برگزاری کلاس آنلاین برای دانشگاه ها | برگزاری آنلاین کلاس دانشگاه

برگزاری کلاس آنلاین برای دانشگاه ها | برگزاری آنلاین کلاس دانشگاه

برگزاری کلاس آنلاین برای دانشگاه ها | برگزاری آنلاین کلاس دانشگاه : با نام و یاد خدا. در این قسمت همراه شماییم تا در مورد یکی دیگر از مهم ترین اقشار جامعه با شما به بحث و گفت و گو بنشینیم. قشری که در دوران کرونا و مشکلات عدم برگزاری حضوری کلاس ها به شدت به چالش افتاد و مجبور بود کلاس ها را به صورت آنلاین و صد البته نه به صورت کیفیت بالا بگذراند. برای همین نتوانست به خوبی از دروسی که در این ایام به او ارائه می ش.د نهایت استفاده را ببرد. اما در این مطلب قرار است تا به برگزاری کلاس آنلاین ان هم برای دانشجو ها و دانشگاه ها بپردازیم.

همانگونه که خود شما بیش تر از هر کس دیگر از وضعیت خودتان خبر دارید ، اینکه از درس دور بمانید بعد از مدتی دیگر تمایلی به بازگشت به دروس رو نخواهید داشت . افت دوری از درس و نداشتن تدریس اصولی ، باعث خواهد شد به شدت سطح دانش دانشجو ها پایین امده و راه جبرانی برای ان وجود نخواهد داشت. با توجه به مشکلات متعدد ، نمی توان به سادگی از کنسل شدن کلاس ها صحبت کرد . برای همین در ادامه همراه ما باشید تا به بهترین شیوه ممکن به برگزاری کلاس آنلاین برای دانشگاه ها بپردازیم.

لزوم برگزاری کلاس آنلاین

قبل از هر چیزی لازم است تا در مورد چرایی برگزاری کلاس آنلاین با شما صحبت خواهیم نمود. اینکه شما بتوانید در هر نقطه ای این جهان ، به صورت آنلاین و بر خط با مخاطبان و دانشجو های خود صحبت کنید و کلاس خود را برگزار نماید امکانی است که امروزهبه شدت در دیدرس توجه بوده و نمی توان ان را در نظر نگرفت. برای همین ابتدا لازم است تا اهمیت ان را به صورت کامل برسی کنیم و پس از ان به ادامه بحث خود بپردازیم. به صورت کلی یکسری ویژگی ها برای شما فراهم خواهد شد که توانایی شما را در برگزاری کلاس روز به روز بهبود خواهند بخشید که عبارتند از :

فراهم کردن بهترین سامانه برگزاری آنلاین کلاس

ارائه بهترین پشتیبانی برای برگزاری کلاس

ارائه بهترین مشاوره در زمینه انتخاب سامانه و کلاس

معرفی و تبلیغات دوره و برترین کلاس ها

همه این مواردی که که به ان اشاره موردی شد ، موارد اندکی هستند که می توانند به شما و مخاطبان شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشند و در ضمن کلاس آنلاینی به مراتب بهتر از هر سامانه دیگر تجربه کنند.

در این بخش قصد داریم تا به هر کدام از موارد به طور کامل و با اشاره تمامی مشکلات پیرامون ان با شما به صحبت بنشینیم.

مشکلاتی که دانشجویا و دانش اموزان با ان دست و پنجه نرم می کنند نبود امکانات کافی برای برگزاری کلاس های دانشگاه و مدارس است. به گونه ای که بسیاری نداشتن تصویی از اساتید را مشکل می دانند و بسیاری دیگر بر این عقیده اند که سامانه های انتخاب شده با مشکلات متعددی همراه است و دانشجویان را به سمت خستگی و بی میلی می کشاند. کلاس من با توجه به نظر سنجی بزگری که در میان دانشجویان و دانش اموختگان انجام داد ، به این نتیجه رسید که یکسری مولفه های مهم در برگزاری کلاس ها رعایت نمی شود. مهم ترین نکته ای که میتوان از برگزاری کلاس های آنلاین برداشت نمود ، نبود امکانات کافی در جهت برقراری تعامل بین دانشجو با اساتید است. نبود این امکانات می تواند اعم از چند سری مشکل باشد. اولین نکته ای که در این زمینه باید فراهم شود ، ایجاد راه های ارتباط بین دانشجو و استاد است. به گونه ای که بدون تصویر استاد قسمت مهمی از آموزش به فراموشی سپرده خواهد شد. پس سعی داشته باشید که اساتید با دانشجویان به صورت تصویری ارتباط گرفته و به طور کلی در طول برگزاری کلاس به صورت دوستانه با دانشجو برخورد شود.

