9 راهکار برای تفریح و کسب انرژی | 9 راه برای خوش گذرانی

9 راهکار برای تفریح و کسب انرژی | 9 راه برای خوش گذرانی

9 راهکار برای تفریح و کسب انرژی | 9 راه برای خوش گذرانی : با نام خدا . در این قسمت همراه شما هستیم تا با انواع راهکار های گذراندن وقت با شما به صحبت بنشینیم. ابتدا لازم است تا فلسفه استراحت و خوش گذارنی را برای شما باز کنیم و سپس هر کدام از راهکار ها را برای شما جدا گانه و به طور کامل توضیح دهیم. همه ما تا حدودی میدانیم که مغز ما در هر زمینه ای که در حال فعالیت است نیاز به استراحت و خوش گذرانی دارد تا اندکی هم شده است از موضوع اصلی به دور باشد و بتواند استراحتی داشته باشد. خیلی از عزیزان متاسفانه با کار های طولانی مدت موافق بوده و استراحت های بین پارتی و یا طولانی را مضر اعلام می نمایند . اما باید بدانید که اینکه به مدت زیاد مطالعه کنید و یا هر نوع ماری را انجام دهید هر ساعت که می گذرد ، کارکرد اصلی مغز شما رو به کاهش بوده و به شدت به نتیجه ای که قرار است به دست اورید صدمه وارد می سازد. پس توجه به اینکه چگونه ما عملکرد 100 درصدی خود را داشته باشید نیز یکی از معظلاتی است که باید به فکر ان بیوفتیم. همه این موارد نشان می دهد که اسنان فردی یک بعدی نبوده و نیازمند چند بعد بودن دارد . چرا که مشکلات بسیار زیادی در این راه برای افراد یک بعدی به وجود ی اید . از مهم ترین مشکلاتی که باید به ان اشاره کنیم ، دپرسی و خمودگی است که منجرب به کسلی شما در انجام سریع کار ها شود. علاوه بر ان بسیاری دیده ایم افرادی که به شدت در حال تک روی در سبک زندگی خود هستند و فقط و فقط یک بعد از زندگی خود را به پیش می برند با مشکلات جدی مواجه خواهند شد. کی از ان ها افسردگی است. مشکلی که اگر جدی شود برای خود فرد خطر ساز خواهد شد. کلاس من سعی کرده تا بهترین فعالیت هایی که می توان در مواقع استراحت و ریلکس کردن وجود دارد برای شما در یک مطلب جمع اوری نماید  در ادامه همراه ما باشید تا به 9 راهکار خوش گذرانی و تفریح بپردازیم.

19 راهکار برای تفریح و کسب انرژی | 9 راه برای خوش گذرانی .مطالعه کتاب و یا مطالب مورد علاقه

دوازده راهکاری که هر کدام از ان ها با توجه به خلق شما می تواند مورد توجه واقع شود.هر کدام از این موارد را به طور کامل توضیح خواهیم داد. اولین موردی که باید به ان بپردازیم ، مطالعه می باشد. مطالعه کتاب های مورد علاقه می تواند به شدت به شما انرژی دهد و شما را سرشار از انگیزه نماید. اگر به کتاب خواندن علاقه ای ندارید باید سعی کنید علاقه مند شوید چرا که نمی شود گفت چه لذت بزرگی را از دست خواهید. اما اگر باز مطالعه کتاب در اولویت اول شما قرار نداشت ، باید سعی کنید که با توجه به علاقه خود به سایت های گوناگون رفته و مطالب مورد علاقه خود را دنبال کنید . علاقه افراد متفاوت است و هر کسی می تواند به هر شته ای گرایش پیدا کند. به عنوان مثال فردی که علاقه به فوتبال و ورزش دارد می تواند با گذراندن وقت خود در سایت های ورزشی انرژی خاصی را به دست اورد و به اصطلاخ از زندگی خود لذت ببرد.

2.یادگیری علاقه مندی ها

در مورد این نکه نیزباید بدانید که اگر به دنبال هم تفریح و هم خوش گذرانی همراه با کسب یک تجربه جدید باشید نیاز دارید تا به یادگیری بپردازید. یادگیری مواردی که به ان علاقه خاص دارید نیاز می شود تا علاوه بر تفریح و استراحت ، بر علم خود نیز بیافزایید. برای این مبحث نیز توصیه می شود ابتدا علاقه مندی خود را بشناسید و سپس با سرچ در موتور جست و جو به دیدن ویدیو های اموزشی گوناگون بپردازید و از زندگی خود لذت کافی ببرید.

بسیاری متاسفانه رشته کاری و تخصصی که در ان در حال فعالیت هستند در فیلد علاقه مندی ان ها قرار نداشته و یا حداقل جزو اولین علاقه مندی ان ها نبوده است و تحت شرایط خاصی به سمت ان رفته اند. برای همین نیاز است تا ابتدا یک لیست از علاقه مندی های خود در هر زمینه ای ، بدون هیچ محدودیتی بر روی کاغذ اورده و با اولویت بندی ان ها به هر کدام به طور اختصاصی بپردازید.

39 راهکار برای تفریح و کسب انرژی | 9 راه برای خوش گذرانی . در کنار خانواده خود باشید.

یکی از ساده ترین تفریحات گذراندن اوقات خوش در کنار خانواده است. خاواده ای که کمتر امروزه در کنار هم جمع خواهند شد . پس قدر لحظات مفید خود را بدانید و با توجه به زمان های خاص برنامه های خود را تنظیم نمایید نه به گونه ای که از خانواده خود فاصله بگیرید و نتوانید در حداقل زمان های ممکن در کنار هم باشید. س مهم ترین کانون زندگی خود را گرم نگه دارید و از ان به شدت لذت ببرید. نکته مهی که باید در مورد خانواده به شما توضیح دهیم ان است که اگر کل جهان نیز دشمن شما شود تنها بنیانی که تا اخرین لحظه از شما حفاظت می کند و شما را از ته دل دوست دارد خانواده است. درست است که بسیاری در معرض ظهور قرار نخواهند داد اما باید بدانید که خانواده تنها دوستی است که هیچ زمانی به پیشرفت شما حسادت نمی کند. پس قدر خانواده چند نفری خود را بدانید .

4. سینما و تماشای فیلم مورد علاقه

خیلی از شما هم اکنون نیز در زمان هایی که کسل خواهید شد به دنبال تماشای بهترین فیلم های جهان سینما خواهید بود تا انرژی مضاعفی به شما تزریق شود. پس این مهم ترین تفریح را از دست ندهید.راهکار هایی که در مورد فیلم دیدن نیز می توان به شما توصیه کرد این است که اگر می خواهید برای یک مدت طولانی تفریح داشته باشید با انتخاب سریال های برتر طعم خاصی به زندگی خود بدهید . اما اگر علاقه چندانی به دیدن سریال های برتر جهان ندارید می توانید با دیدن فیلم های سینمایی ساعت هایی از روز به استراحت بپردازید بدن اینکه مدت طولانی وقت شما را تلف کند. همه این موارد و انتخاب ها وابسته است به انتخاب شما .

5. کارهای جدید و خلاق انجام دهید .9 راهکار برای تفریح و کسب انرژی | 9 راه برای خوش گذرانی

یکی از تفریحاتی که می توان از ان نام برد این اس که بسیاری با توجه به مهارت هایی که در زمینه های گوناگون دارند پتانسیل این را دارند که به کمک همسر خود ایند وئحتی در ظرف شستن نیز به ان ها کمک کنند. اری عجب کار خلاقانه ای !!. خارج از این مورد که بسیار کار طاقت فرسای برای مردان است ، در اشپزی می توانید فعال شوید و اشپزی کنید و از زندگی لذت ببرید. و یا در تامیر خانه و یا جابجایی وسال خانه و تزئین و یا هر کار دیگر که اندکی احساس می کنید با انجام داد ان حس خوبی خواهید گرفت. پس از کار جدید نترسید و دست به کار شوید تا از زندگی خود در کنار خانواده خود لذت ببرید.

69 راهکار برای تفریح و کسب انرژی | 9 راه برای خوش گذرانی . از غذاهای لذیذ لذت ببرید.

بسیاری نیز هستند که از خوردن غذا های جدید و لذیذ لذت می برند. می شود گفت کمتر کسی هست که با خوردن غذای خوشمزه به وجد نیاید. پس یعی کنید اگر در این دسته از افراد قرار دارید و به شدت افسرده شده اید به سمت غذای خومزه بروید و یک روز را به طور کامل از زندگی نهایت لذت را ببرید. اما صبر کنید. این نکته را اشتباه نگیرید. قرار نیست با عدم رعایت خوردن مناسب زندگی خود را به خطر بندازیم. همیشه رعایت کنید. اما بسیاری دیگر نیز هستند که کلن از خوردن زید بیزار بوده و لذت چندانی نمیبرند.

7.در کار های منفعت جمعی و خیریه شرکت کنید.

اینکه هریک از ما بتوانیم به هم نوع خود کمک کنیم حسی به شدت جذاب بوده که نمی توان ان را وصف کرد.اینکه ما در خانه خود با ارامی در حال زندگی باشیم و یک عده به علت های گوناگون توانایی زندگی مناسب را نداشته باشند بسیار ناراحت کننده خواه بود. شما می توانید در این خیریه ها شرکت کنید و حداقل کاری که می توانید بکنید را به انجام برسانید به گونه ای که حتی با رساندن کمک های مردمی به هم نوعان خود لذت بزرگی را تجربه خواهید کرد چه برسد به بخشیدن هدیه به هم نوعان و نیازمندان . اینکه ما نقشی در پیشرفت کشور خود داشته باشیم نیز لذتی بسیار زیبا برای ما خواهد بود.

8. بازی های رایانه ای

یکی دیگر از تفریحاتی که به شدت مورد استقبال جوانان است بازی های رایانه ای است. اری این بازی ها شما را از دنیا واقعی به دور کمی کند و تمامی استرس های خود را در بازی خالی خواهید کرد. پس اگر اندکی علاقه ای به بازی های رایانه ای دارید با خرید یک بازی منحصر به فرد به سمت خوش گذارنی پیش بروید . اما این نکته را باید یاد اور شویم که مشکل اصلی در بازی های رایانه ای تعداد مراحل بسیار زیاد ان هاست. سعی کنید که مرحله به مرحله و اهسته به پیش بروید و بازی را به عنوان جایزه کار خود برای خود تعیین کنید.

9.گوش دادن به موسیقی ارامش بخش

اگر به دنبال ریلکس کردن مناسب هستید ، می توانید با انتخاب مناسب موسیقی روز خود را به بهترین شکل به پیش ببرید و ابتدا یک دوش اب گرم و سپس با موسیقی مناسب و نوشیدن یک چای می توانید نهایت ارامش را در خود ایجاد کنید.

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی