چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت ششم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت ششم)

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت ششم) :در ادامه اموزش افزایش اعتماد به نفس همراه شما هستیم. یکی از مهم ترین بخش هایی که در بازدهی کار ما نقش به سزایی دارد ، اعتماد به نفس و مسائل مربوط به ان از قبیل : انگیزه ، امید ، احساس خوب می باشد. کلاس من قصد دارد تا در ادامه راهکارهایی که در قسمت های قبل به شما اموخته است ، راهکار های جدید تر و به روز تری را در اختیار شما قرار دهد. با ما همراه باشید و تمامی نظرات و پیشهادات خود را به ما منتقل کنید.

در این قسمت از یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی اعتماد به نفس شما سخن خواهیم گفت. راهکاری که برای قدم های اول نامید کننده خواهد بود اما شما را در زندگی موفق تر خواهد کرد به گونه ای که برای مدت طولانی درخواست های بزرگ و دست نایافتنی را از اطرافیان خود داشته باشید تا مورد استقبال قرار نگیرد. با ما همراه باشید تا این مورد را کامل تر به شما اموزش دهیم.

تمرین پذیرش رد شدن نظراتچگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ افزایش اعتماد به نفس (قسمت ششم)

یکی از بد ترین لحظاتی که هر کدام از ما تجربه دارد ، رد شدن نظرات در میان جمع و یا عدم استقبال از ایده ما بوده است . به گونه ای که اگر اعتماد به نفس بالایی نداشته باشیم ، برای طولانی مدت با خود کلنجار خواهیم کرد . با ما باشید تا بیشتر و بیشتر در مورد تمرین پذیرش رد شدن نظرات با شما سخن بگوییم.

یکی از افرادی که در این زمینه موفقیت قابل توجه ای را کسب کرده است ، جیانگ است . اگر اندکی از علم زیست شناسی سر رشته ای داشته باشید ، برای اینکه بتوان با میکروب ها با شدت تمام مبارزه کرد ، واکسنی از خود بیماری به خود تزریق خواهیم کرد. این روش همچون تزریق واکسنی است که شاید برای مدتی تب و یا علائم سختی به هراه داشته باشد ولی در طولانی مدت به سختی بیمار خواهیم شد.

پس سعی کنید با مشخص کردن یک دوره زمانی ، پذیرش رد شدن نظرات را تمرین کنید. در این دوره به دنبال دادن نظرات انجام نشدنی باشید .اگر بتواند روحیه پذیرش شندین نه را در خود ارتقا بخشید ، یکی از بازو های اعتماد به نفس را کسب خواهید کرد.شاید طی کردن دوره چند هفته ای شنیدن نه برای شما به سختی تمام شود ولی راهکار مناسبی خواهد بود تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

 برای مطالعه بیشتر در زمینه اعتماد به نفس ، هشتگ های مروبط به اعتماد به نفس را دنبال کنید.

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی