آموزش انسیس (ANSYS)- قسمت صفر : بررسی پیشینه انسیس و روش آموزش

آموزش انسیس (ANSYS)- قسمت صفر : بررسی پیشینه انسیس و روش آموزش

 نرم افزار انسیس ، سال ها در زمینه تحلیل و بررسی و مدل سازی به مهندسین کمک میکند و یکی از کاربردی ترین نرم افزار های مهندسی به کمک رایانه (CAE) است. نرم افزار انسیس به استفاده از روش المان محدود (FEM) به آسانی میتواند تمام تحلیل ها و مدل سازی های ساختاری، دینامیکی، تعادل وزنی، حرارتی و غیره را انجام دهد و بهینه سازی متغیر و ثابت در شرایط مختلف را بسنجد و آنالیز نماید.

دوره های آموزش انسیس به وسیله جدیدترین متدها و بهترین اساتید برگزار میگردد و با استفاده از بهترین بسته های آموزشی انسیس شما در کمترین زمان قادر خواهید بود تمامی تحلیل های سازه ای ، همچون سد، پل، اتصالات و سیالاتی و ... را یاد بگیرید.

 آموزش انسیس ورک بنچ یکی از مورد نیازترین آموزش های ممکن برای افرادی است که در رشته مهندسی مشغول به فعالیت هستند. این اصل را میتوانید از تعداد افرادی که سالیانه از بسته های آموزشی انسیس ورک بنچ استفاده مینمایند متوجه شوید!

انسیس ( ANSYS )


نرم افزار کمک مهندسی انسیس ( ANSYS ) برای اولین بار در سال 1970 منتشر گردید و با رویکردی تجزیه پذیر و تحلیل محور به کمک مهندسین آمد. این شرکت یک شرکت دولتی آمریکایی است که توسط John Swanson تاسیس گردید. این شرکت در ابتدا سعی در آموزش انسیس به مهندسین پروژهای دولتی نمود و کاملا به صورت انحصاری از نرم افزار انسیس استفاده مینمود.
رفته، رفته نرم افزار انسیس ارتقا یافت و در حوزه های مختلف دنیای مهندسی همچون Fluid Dynamics، Electronics Design و دیگر علوم فیزیکی وارد گردید. در سال 2000 میلادی، برای اولین بار نسخه عمومی انسیس منتشر گردید که و موسسات مختلف شروع به آموزش انسیس نمودند.

 

آموزش انسیس (ansys)آموزش انسیس ورک بنچ در اوایل سال 2004 میلادی آنچنان مهم و کاربردی شناخته شد که به صورت یک واحد درسی در بسیاری از دانشگاههای معتبر دنیا آموزش داده میشد. برای آموزش انسیس ورک بنچ از برترین مهندسین کشور امریکا استفاده میگردید و با توجه به افزایش مخاطبین و کاربران نرم افزار انسیس، کمپانی سازنده آن به فکر بهبود و افزایش کارایی انسیس نمودند.


 
رشته های تحصیلی که با انسیس  ANSYS میبایست آشنا باشند


بسیاری از رشته های شاخه مهندسی از نرم افزار انسیس استفاده می نمایند و جز 5 نرم افزار کاربردی رشته های مهندسی می باشد. از همین رو آموزش انسیس در آموزشگاهها، دانشگاهها و دیگر اماکن آموزشی به یک امر مهم مبدل گردیده است.

از جمله رشته های که نیازمند آموزش انسیس هستند، همچون رشته مکانیک، رشته صنایع، رشته عمران و رشته هوا و فضا میباشند. البته در مقاطع سطوح بالاتر نیاز به آموزش انسیس بیشتر احساس میشود همچون، مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر.


 
نحوه آموزش انسیس


بسیاری از موسسات و سایت های آموزشی در این زمینه فعالیت می¬نمایند، اما سایت آموزشی ما بر این ادعا پایبند است و اثبات نموده با روش های آموزش نوین خود در کوتاهترین زمان ممکن نرم افزار انسیس کاملا پروژه محور را آموزش خواهد داد و تضمین کاربردی بودن تمامی آموزش ها را بر پایه پروژه را به شما میدهد.

آموزش انسیس - شبیه سازی ماشین آموزش انسیس در کوتاهترین زمان حرفه ماست و با گذشت سالها در زمینه آموزش نرم افزار های مهندسی توانستهایم اثبات نماییم که بهترین هستیم.  کلاس من با استفاده از با تجربه ترین مهندسین و مدرسان نرم افزار های مهندسی کمک رایانه ای (CAE) تمامی مباحث تحلیلی، بهینه ساز، شبیه ساز و مدل سازی را مطابق با نیازهای تمامی رشته های تحصیلی آموزش میدهد.
 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی