ثبت نام کلاس در کلاس من

ثبت نام کلاس در کلاس من

ثبت نام کلاس در کلاس من ثبت نام کلاس در کلاس من : با نام و یاد خدا . ضمن عرض سلام خدمت همه عزیزان و دانش اموزان و داشجویان محترم در این مطلب سعی داریم تا شما را با اهمیت ثبت نام کلاس و علت استفاده از سامانه کلاس من با شما صحبت نماییم. ابتدا به این بحث خواهیم پرداخت که اهمیت و نقش کلاس در روند اموزشی افراد در چه سطحی قرار دارد و در ادامه ، بیشتر در مورد ثبت نام کلاس با شما به صحبت خواهیم نشست. همراه ما باشید.

اهمیت کلاس اموزشی

در این قسمت ابتدا به روندی که هر یک از علاقه مندان به علم بایست در مسیر موفقیت خود طی کنند صحبت خواهیم کرد. قبل از هرچیزی باید بدانید که اگر در مسیر اموزش خود بهترین راه را انتخاب نکنید در ادامه کار خود به مشکلات بزرگی بر خواهید نمود. کلاس های اموزشی به دسته های مختلفی از نظر کیفی تقسیم خواهد شد. امروزه نیز بسیاری با ثبت نام کلاس به صورت حضوری در کلاس های مختلف کنکور و سایر کلاس های اموزشی ، خود را برای شرکت در ازمون های مختلف اماده می کنند.اما یکی از مهم ترین معیار هایی که بایست در انتخاب کلاس رعایت کنیم ، کیفیت بالای ان و بازدهی بالای ان کلاس می باشد . اما همانطور که همه ما میدانیم بسیاری از کلاس های برگزار شده کیفیت چندانی نداشته به گونه ای که با طول دادن کلاس و مطرح کردن یکسری مسائل پیش پا افتاده تعداد جلسات برگزاری کلاس را افزایش خواهند داد. هیچ نهادی نیز بر روی کیفیت کلاس ها نیز نظارت نمی کند. اگر تجربه کلاس های خصوصی را داشته باشید این نکته را به طور حتم متوجه خواهید شد که مدرسین با یک دیگر متفاوت بوده و شیوه تدریس ان ها نیز بسیار متفاوت است. اما این نکته را نباید هرگز فراموش نمود که هر دانش اموز و دانشجویی با یک روش تدریس به خصوصی بازده کاملی را خواهد داشت. تمام این موارد را گفتیم تا متوجه باشید اگر کلاسی را بدون نظرات دیگران انتخاب کنید و نتوانید خودتان را برای اموزشی منحصر به فرد اماده کنید. همراه ما باشید تا در ادامه از روند سامانه کلاس من و ثبت نام کلاس در کلاس من با شما بیشتر صحبت نماییم.

ثبت نام کلاس | ثبت نام کلاس به یک عالمه ویژگی ثبت نام کلاس در کلاس من

برای همه مواردی که در ابتدای متن با شما به اشتراک گذاشتیم راهکار های اصولی وجود دارد تا بدون هیچ دغدغه ای و با کیفیتی مناسب به سمت اهداف خود بروید. ثبت نام کلاس به صورت انلاین نیز از مزیت هایی است که شما می توانید بدون صرف وقت زیاد بهترین کلاس ها را رزرو کنید. در ادامه به مواردی خواهیم پرداخت که شما می توانید با ثبت نام در کلاس من از ان ها بهره مند شوید همراه ما باشید.

با ثبت نام کلاس در سامانه کلاس من از امکانات زیر برخوردار خواهید شد که عبارتند از :

  • داشتن صفحه اختصاصی برای رزرو کلاس در هر لحظه
  • برخورداری از سیستم نوتیفیکیشن برای ثبت نام کلاس در هر لحظه
  • ثبت نام کلاس به صورت انلاین در هر نقطه از کشور
  • استفاده بهینه از زمان خود برای یادگیری مطالب
  • استفاده از سیستم مشاوره انلاین برای ثبت نام کلاس
  • ارائه تخفیف های لحظه اخری برای ثبت نام کلاس
  • ارائه ویدیو های اموزشی به صورت انلاین علاوه بر اموزش حضوری

ویژگی های ذکر شده را در ادامه به طور کامل به انها خوواهیم پرداخت. در ضمن باید به این نکته بپردازیم که کلاس من تمام سعی و تلاشش رو برای بهتر کردن شرایط اموزش داشته و از هیچ اقدامی که بتواند برای کمک رسانی به شما مفید باشد دست نخواهد کشید.

 

صفحه اختصاصی کاربران

در این قسمت به توضیحات کامل در مورد صفحه اختصاصی شما در کلاس من می پردازیم. همانگونه که می دانید شما با ثبت نام در سامانه کلاس من با توجه به اینکه جزو کدام دسته از کاربران کلاس من هستید یک صفحه اختصاصی برای دریافت اطلاعات شخصی مربوط به خودتان خواهید داشت. اما این صفحه شخصی چه مزیت هایی برای شما خواهد داشت. در این قسمت با توجه به مخاطبانی که از طرف اموزشگاه با ما همراه هستنید و یا مخاطبانی که به عنوان دانش اموزش یا دانشجو همراه ما هستند و یا نه به عنوان استاد و دبیر با ما همراه هستند باید این صفحه را به صورت اختصاصی برای هر کدوم از عزیزان توضیح دهیم. اموزشگاه ها با توجه به این که تعداد زیادی کلاس در اموزشگاه خود دارند می توانند در صفحه شخصی خود اطلاعات مختلفی با جداول مختلفی از کارایی های کلاس خود ، میزان در امد ، حسابداری اموزشگاه ، تعداد ثبت نامی ها ، تعداد اساتید در حال تدریس و تمامی اطلاعات را یک جا و کنار هم داشته باشند. علاوه بر ان می توان با در اختیار داشتن سیستم نوتیفیکشن مخصوص اموزشگاه برای همه کاربران ان اموزشگاه پیام ارسال شود و به صورت رایگان همه را از اتفاقات مربوط به اموزشگاه اگاه نمود. اما از جانب اساتید و دبیران ،این صفحه اختصاصی می تواند رابط بسیار خوبی بین دانش اموزان و دانشجویان باشد با اساتید متخصص. علاوه بر ان تعداد ساعات اموزشی که اساتید گذرانده اند نیز در ان به نمایش در می اید. تمامی فایل هایی که اساتید برای دانش پژوهان خود در نظر گرفته اند در این صفحه قرار خواهد گرفت. علاوه بر ان سیستم ازمون انلاین نیز در دستان اساتید خواهد بود که می توانند نتایج مختلف را ارزیابی نمایند. صفحه اختصصای مربوط به دانش اموزان و دانشجویان نیز به این گونه خواهد بود که تمامی کلاس ها ، تمامی پیشنهادات مربوط به ثبت نام جدید در کلاس ها ، تمامی پرداخت هزینه و تمامی ازمون ها برای شما به نمایش در خواهد امد.

 

سیستم نوتیفیکیشن کلاس من

در این قسمت قرار است تا از سیستم نوتیفیکیشن کلاس من با شما صحبت کنیم. سیستمی که در هر لحظه از طریق ان می توانید به تمامی کاربر ها تمامی اطلاعات و تمامی اتفاقات را با ان ها به اشتراک گذاشت. این سیستم در دستان اموزشگاه ها قرار داشته و از طریق ان می توان کاربران را از اتفاقات غیر قابل پیش بینی و یا تخفیف های حداکثری اگاه نمود. روز به روز نیز سعی شده تا این سیستم اپدیت و به روز شود.

 

مشاوره انلاین و رایگان با متخصصین مربوطه کلاس من

یکی از مشکلات بزرگی که دانشجویان و یا دانش اموزان به ان بر می خورند ، این است که بعد از اتمام کلاس ، سوالات متفاوتی در ذهنشان پیش می اید که راهی برای پاسخ دادن به ان ها نمی یابند. برای همین یا قید سوالات را خواهند زد و یا مجبورند برای تعداد معدودی سوال در دوره رفع اشکال شرکت کنند. برای مین در کلاس من سیستم پاسخدهی به سوالات به صورت انلاین و رایگان با تعداد سوال مشخص فعال است تا سوالات خود را از اساتید گران قدر جویا شوید تا هیچ سوالی را بدون جواب در ذهن خود باقی نگذارید.

 

تخفیف های لحظه اخری برای ثبت نام ارزان تر

اینکه بتوان برای خرید هر چیزی تخفیفی را از خریدار بگیریم لذت به خصوصی را خواهد داشت. برای همین این تخفیف ها برای شما عزیزان و برای ثبت نام کلاس در کلاس من در نظر گرفته شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فردی که در کلاس من در اختیار شما قرار خواهد گرفت ، برخورداری از تخفیف های کاربری شگفت انگیز است به گونه ای که با توجه به امتیازاتی که گرفته اید ، می توانید در دوره های مختلف با تخفیف های بسیار زیاد شرکت کنید و لذت ببرید. تخفیف های لحظه اخری نیز چند ساعت قبل از بگذاری کلاس ها در صورت تکمیل نشدن ان ها با تخفیف ها شگفت انگیز سعی بر این خواهیم داشت تا با قیمت های بسیار پایین علاقه مندان به اموزش را به سمت کلاس ها بازگردانیم.

 

ویدیو های اموزشی اختصاصی اموزشگاه ها برای اشنایی بیشتر

یکی دیگر از ویژگی هایی که لازم است به ان اشاره کنیم ، ویدیو های اختصاصی کلاس من از اموزشگاه ها و از کلاس های برگزار شده است. به گونه ای سعی شده تا شما را هرچه بیشتر با کلاس ها و اساتید اشنا نماییم تا با دیدی باز دست به انتخاب بزنید. متاسفانه روز به روز تعدا کلاس ها و دوره های اموزشی رشد کرده و فرصتی برای اشنایی با همه ان ها نداریم . برای همین سعی کرده ایم تا با جمع اوری تمامی اطلاعات و بیان تمامی ویژگی ها و کاستی ها شما را بهتر راهنمایی کنیم.

 

مقایسه دوره ها و کلاس های اموزشی برای اطمینان در ثبت نام

در انتها نیز لازم است تا در باره مقایسه اموزشگاه ها و کلاس ها با شما به بحث بنشینیم. یکی از مهم ترین اقداماتی که کاربران از ا به شدت استقبال نموده اند ، مقایسه اصولی کلاس هاست. در هر زمان شما می توانید تمامی امتیاز ها و تمامی نظرات در مورد کلاس ها ، اساتید و حتی اموزشگاه ها را بخوایند و با توجه به ان ها دست به انتخاب شوید. این نوید را به شما خواهیم داد که در صورت بی کیفیت بودن کلاس برگزار شده تمام وجه شما به شما بازخواهد گشت.

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی