اموزش تصمیم گیری بهتر | اصول تصمیم گیری در شرایط خاص

اموزش تصمیم گیری بهتر | اصول تصمیم گیری در شرایط خاص

اموزش تصمیم گیری | اصول تصمیم گیری در شرایط خاص : با توجه به اینکه تصمیم گیری قسمتی جدا نا پذیر از زندگی هر موجودی است ، این مورد در زندگی انسان ها بسیار بیشتر حائز اهمیت است.در این قسمت کلاس من سعی دارد تا با اشاره به اصول تصمیم گیری ، به تصمیم گیری بهتر شما کمک نماید. با ما همراه باشید تا ابتدا از اولین اصول تصمیم گیری در شرایط مهم و خاص با شما سخن بگوییم .

خواب اموزش تصمیم گیری بهتر | اصول تصمیم گیری در شرایط خاص

شاید اندکی تعجب کنید ، اما بسیار برسی شده است که با خواب کافی قبل از تصمیم گیری های مهم ، افراد توانسته اند بهترین نتایج را از ان خود گردانند.کم خوابی و کسل بودن افراد منجر به بد ترین تصمیم گیری ها شده است. برای شما مثال هایی میزنیم تا متوجه شوید که خواب تا چه اندازه اهمیت دارد.

همان گونه که می دانید بیشترین امار تصادفات مربوط است به عدم هوشیاری کامل و خواب ناکافی رانندگان . در حالی که اگر رانندگان خواب کافی داشته باشند در سریع ترین زمان ، بهترین واکنش ها و تصمیم گیری ها را خواهند داشت و حوادث ناگوار رقم نخواهد خورد . و یا سقوط چلنجر که در امریکا به وقوع پیوست ، حاصل بی تدبیری تصمیم گیری بد بعد از 72 ساعت بی خوابی مسئولان ان بود .

مهم ترین توصیه را می توان از این جمله برداشت که هیچوقت تصمیم گیری های خود را در خواب الودگی انجام ندهید. چرا که ذهن شما توانایی برسی پیشامد های ان تصمیم گیری را ندارد. علاوه بر این مورد ، از دست دادن فرصت هایی که شاید دیگر سراغ شما نیاید ، زندگی و روحیه شما را تغیییر خواهد داد. افسردگی های طولانی مدت به خاطر از دست دادن یک فرصت ایده ال ان هم به علت بی خوابی بسیار ازار دهنده خواهد بود .

نکته ای که باید در انتها به شما گوشزد نماییم ، این است که اگر شما خواب کافی نداشته اید ، نمی توانید با خوردن فنجان قهوه و یا نوشابه های انرژی زا قدرت خود را باز یابید . این موارد زمانی شما را به حالت اصلی باز خواهد گرداند که کار های معمولی را به انجام برسانید. اما در تصمیم گیری های مهم نمی تواند تمام قدرت شما را به شما بازگرداند.

همه این موارد را گفتیم تا بدانید یکی از اصولی که تاثیر زیادی بر روی عملکرد ما دارد خواب است . مدت مفید و اصولی خواب که در تحقیقات بسیار به ان رسیده اند به شرح زیر است . همراه ما باشید .

میتوانید با دنبال کردن هشتک های مربوطه به تمامی مقالات کلاس من به صورت رایگان دست پیدا نمایید.

همراه ما باشید تا بیشتر به این موارد بپردازیم . منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم .

 

 

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی