چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت هفتم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت هفتم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت هفتم) : در ادامه اموزش راهکار های افزایش اعتماد به نفس همراه شما هستیم. در این قسمت همچون سایر قسمت های گذشته با شما همراهیم تا از روش ها و اصولی با شما سخن بگوییم که می تواند ما را بیش از پیش رشد دهد. در قسمت قبلی از تقویت مهارت شنیدن نه با شما سخن گفتیم و در این قسمت با ایم موضوع گفت و گو را شروع خواهیم کرد که هیچوقت نگذارید افرادی از مرز های شخصی شما عبور کنند  به خود اجازه دهند که نظراتشان را بر نظرات شما تحمیل کنند. در ادامه بیشتر در این باره مطالعه کنید.

اموزش مهارت نه گفتنچگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت هفتم)

برای اینکه بتوانید در کار های خود موفقیت نسبی داشته باشید نیاز به اعتماد به نفس بالا دارید. به گونه ای که در شرایط حساس بتوانید بهترین تصمیم گیری ها را داشته باشید. با ما همراه باشید تا ابتدا به این نکته بپردازیم که چگونه باید اعتماد به نفس خود را با نه گفتن افزایش دهیم. بسیاری از مشکلات اخلاقی و فرهنگی در کشور ما مربوط است به نداشتن اعتماد به نفس کافی و نداشتن مهرات نه گفتن . هاروی فیرستن در سخنان خود دارد که به هیچ وجه به زور ساکت نشوید و این اجازه را به کسی ندهید که شما را قربانی تلقی کند. زندگی خود را ،خودتان تعریف کنید.

یکی از اثار و نایجی که با اموزش مهارت نه گفتن یاد خواهید گرفت ان است که می توانید به زندگی های شخصی دیگران نیز اخترام بگذارید. کنترل بیشتر در گفتن نه و کنترل در اداره زندگی خود ، می تواند تاثیر شگرفی در اعتماد به نفس شما بگذارد.

شاید بسیاری از اوقات شده است که در نوبت خرید یکسری وسایل و لوازم بوده اید اما ناگهان یک فرد نوبت شما را گرفته و شما نیز سکوت نموده اید . باید یاد بگیرید که با ملایمت نه گفتن خود را در این صحنه به معرض نمایش قرار دهید. یکسری از افراد با دلیل اوردن مبنی بر اینکه حالا ده دقیقه دیگر هم صبر خواهم کرد ، اعتراضی به این مسئله نخواهند کرد. اما باید بدانید فردی که اینگونه نوبت شما را پایمال خواهد کرد ، احساس قدرت خواهد داشت به گونه ای که شما را ضعیف می شمارد. پس نه گفتن را در کوچکترین چیز ها تمرین کنید .

هم اکنون می توانید تمامی نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و با دنبال کردن هشتگ اعتماد به نفس مطالب دیگر را مطالعه کنید.

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی