اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با در امد کم پس انداز داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با در امد کم پس انداز داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با در امد کم پس انداز داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با در امد کم پس انداز داشته باشیم؟ قسمت دوم : در ادامه اموزش پس انداز کردن پول و فرا گیری هر چه بیشتر این اصول همراه شما هسیتم. دانستن روشی که بتواند ما را با داشتن هرچند اندک پول موفق گرداند ، بسیار گران بها تلقی می شود. با ما باشید تا بیشتر در این مورد با شما سخن بگوییم.نکته ای که باید بدانید ، بی ربط بودن میزان درامد و پس اندازی است. چرا که این امر در درامد های بالا ، نمی تواند لزوما افزایش یابد. اما نکته مهم احساس نیاز به پس اندازی در درامد های بالا است . بسیاری هستند با در امد های بالا که توانایی پس انداز ندارند!

در مورد مخارج نیز باید بدانید که هرچه دقیق تر ان ها را بیان کنید ، نتیجه بهتری در ادامه راه خواهید گرفت . با ما همراه باشید.

 

 

 

تعیین بودجه (بودجه بندی)اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با در امد کم پس انداز داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

در ادامه اموزش اصول پس انداز نمودن پول در این قسمت به قدم بعدی خواهیم پرداخت که همان بودجه بندی است. حالا این بودجه بندی چه سودی داره؟ این بودجه بندی رو چجوری انجام بدیم؟ به همه سوالات پاسخ می دهیم.با ما همراه باشید.

در جهت این که بتوانید برای هزینه های خود بودجه بندی مناسبی داشته باشید لازم است تا ابتدا درامد خود را بشناسید ، سپس به مخارج خود بپردازید که در قسمت قبلی به طور کامل به ان پرداخته بودیم. در انتها نیز برای بودجه بندی مناسب به یک روحیه محدود سازی نیاز دارید. روحیه پس اندازی پول برای روز مبادا یا خاص! می توانید از نصف هزینه سیگار خود بزنید و ان را پس انداز کنی. یا از چند درصد از مخارج خوردن فست فود . 

در این زمان که تصویر روشنی از مخارج خود دارید ، می توانید ان ها را محدود کنید . البته محدود کردن نه به معنی کنار گذاشتن یکی از الزامات زندگی و یا کم کردن تفریحات. به هیچ وجه!!! اگر به دنبال حذف یکسری از مهم ترین تفریحات خود باشید ، افسردگی به سراغ شما خواهد امد . در کل باید بدانید که همه جوانب یک زندگی مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. حتی اگه شما میلیاردر هم باشید ، باید در قسمت هایی باز محدودیت ایجاد نمایید.در ادامه همراه با ما باشید ما را با دنبال کردن هشتگ های مربوطه همراهی کنید. همچنین کلاس من منتظر نظرات و پیشنهادات شماست . ما را از نظرات خود بی بهره نسازید.

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی