چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت هشتم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت هشتم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت هشتم) : کلاس من در ادامه اوزش مهارت های فردی به دنبال این است که اعتماد به نفس شما را هرچه بهتر و بیشتر افزایش دهد. باید بدانید که اعتماد به نفس یکی از پایه های زند گی اجتماعی هر فرد به حساب می اید. با دانستن اهمیت به سزای اعتماد به نفس به ادامه اموزش کلاس من توجه کنید.

در قسمت های قبل از مواردی قبیل از مهرات گفتن نه ، مهرات شنیدن نه ، مقابله با انرژی های منفی با شما همراه بودیم . اما توجه داشته باشید که باید بتوانیم از خودمان مراقبت کنیم. اعتماد به نفس هر کس تا حدود زیادی با یک بیماری ناگهانی می تواند کاهش یابد . مواردی از این قبیل بسیار تاثیر گذار خواهد بود. پس نگذارید که اتفاقات ناگهانی شما را زمین برنند . با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در این باره با شما سخن بگوییم.

مراقبت از خود چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت هشتم)

همانگونه که در ابتدا مطلب در باره سلامتی جسمی با شما سخن گفتیم لازم است بدانید اسیب های روانی و اجتماعی نیز می تواند صدمات جدی به شما وارد نماید به گونه ای که برای مدت طولانی اعتماد به نفس خود را از دست بدهید.بسیاری که به این مسائل اهمیت نمی دهند ، شما را به خود خواهی محکوم خواهند کرد ولی با توجه به قسمت های قبل که در باره بی اهمیت دانستن نظرات افراد درباره شما ، باید به بهترین شکل از خود مراقبت کنید. اگر شنیده باشید ، می گویند بهترین نعمت سلامتیه . این سلامتی است که می تواند شما را به موفقیت برساند . سلامتی جسمی و روانی که هر کدام نیاز به مراقبت شدید از خود دارد.

اگر از خودتان و بدنتان و یا روحیه خود متنفرید، بسیار کم پیش خواهد امد که اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. ابتدا این موارد و این موانع را از سر راه خود بردارید. برداشتن این موارد هرکدام باعث خواهد شد تا ابتدا خودتان حس خوبی به وضعیتتان داشته باشید. عادات مناسب ورزشی ، خوارکی و خواب کافی را در برنامه خود بگنجانید. لباس های مورد علاقه خود را بپوشید و همان گونه که انرژی بیشتری را کسب می کنید رفتار کنید. لباس پوشیدن نیز بسیار موثر خواهد بود در رفتار و اعتماد به نفس ما . نحوه لباس پوشیدن برای سخنرانی که قبلا ان را برسی کرده بودیم نیز ناشی از همین اعتماد به نفس بالا است. می توانید با دنبال کردن هشتک آموزش-سخنرانی-مناسب به این مطلب مراجعه کنید.و یا با کلیک بر روی لینک زیر مستقیم به این مطلب مراجعه کنید.

آموزش فن بیان |آموزش سخنرانی مناسب ( قسمت دوم ) |انتخاب لباس و رنگ مناسب

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی