اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با در امد کم پس انداز داشته باشیم؟ (قسمت سوم)

اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با در امد کم پس انداز داشته باشیم؟ (قسمت سوم)

اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با در امد کم پس انداز داشته باشیم؟ قسمت سوم:در ادامه سری اموزش نحوه پس انداز پول در قسمت سه سعی داریم با توجه به نظرات و پیشنهادات دریافت شده ، به کلی گوی در باره پس انداز بپردازیم و در قسمت های بعدی اصول اصلی را بیان کنیم. اما راهکار های اصلی که در درامد کم می تواند به ما کمک کند تا پس انداز داشته باشیم رو تا حدودی بیان خواهیم کرد.

 

پس انداز کردن پول با درامد کم

با توجه به این نکته که پس انداز هیچ ربطی به میزان درامد ندارد ، باید به مدیریت مالی بپردازیم که حتی با درامد زیاد با نداشتن ان ، پس اندازی در زندگی نخواهیم داشت.پس انداز کردن را به عنوانی باید مهارت دانست. البته به شما بگویم نباید این مهارت در پیش اطرافیان به کلمات دیگر تعبیر شود.زندگی نرمال با توجه به درامد و پس انداز مناسب یک مهارت به حساب می اید نه چیز دیگر !!

همانطور که در قسمت های اول و دوم شروع به محاسبه میزان درامد و مخارج پرداختیم ، در این جا قصد داریم از سواد مالی با شما صحبت نماییم.سواد برسی و در تعادل نگه داشتن خرج و مخارج با درامد برای پس انداز نمودن را سواد مالی گوییم. اینکه چه مقدار کجا هزینه شده است و یا چه بهایی رابرای یک سری اعمال پرداخته ایم را بدانیم .

دانستن یک سری مطالب تئوری که دائم بهترین چیز ها را بیان می کند زمانی می تواند برای ما خوب باشد که بتوانیم ان را در زندگی خود استفاده نماییم.از اطرافیان خود کمک بگیرید.حداقل اگر الگوی مناسبی در اطراف شما وجود دارد از او کم کم یاد بگیریدو پس انداز کردن را از سنین نوجوانی و جوانی فرا بگیرید.

راهکارهای موردی که در این قسمت می توانیم برای شما در درامد های کم اشاره کنیم عبارتند از :

به هیچ وجه در درامد های پایین به فکرتان خطور نکند که اخه مگه این چقد پول هست که دیگه یه کمی از ان رو نگه دارم! بیخیال ! نه به هیچ وجه از این عبارات استفاده نکنید. حتی اگر شما ماهی ده تومن کنار بگذارید بهتر از هیچ است. پس خودتان را زیر سوال نبرید!!

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی