چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت پنجم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت پنجم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت پنجم) :در ادامه اموزش افزایش اعتماد بهنفس لازم است تا قبل از هر نکته ای خود را بیازمایید . ابتدا مواردی که در سری های قبلی ذکر کرده ایم را برسی نموده و اگر اشتباهی در اجرایی کردن ان ها داشته اید ، ان را اصلاح گردانید. نکته بعدی که در این قسمت کلاس من سعی دارد به شما اموزش دهد ، توجه به منتقد درونی است که می تواند راه و مسیر شما را دائم تغییر دهد.همراه ما باشید تا با برسی صحیح منتقد درونی شما به بهترین نتایج دست پیدا کنیم.

منتقد درونی و مسائل پیرامون انچگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت پنجم)

اگر اندکی به زندگی و افکار خود توجه کنیم ، متوجه خواهیم شد که بسیاری از سرزنش ها و ناکامی هایی که در ندگی ما پیش می اید ، ناشی از تفکر منفی و علاوه بر ان یک منتقد درونی منفی است. ابتدا لازم است تا منتقد درونی را کامل بشناسیم. اگر توجه داشته باشید بعضی از اوقات یک صدای درونی شما را با بزرگترین نقد ها زیر سوال می برد و یا صایی درونی است که با شما به مخالفت خواهد پرداخت. اگر توانایی ارائه دادن در میان جمعی از همکاران ، دانشجویان و یا دانش اموزان را ندارید ، می توان گفت در ذهن خود همه حالات شکست یک ارائه را برسی خواهید کرد چه خود اگاه ،چه ناخود اگاه . سپس از انجام دادن یکسری امور ترس خواهید داشت.

در این قسمت ابتدا بایست منتقد درونی خود را بیابید ، سپس ارزایابی نمایید که چه میزان توانایی منصرف نمودن شما از یک سری کار های بزرگ را دارد و در انتها با توجه به میزان کنترلی که بر روی شما دارد ، خود را درمان کنید.

بسیاری با توجه به اعتقادات نا به جا مانند ، هرچه صدای درونی من به من می گوید حرفی بسیار کامل بوده و همیشه بهترین نتایج را از ان من نموده است. اگر بتوانید به منتقد درونی خود نه بگویید و در بعضی از زمان های خاص ان را کنترل کنید و به ان اعتماد صد در صد نداشته باشد ، باعث خواهد شد تا اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید.لوییز می گوید اگر سال ها خود را سرزش کرده اید و نتیجه ای نگرفتید ، سعی کنید خودتون رو تغییر دهید و تایید کنید و منتظر نتیجه ان بشینید.همانگونه که قبلا به شما گفتیم ، همیشه در بدترین شرایط به دنبال پیدا کردن راهی برای بهتر شدن شرایط باشید.

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی