آموزش php -قسمت صفر : معرفی php و ویژگی ها

آموزش php -قسمت صفر : معرفی php و ویژگی ها

هر روزه دنیای اطراف ما در حال پیشرفت و تغییر است. یکی از تغییرات بزرگ عصر و زمانه ای که ما در آن زندگی می¬کنیم گسترش دنیای وب و سایت هاست که هر روزه فراگیرتر می شود و مسلما در سال های نه چندان دور به عنوان یکی از ملزومات زندگی مطرح خواهد شد. پس به عنوان یک شخص از اجتماع می توانیم با نگاهی به آینده¬ی سرشار از پتانسیل دنیای وب و وب نویسی پا به این عرصه بگذاریم و با فراگیری و آموزش دانش های لازم، سکوی پرتاب و ترقی برای خود مهیا سازیم.

ما با آموزش php، به صورت گام به گام، این امکان را در اختیار شما خواهیم گذاشت تا به یکی از موفق ترین افراد در این مسیر پیش به سوی موفقیت گام بردارید. آموزش رایگان php خدمتی بی منت و مزد از سایت ما، که باشد به امید روزی که دنیای سراسر رقابت فناوری به عنوان یکی از کشورهای سرآمد، مطرح گردیم.

معرفی زبان php

آموزش php - معرفی زبان php
 
زبان برنامه نویسی تحت وب php توسط RasmusLerdorf در سال 1994 توسعه یافت و برای اولین بار عرضه عمومی گردید. Php مخفف، Hypertext Preprocessor به معنی، پیش پردازنده ابر متن، که مشخصا معنی فارسی متناسبی هم به نظر نمیاد!

زبان برنامه نویسی php تا ژانویه سال 2013 میلادی بر اساس آمار دقیقی که سایت های مرجع پشتیبان سرور اعلام نموده شد، برروی بیش از 220 میلیون وب گاه و بیش از 2 میلیون سرور وب نصب گردیده است. این زبان برنامه نویسی قابلیت نصب بر روی انواع سرور ها را دارد و این ویژگی های منحصر به فرد این زبان است که آموزش php را به یکی از پر مخاطب ترین زبان های دنیا تبدیل کرده است.

مشخصا php یک زبان برنامه نویسی شی گراست و برای محافظت از اطلاعات خود می توانید از پروتکل های، encapsulation, abstraction, class and object features استفاده نمایید. شما با استفاده از مراحل آموزش رایگان php در سایت ما از مقدماتی تا پیشرفته، قادر خواهید بود سایت خود را طراحی کنید. از مزایا آموزش php، یادگیری آسان و روان این زبان برنامه نویسی تحت وب است که به راحتی قابل فهم و درک و جذابیت های خاص خود را دارد.

زبان برنامه نویسی php یک زبان سمت سرور است و برای ایجاد و توسعه صفحات وب، ارتباطات سروری و غیره استفاده می¬شود. فایل های که با کد php نوشته می شوند همگی دارای پسوند .php هستند. به عنوان مثال iran.php . فایل های php می توانند کدهای HTML، CSS، JavaScript باشند. کد های php و اسکریپت های آن بر روی سرور اجرا می شود و به درنتیجه به صورت عمومی بر روی HTML بازگردانده خواهند شد.

ویژگی های php


 
شما با آموزش زبان php می توانید یک صفحه و یا یک سایت ایجاد کنید، همچنین می توانید صفحات ایجاد شده را دینامیک و پویا نمایید. با استفاده از زبان php شما می توانید فرم های ( Form Data ) سایت خود را دسته بندی و جمع آوری کنید و یا کوکی ها ( cookies ) ارسال و دریافت نمایید. شما با آموزش php خواهید توانست در کمترین زمان ممکن، بزرگترین و بهینه ترین سایت را تولید نمایید.

اموزش php - ویژگی های php

زبان php دارای منبع باز است و یا به عبارتی Open Source است و بر روی تمامی سیستم عامل ها همچون، Windows، Mac، Linux و غیره قابل اجرا می باشد. شما با آموزش php، زبانی را فرا گرفته اید که بسیار روان و قابل فهم است و امنیت بسیار بالایی دارد. یک نمونه بارز استفاده از زبان php در ایجاد و توسعه سایت، سایت فیس بوک ( FaceBook ) است، که تماما با زبان برنامه نویسی php نوشته شده است.

 کلاس من این امکان را فراهم میسازد که در محیطی بسیار پویا و با پشتیبانی 24 ساعته، پاسخگوی تمامی سوالات، پیشنهادات و انتقادات شما باشد. بسیاری از سایت ها و مراجع آموزشی وجود دارند که در زمینه آموزش php فعالیت می نمایند، اما کلاس من با استفاده از بزرگترین و با دانش ترین اساتید حال حاضر با پتانسیل فراوان در حال تلاش برای آموزش افراد با استعداد در این زمینه است.
 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی