برگزاری کلاس آنلاین  فرانسه

برگزاری کلاس آنلاین فرانسه

اگر شما هم به دنبال یادگیری آنلاین زبان فرانسه هستید و مایلید اطلاعاتی در مورد این زبان شیرین دریافت کنید در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید.

زبان فرانسه زبان رسمی 29 کشور در جهان است. زبانی شیک و آهنگین که به زبان عشق معروف است. میلیونها نفر در دنیا فرانسوی صحبت، برخی زبان اولشان و برخی دیگر زبان دوم. این زبان در کشورهای فرانسه، بلژیک، کانادا بخشهایی از قاره آفریقا و خیلی از کشورهای دیگر است. این زبان همچنین یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد و در کنار زبان انگیسی، زبان کاری این سازمان است. بنابراین یکی از مهمترین زبانهای دیپلماتیک نیز به شمار میرود. زبان فرانسه هم ریشه زبان فارسی ماست، هندواروپایی! خیلی از کلمات فرانسوی در ادوار مختلف وارد زبان ما شدند(مخصوصا زمان قاجار). کلماتی مثل: الو، مامان،پیژامه، تابلو، دوش، توالت و ...

یادگیری این زبان بسیار شیرین و جذاب است و در مدت کوتاهی میتوانید به فرانسوی صحبت کنید. اگر فرصت رفتن به کلاس حضوری را ندارید کلاسهای آنلاین فرانسه در سایت ما بهترین گزینه است. این کلاسها که برای سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته با اساتید مجرب به صورت آنلاین برگزار میشوند. هیچ چیزی از زبان فرانسه نمیدانید؟ ایرادی ندارد. کلاسهای مبتی از آموزش الفبای این زبان شروع میشود. با بهترین و مطمئن ترین متدها زبان فرانسه را از صفرِ صفر یاد میگیرید. اساتید متخصص و با تجربه ی ما فرانسه را به ساده ترین شکل ممکن به شما آموزش خواهند داد. سطح بندی زبان فرانسه به این شکل است. A,B,C که هر کدام شامل بخهای مختلف خواهد شد.

آنچه در سطح مبتدی فرانسه خواهید آموخت

سطح مبتدی زبان فرانسه از آموزش الفبا شروع میشود. همچنین در جلسات ابتدایی با جملات معرفی کردن و احوالپرسی به زبان فرانسه آشنا خواهید شد. آموزش با متدهای مختلفی صورت میگیرد که یکی از آنها le nouveau taxi  است. آموزش اعداد و صرف فعلهای ساده و اولیه برای ساخت جملات نیز در این بخش قرار میگیرد. در ترمهای بعدی این سطح صرف فعلها و زمانها را تا حد نیاز یاد خواهید گرفت. در سطح A3 شما دیگر به طور کامل میتوانید با یک فرانسوی مکالمه داشته باشید. در هر سطح مهارتهایی شنیداری، نوشتاری و خوانش نیز تقویت میشود.

سطح متوسط زبان فرانسه

در این سطح که شامل کتاب دوم است، با وجه های مختلف فعل آشنا میشوید. میتوانید جملات شرطی بسازید. انواع زمانهای گذشته را فرامیگیرید و میتوانید خیلی حرفه ای به فرانسوی صحبت کنید. همچنین میتوانید برای شرکت در آزمونهای DEL,TCF اقدام کنید. این آزمونها مانند تافل یا ایلس در انگلیسی هستند. شما بسته به کشوری قصد مهاجرت دارید یا حتی دانشگاهی که میخواهید پذیرش بگیرید، یکی یا هر دوی این آزمون ها را باید پاس کنید.

سطح پیشرفته زبان فرانسه

این سطح مباحث خیلی سخت تر و تخصصی تر میشوند. در این سطح شما باید وجه التزامی را در مکالمات خود استفاده کنید. سطح شنیداری خیلی عالی داشته باشید. همچنین در انتهای این بخش شما میتوانید به عنوان مترجم هم زمان نیز استخدام شوید.

در هر صورت همه چیز به استعداد و تلاش شما بستگی دارد. اینکه در چند وقت به سطح عالی برسید و بتوانید صحبت کنید یا چه زمانی بتوانید در آزمونهای زبان فرانشه شرکت کنید...

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی و هزینه برگزاری کلاس آنلاین فرانسه میتوانید به صفحه ی اصلی سایت ما مراجعه کنید.

همچنین شما اگر استاد زبان فرانسه هستید، میتوانید از سایت ما برای ثبت نام و برگزاری کلاس آنلاین فرانسه استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی اصلی کلاسِ من مراجعه کنید و اطلاعات بیشتر را مطالعه کنید. در صورتی که نیازمند راهنمایی بودید میتوانید با پشتیبان های ما در چت آنلاین مشاوره داشته باشید.

 

هشتگ ها:
برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی