویان با سطح بالا به جامعه ارائه خواهد کرد. در ادامه همراه ما باشید تا هرچه بهتر بتوانیم در باره ثبت نام کلاس و سامانه جدید ثبت نام کلاس با شما صحبت کنیم. در ادامه ابتدا به مشکل همیشگی ثبت نام کلاس خواهیم پرداخت و در ادامه ان به ویژ"ی های سامانه ثبت نام کلاس کلاس من خواهیم پرداخت.

ثبت نام آنلاین کلاس در اردبیل | ثبت نام کلاس اردبیلثبت نام کلاس در اردبیل

در ابتدا سعی کردیم تا اندکی با شهر اردبیل اشنا شوید تا در مورد این شهر و در مورد ثبت نام کلاس در این شهر با شما صحبت نماییم. همانگونه که همه خانوداه ها حتی یک بار هم شده در طول تحصیل فرزندانشان به دنبال کلاس های تقویتی بوده اند و سعی داشته اند تا فرزند خود را به بهترین شکل به سمت پیشرفت سوق دهند. برای همین همه ما تجربه ثبت نام کلاس را داریم . متاسفانه مشکلاتی که در این راه در شهر های بزرگ وجود دارد ، عبارتند از : نبود اطلاع رسانی دقیق ، نبود امکان رزرو کلاس ، نبود اطلاعات دقیق در مورد کلاس و اساتید ، نبود اطلاعات جامع در مورد موضوع کلاس های برگزار شده و بسیاری از مشکلات دیگر .

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در سامانه کلاس من سعی بر برطرف شدنش بوده است ، امکان مشاهده تمامی اطلاعات یک کلاس بوده است به گونه ای که با دیدی باز به انتخاب پرداخت و با مشاهده نمونه ای از کلاس و نمونه جزوه استاد ،بهترین ها را انتخاب کنیم. برای همین کلاس من رای تامی کلاس ها ویدیو های اموزشی اموده نموده وعلاوه بر ان با توجه به درخواست بسیاری قسمت هایی از جزوه های اساتید را نیز در سامانه قرار داده است تا دانش اموزان و دانشجویان بتوانند با اگاهی کامل دست به انتخاب زنند.

با ثبت نام کلاس در سامانه کلاس من از یک سری ویژگی های خاص برخوردار خواهید شد که در ادامه به بعضی از ان ها اشاره خواهیم کرد.

استفاده از سیستم نوتیفیکیشن اختصاصی

متاسفانه همانگونه ک می دانید مشکل اصلی در شرکت در دوره های اموزشی و ثبت نام کلاس ها ، فراموشی زمان ان ها و یا زمان ثبت نام ان هاست. در همین جهت سعی کرده ایم تا با طراحی سیستم تخصصی نوتیفیکیشن شما را از تمامی اتفاقات پیرامون کلاس های مورد علاقه خود را برای شما ارسال کنیم. می توانید با تنظیم این سیستم از تمامی ویژگی های برجسته ان استفاده کنید.

برترین خدمات همراه با مناسب ترین هزینه ها

متاسفانه امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی بسیار یاز اموزشگاه ها با تغییرات شدید قیمت ها به دنبال جبران کردن هزینه های خود هستند فارغ از ان که بسیاری توانایی پرداخت این هزینه ها را ندارند. برای همین ، باید سعی کنیم تا بهترین ها را با مناسب ترین قیمت ها به مردم ارائه کنیم تا همگان توانایی استفاده از کلاس ها و دور ها را داشته باشند. برای همین کلاس من نازل ترین قیمت ها را برای ثبت نام کلاس های گوناگون در نظر گرفته است.

 

هم اکنون می توانید با مشاوران کلاس من به صورت رایگن به گفت و گو بنشینید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

 

 

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی