ثبت نام کلاس های دستیاری پزشکی | ثبت نام انلاین کلاس دستیاری

ثبت نام کلاس های دستیاری پزشکی | ثبت نام انلاین کلاس دستیاری

ثبت نام کلاس های دستیاری پزشکی | ثبت نام انلاین کلاس دستیاریثبت نام کلاس های دستیاری پزشکی | ثبت نام انلاین کلاس دستیاری : با نام و یاد خدا . در این قسمت قرار است تا از جامعه دانشجویان پزشکی با شما صحبت کنیم. جامعه ای که به سختی تلاش کرده و در طی تلاش 7 ساله خود امتحانات گوناگونی را گذرانده اند . برای اماده شدن در هر یک از این مقاطع کتاب های گوناگونی مطالعه نموده و پایه های خود را روز به روز بهتر نموده است. بعد از 5سال تازه وارد دوره ای میشوند که می توانند خود نظراتی داشته باشند. برای همین لازم است که پایه قوی برای خود داشته باشند. دوره هایی که یک دانشجوی پزشکی می گذراند عبارتند از : دوره علوم پایه که به مدت  ترم و شیوه نوین ان 4 ترمی ارائه می شود. بعد از این 5 ترم و یا 4 ترم نوین ازمونی جامع برگزار خواهد شد که با توجه به امکانات موجود و موسسات ، با استفاده از کتاب های اموزشی علوم پایه این دوره را می گذرانند. ازمون دوره علوم پایه 200 نمره داشته که دروس ان از قبیل : اناتومی ، بیوشیمی ، بهداشت ، میکروب شناسی اعم از ویروس شناسی و قارچ شناسی و انگل شناسی بوده همراه با دروس فیزیولوژی و چند سری درس عمومی . بعد از اتمام دوره علوم پایه کار اصلی دانشجو تازه شروع می شود. در دوره فیزیروپات با چند سری کورس های نفس گیر که هر روز کلاس داشته و اساتید با اشارات کلی قصد دارند تا دانشجو ها را اندکی با مباحث اشنا نمایند.

در این مقطع هست که دانشویان می توانند علم زیادی را کسب کنند و خود را با دیگران جدا کنند. بعد از فیزیو پات دوره استاژری شروع می شود که قرار است دانشجو ها با حضور در بیمارستان و بر سر بالین تمام دروس را باز یاد اوری کرده و اموزش ببینند. این دوره نیز حدود 2 سال بوده که دانشجو را اماده حضور در دوره بعدی می کند. دوره ای که قرار است با توجه اموزش های بالینی و امزش های اساتید یک دانشجو دست به قضاوت بزند ، دوره اینترنی است که طی یک سال و نیم به وقوع می پیوندد و قرار است تا دانشجو زیر نظر دستیار و استاد خود دست به قضاوت بالینی بزند و خود را محک بزند و اماده شود تا در درمان یک بیمار نظرات تخصصی خود را بیان کند.

بعد از اتمام دوره اینترنی دانشجو ها به چند دسته تقسیم می شوند. یک دسته که با توجه به داشتن طرح و سربازی به سمت طرح روانه می شوند به مدت دو سال . اما دسته دیگری نز با توجه به شرایط خاصی که دارند روانه ازمون دستیاری و رزیدنتی پیش می روند . برای مطالعه ازمون دستیاری نیاز است تا مدتی را با تمرکز زیاد دروسی که تا کنون خوانده شده را مرور کرده و برای ازمونی تستی و دشوار خود را اماده کنید. در این قسمت قرار است به این ازمون بپردازیم و با یک دیگر در مورد این ازمون صحبت کنیم . راه های موفقیت را برای شما شرح دهیم. همراه ما باشید.


ثبت نام کلاس های دستیاری پزشکی | ثبت نام انلاین کلاس دستیاریازمون دستیاری و کلاس های دستیاری

با توجه به اینکه روز به روز این ازمون سخت تر شده و با تست های پیچیده بر خورد خواهیم داشت نیاز است تا برای ان تلاش مضاعفی را داشته باشیم . برای همین نیاز است تا از روشی به غیر از روش مطالعه به تنهایی بهره ببریم. یکی از روش هایی که می تواند به ما در موفقیت در این ازمون کمک کند ، ازمون های شبیه سازی است که برگزار می شود . ما باید در تلاش باشیم تا تعداد تست ای حل شده خود را روز به روز افزایش بدهیم و خود را اماده موفقیت در بین جمعیت کثیری از دانشجو کنیم. اما لازم است به چند مورد نیز توجه کنید که شما زمانی موفق خواهید شد . با توجه به منابع اعلام شده برای دروس مورد ارزیابی در امتحان رزیدنتی نیاز است تا خود را از سایرین برتری بدیهم چرا که سهمیه ها و بسیاری از موارد باعث می شود که تعدادمحدود تری از قبول شدگان بتوانند بدون هیچ سهمیه وارد دانشگاه ها شوند.

ثبت نام کلاس های دستیاری پزشکی | ثبت نام انلاین کلاس دستیارییکی از روش هایی که کمک می کند تا دانشجو ها به شکلی ساده تر مطالعه کنند کتاب هایی است که در سطح بازار وجود دارد. با مطالعه دقیق این کتاب ها اطلاعات زیادی را کسب خواهید کرد و مناسب برای ازمون دستیاری خواهند بود. یکی از روش های دیگر شرکت در گلاس های دستیاری است که به شد می تواند به روند پیشرفت شما کمک کننده باشد . به گونه ای که در این کلاس ها به اموزش جز به جز مباحث پرداخته نخواهد شد و فقط به بیان مطالب مهم و پرتکرار و سوال خیز توجه خواهد شد و می توانید مهم ترین مطالب را به خوبی فرا گیرید.

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی