اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با درامد کم پس انداز داشته باشیم؟

اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با درامد کم پس انداز داشته باشیم؟

اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با در امد کم پس انداز داشته باشیم؟ اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با در امد کم پس انداز داشته باشیم؟قسمت اول : اگر امروزه به محافل بنگرید ، متوجه ان خواهید شد که همگان این نکته را چندین بار متذکر می شوند با این مضمون  که در شرایط سخت امروزی ، توانایی پس انداز نمودن و پیشرفت مالی ان هم با در امدهای پایین و کم و هزینه های زیاد صد در صد غیر ممکن است.کلاس من اینجاست تا به شما اموزش دهد که چگونه می شود در زمینه مالی حتی با بدترین بحران های اقتصادی و کمترین درامد، پس اندازهای مناسبی را برای خود داشته باشیم . با ما همراه باشید تا با اموزش روش های اصولی شما را راهنمایی کنیم.

اصول پس انداز کردن پول

قبل از هر چیزی لازم است بدانید که اندوختن سرمایه نیاز به هوش پس اندازی بالایی دارد، به گونه ای که شما بتوانید با دانستن اصول پس انداز نمودن پول و یاداوری ان ها در زمان های بحرانی ، بهترین نتایج را از ان خود کنید.در این سری اموزش پس انداز کردن پول و چگونه با درامد کم پس انداز داشته باشیم. می خواهیم شما را با اصولی ساده اشنا کنیم شاید تلنگری به شما باشد تا از همین امروز شروع به پس انداز کردن اندک پول نمایید. با ما همراه باشید .این نکته را باید بدانید و باید به خودتان باور داشته باشید که با کمترین پس انداز ها می شود به بیشترین مقادیر رسید. بسیار اهمیت دارد، چرا که هر چه بیشتر به  پس انداز کردن پول پشت نمایید ،موفقیت شما در زمینه مدیریت مالی اصولی کمتر خواهد شد. در ادامه به اولین اصل پس انداز کردن پول می پردازیم.

 

 

اموزش پس انداز کردن پول | چگونه با در امد کم پس انداز داشته باشیم؟ ثبت تمامی مخارج

ابتدا باید بدانید که ثبت تمامی مخارج به چه عنوان معنی خواهد شد. شما برای مدیریت کردن درامد خود هر چند اندک ، نیاز به این دارید تا متوجه شوید که چقدر از این درامد مربوط است به مخارج زندگیتان . با اولین قدم که به عنوان ثبت مخارج است ، می توانید ابتدا هزینه های خود را بشناسید، اولیت بندی کنید و درامد خود را مدیریت کنید.

برای مثال ابتدا که شروع به ثبت مخارج خود می کنید حتی از کوچکترین چیز ها نگذرید. حتی اگر فقط یک نخ سیگار در روز می خرید ، ان را یاد داشت کنید تا در انتها دوره محاسبه مالی متوجه باشید که چند درصد از در امدتان ، صرف یک مورد خاص می شود. دوره مالی افراد نیز می تواند متفاوت باشد.بسیاری با توجه به درامد های ماهیانه این دوره را 30 روز یک بار در نظر می گیرند. اما می توانید با دوره های 20 روزه نیز به برسی حساب مالی خود برسید.

با استفاده از واژه های کلی نیز به طبقه بندی مخارج بپردازید.برای مثال از کلماتی چون : حمل و نقل ، بنزین ، مواد غذایی و از این دست دسته بندی ها . در قسمت های بعدی به اصول دیگر خواهیم پرداخت. نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی