ثبت نام کلاس تقویتی یازدهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه یازدهم

ثبت نام کلاس تقویتی یازدهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه یازدهم

ثبت نام کلاس تقویتی یازدهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه یازدهمثبت نام کلاس تقویتی یازدهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه یازدهم : با نام و یاد خدا . در این قسمت سعی داریم به این نکته بپردازیم که چرا دانش اموزان پایه یازدهم نیاز به کلاس های تقویتی دارند و چرا یک دانش اموز پایه یازدهم مثل شمشیری دولبه عمل می کند. همچنین قرار است تا در این قسمت به این نکته بپردازیم که ثبت نام کلاس دقیقن چه زمانی به وقوع بپیوندد که بهترین کارایی را داشته باشد. همچنین برای جبرانی های پایه دهم ایا نیاز به کاری داریم و یا فقط بایست پایه یازدهم را به پیش ببریم. تمامی این سوالات و سوالات مهم دیگر در این قسمت مطرح خواهند شد. با کلاس من همراه باشید.

دانش اموزان در دبیرستان به علت نگرش جزئی و عدم کلی نگری در هر پایه به مطالعه دورس همان پایه پرداخته و زیاد به عمق مطال همان پایه نیز توجه ندرند فارغ از اینکه تمامی مطالبی که در طول سال تحصیلی خوانده می شود را ان هم سه سال انتهایی را بایست در مدت کوتاهی جمع اوری کنند. متاسفانه هیچ نهاد و مشاوری به دانش اموز توصیه عمقی خواندن و مفهومی خواندن را نخواهد داد. مفهومی خواندن نیز خود دردسر بزرگی است که بسیاری از دانش اموزان ان را درک نمی کنند. اگر به دانش اموز پایه یازدهم گفته شود که شما علاوه بر برترین نمره در این پایه نیاز به مرور پایه دهم و مفهومی خواندن این دروس داری بسیاری فعال تر و با برنامه ریزی بهتر به پیش خواهد رفت.

در پایه یازدهم می توان دو راه را به پیش گرفت. اولین راهی که بسیاری ان را مد نظر قرار خواهند داد ، مطالعه دروس پایه یازدهم بوده به گونه ای که وقت برای همین پایه نیز کم خواهد امد. روش دومی که دانش اموزان تیز و باهوش ان را انتخاب می کنند، مرور جزئی پایه دهم همراه با پایه یازدهم برای جلوگیری از فراموش کلی پایه دهم می باشد. توصیه ما نیز همین مورد است به گونه ای که ما اعتقاد بر ان داریم که نبایست درس ها را برای مدتی رها نمود. اگر شما قصد موفقیت در کنکور دارید نمی توانید زیست را دائم نخوانید .زیست شناسی درسی پیوسته بوده و سوالات ان را به صورت ترکیبی برای شما مطرح می نمایند.اگر ضعفی در هر کدام از فصل های سال دهم داشتید را بایست تا پایان سال یازدهم حل کنید و تمامی تست های مربوط به ان را بزنید .

کلاس تقویتی و کنکوری یازدهم

ثبت نام کلاس تقویتی یازدهم | ثبت نام انلاین کلاس کنکوری پایه یازدهمبا توجه به افزایش حجم مطالب اساتید به سختی خواهند توانست که دروس را مفهومی و عمیق به دانش اموزان اموزش دهند. متاسفانه وقتی درسی به صورت سطحی به دانش اموزان تدریس شود ، کار برای ان ها سخت شده و نیاز به مطالعه مضاعف خواهند داشت تا دروس را درک کنند. کلاس های تقویتی و کنکوری به صورت کلی ، یکی از بهترین کلاس ها تلقی خواهد شد اما زمانی این کلاس ها رد خواهد شد که افراد بدون شرایط و ویژگی های خاص در این کلاس ها شرکت کنند که عبارتند از :

  • عدم مطالعه یک درس و حضور در کلاس کنکوری
  • عدم تسلط کامل بر روی دروس
  • مطالعه دروس و تست زدن ناقص
  • فراموشی اشکالات و همراه خود نیاوردن اشکالات
  • عدم توجه به اساتید مدرسه در یادگیری مطالب
  • داشتن نقص در پایه دهم و عدم برطرف کردن ان

همه موارد بالا نشان از حضور اشتباه در کلاس های تقویتی و کنکوری است . لطفا با دقت تمام ، قبل از رفتن به کلاس های تقویتی و ثبت نام در ان ها علت را از خودتان جویا شوید . اگر واقعا کم کاری در هیچ زمینه ای نداشتید حتما کلاس های تقویتی و کنکوری را در اولویت خود قرار دهید.

کلاس من و ثبت نام در کلاس های کنکوری یازدهم

کلاس من با توجه به تمامی مشکلاتی که در راه ثبت نام کلاس ای تقویتی و کنکوری وجود دارد ، سعی دارد تا بهترین شرایط را برای حضور اسان تر و با هزینه کمتر را برای شما فراهم کند. متاسفانه کلاس های اساتید برتر به سرعت کامل شده و دیگر نمی توان از انگونه اساتید بهره برد. برای همین نیاز است تا سامانه تخصصی ثبت نام کلاس به وجود اید تا با پیش بینی های خاص در این جهت به دانش اموزان کمک نماید.

از مشکلاتی که در راه ثبت نام کلاس وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از :

  • ثبت نام حضوری در کلاس های عادی و نبود فرصت برای ثبت نام
  • اتمام ظرفیت بدون اطلاع رسانی به دانش اموزان
  • تعداد کم ظرفیت ها برای شرکت در کلاس
  • هزینه های زیاد کلاس ها بدون ارائه تخفیف برای کاربران ویژه

همه این موارد را پیش بینی نموده و سعی بر این داریم تا هیچ مشکلی در راه ثبت نام شما وجود نداشت باشد حتی اگر دانش اموزی به دلیل مشکل مالی توانایی ثبت نام در کلاس ها را نداشته باشد می تواند با پشتیبانی کلاس من در ارتباط باشد تا روند ثبت نام رایگان برای این عزیزان به پیش برود. کلاس من در جهت تسهیل شرکت در کلاس ها و دوره های اموزشی در روز های انتهایی به شرکت در کلاس ، تخفیف های گسترده ای را برای شما عزیزان ارائه خواهد نمود. همراه ما باشید و نظرات و پیشنهادات خود ر با ما به اشتراک بگذارید.

 

برگزاری کلاس آنلاین و کسب درآمد
رایگان
× پزشکی و بهداشت توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزی و کنکور
کنکور
رسانه زبان های خارجی
زبان انگلیسی
کسب و کار
کارآفرینی مدیریت
گردشگری مهندسی
ریاضی کامپیوتر مکانیک
هنر و موسیقی
عکاسی موسیقی
ورزشی
ورزش های گروهی