یکی دیگر از مهم ترین نظرات که در نظر سنجی مطرح شد ، مشکل در اتصال و قطعی ناگهانی کلاس و آموزش آنلاین است. کلاس من برای اینکه بتواند این مشکلات را برطرف کند سیستمی به خصوص طراحی نموده تا بتوانید بدون هیچ مشکلی کلاس خود را از ابتدا تا انتها بدون نقص به پیش ببرید. سیستمی که به طور کامل در ادامه به ان خواهیم پرداخت و تمامی ویژگی های ان را شرح خواهیم داد. برای ثبت نام آنلاین در کلاس ها و برای برگزاری آنلاین دوره ها می توانید به لینک روبرو مراجعه کنید . برگزاری آنلاین وبینار

برگزاری کلاس آنلاین برای دانشگاه ها | برگزاری آنلاین کلاس دانشگاه

کلاس من و سامانه برگزاری کلاس آنلاین دانشگاه ها

در این بخش به طور کامل به ویژگی هایی که در این سامانه برای دانشگاهیان و اساتید در نظر گرفته شده است خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که کلاس من تمام سعی و توجه خود را به سمت پیشرفت منابع برای شما عزیزان داشته و سعی کرده است تا با طراحی اختصاصی کار شما را به پیش ببرد و با پشتیبانی 24 ساعته به کمک شما عزیزان بشتابد تا بدون هیچ مشکلی کار خود را به پیش ببرید.

یکسری ویژگی ها که دانشجویان به طور مستقیم با ما در میان گذاشته اند را مطرح خواهیم نمود و سعی داریم با پرسش و پاسخ این مطلب را به پایان ببریم تا به طور کامل به اهمیت موضوع پی ببرید.

سوال : یکی از مهم ترین ویژگی هایی که ما اساتید نیازمند ان هستیم ، بدون مشکل پیش رفتن کلاس و با دقت کامل برگزاری ان هست. به نظر تا چه میزان می توان به سامانه کلاس من در زمینه ثبت نام و برگزاری آنلاین کلاس اعتماد نمود؟

جواب: خوشبختانه یکی از دغدغه هایی که در ابتدای زمینه طراحی پلتفرم جامع برگزاری کلاس برای کلاس من وجود داشت همین جامع بودن و بدون نقص بودن ان بوده ، برای همین تمام تلاش خود را بر ان گذاشته ایم تا تمام راهکار های ابداعی و موجود را برای برطرف کردن تمامی مشکلاتی که تا کنون همه سیستم های برگزاری داشته اند را برطرف نماییم . باید این نکته را به شما نوید بدهیم که این مشکل از پایه به خوبی حل شده و در سامانه کلاس من به هیچ وجه ممکن قرار نیست با چنیین مشکلی مواجه شوید.

برگزاری کلاس آنلاین برای دانشگاه ها | برگزاری آنلاین کلاس دانشگاه

سوال : در زمینه برگزاری کلاس ، تا چه حد می توان به این سامانه اعتماد داشت تا در زمان پیک برگزاری به مشکلی بر نخورد و کلاس به صورت معلق و کنسل در بیاید؟ یکی از مشکلاتی که ما اساتید را در گیر خود نموده ساعت برگزاری کلاس هاست به گونه ای که با لغو شدن کلاس ، تایم از دست رفته ما غیر قابل بازگشت بوده و در برنامه ریزی هایمان مشکل به وجود خواهد امد.

جواب : یکی از دغدغه های دیگری که در زمینه برگزاری کلاس وجود داشت ، این بوده که در سامانه های دانشگاه ها ، با وجود تدابیر مختلف ، در ساعات پیک برگزاری کلاس ، سامانه تحت بار شدیدی قرار می گرفت و کلاس ها به صورت کنسل شده تغییر وضعیت می داد. اما در سامانه کلاس من ، سامانه به گونه ای طراحی شده است که بدون هیچ مشکلی در هر نقطه از جهان به برگزاری کلاس خود پرداخته و در هر ساعت از شبانه روز بدون مشکل قطع و وصلی با دانشجویان عزیز همراه باشید.

سوال : متاسفانه در سامانه های دیگری که تاکنون استفاده نموده ایم ، در صورت بروز مشکلات در برگزاری کلاس ، پشتیبانی ضعیف ، ما را سردرگم می نمود و متاسفانه به دلیل تعداد زیاد کلاس ها ، ساعت ها زمان می برد تا پاسخی به ما داده شود. در صورت بروز مشکل در سامانه کلاس من ، پشتیبانی و شرایط ان چگونه است؟ چگونه می توان با سامانه در ارتباط بود و مشکلات را برطرف نمود؟

جواب : در ابتدای پاسخ به سوال شما باید خدمتتون عرض کنم که سامانه کلاس من به طور هوشمند طراحی شده و به گونه ای پیش برده شده است که بتوانید بدون مشکل کلاس خود را برگزار نمایید. اما در صورت بروز مشکل باید در نظر داشته باشید که پشتیبانی کامل و بدون نقص کلاس من در خدمت شماست و به صورت 24 ساعته در خدمت شما خواهد بود. تا بتوانید بدون هیچ مشکلی کلاس خود را برگزار نمایید.می توانیم یکی از افتخارات کلاس من را در توانایی بالا در پشتیبانی کامل و بدون نقص در برگزاری کلاس آنلاین بوده . چرا که برای همه با توجه به سطوح مختلف برخورد با امکانات ، به مشکل برخورد نموده ، و ما در خدمت شماییم تا تمامی مشکلات را برطرف نماییم.

 

برای ارتباط با ما می توانید با شماره های سامانه در تماس باشید و علاوه بر ان از طریق سیستم آنلاین مشاوره کنار صفحه نیز می توانید تمامی مشکلات خود را با ما مطرح نمایید.

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی