اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با درامد کم پس انداز داشته باشیم؟(قسمت چهارم)

اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با درامد کم پس انداز داشته باشیم؟(قسمت چهارم)

اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با درامد کم پس انداز داشته باشیم؟(قسمت چهارم)

 

اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با در امد کم پس انداز داشته باشیم؟قسمت چهارم : در این قسمت در ادامه قسمت سوم یکسری راهکار های کوتاه مدت و اصولی را به طور مختصر با شما برسی می کنیم.این راهکار ها می توانند تا حدودی شما را سازماندهی کنند. در اوردن پول اهمیت به خصوصی دارد اما توانایی در کنترل در خرج کردن و مدیریت در پس انداز کردن پول اهمیت به سزا تری خواهد داشت . با ما همراه باشید.

 

 

 

اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با درامد کم پس انداز داشته باشیم؟(قسمت چهارم)راهکار های پس انداز با درامد کم

راهکارهای موردی که در این قسمت می توانیم برای شما در درامد های کم اشاره کنیم عبارتند از :

به هیچ وجه در درامد های پایین به فکرتان خطور نکند که اخه مگه این چقد پول هست که دیگه یه کمی از ان رو نگه دارم! بیخیال ! نه به هیچ وجه از این عبارات استفاده نکنید. حتی اگر شما ماهی ده تومن کنار بگذارید بهتر از هیچ است. پس خودتان را زیر سوال نبرید!!

نکته دومی که بسیار حائز اهمیت است ، نگه نداشتن پول نقد و دم دست است.چرا هرچه پول دارید رو میشه سریع بهش دسترسی داشت. حساب باز کنید و پول های پس انداز خود را درون ان بریزید. به گونه ای که برای دریافت ان بایست به شعب بانکی مراجعه کنید. یا اگر با پس انداز خود توانایی خرید طلا و یا سرمایه گذاری در بورس را دارید به این دسته پس انداز ها روی اورید.

نکته بعدی این است که شما نباید هر روز به فکر پولی که پس انداز کردید باشید. دائم برای خودتان بگید چه زمانی قرار است که فلان مقدار شود یا ایکه چقد طول می کشد تا فلان چیزی را خرید. باید بدانید که پس انداز کردن به معنی دو ماه پول جمع کردن نخواهد بود.پس انداز در طولانی مدت برای شما مفید خواهد بود. پس از این نکته غافل نشوید. تحمل بالا و دور نگری از مواردی است که باید در این راه داشته باشید.

نکته بعدی که باید به ان توجه داشته باشید ، این است که همیشه درصدی مشخص برای پس انداز داشته باشید. شاید در امد شما هر روز بیشتر و بیشتر شود. به هیچ وجه به این فکر نباشید که برای مثال هر ماه یک ملیون از 10 ملیون درامد خود را پس انداز کنید. شاید درامد شما بیشتر شود. درصد پیشنهادی از 15 تا 20 متغیر است ولی با توجه به هزینه های زندگی خود می توانید درصد را حتی تا 50 درصد برسانید. فقط یادتان نرود از زندگی کردن خود به هیچ وجه نزنید. شادی خود و جوانی خود را نمی توانید در سنین پیری به دست اورید . پس مواظب باشید!

اگر باز هم نتوانستید در امر پس انداز نمودن پول موفق باشید به اطرافیان خود پناه اورید . به مشاوران مالی سری بزنید و یا ما رو کامل دنبال کنید. منتظر نظرات و پیشنهادتان هستیم.

 

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی